Oh dacht die gaat straks over zijn nek......is waar ook hij drinkt niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee mattie drinkt geen alcohol, dus die zit al de hele avond aan de choco
Daar hebben ze ook de stagiaires voorquote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat de schoonmaakploeg een vies klusje krijgt
Ergens in het begin werd het via gesprekken tussen hem en Niels best duidelijk dat ie er best wel mee bezig was constant dingetjes te bedenken om dan hopelijk memes te veroorzaken.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh? iedereen komt toch op tv, en dat weten ze toch allemaal? het zijn gewoon 8 mensen met 8 verschillende karakters, de 1 staat in skipak een half uur make up op te doen en nepwimpers op te doen, en de ander trekt het pak aan , is blij en gaat dansen, bij zon feest zou ik ook uit mn dak gaan.
Dit is gewoon simpel niet met drank kunnen omgaanquote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ergens in het begin werd het via gesprekken tussen hem en Niels best duidelijk dat ie er best wel mee bezig was constant dingetjes te bedenken om dan hopelijk memes te veroorzaken.
Denk het ook (Palmaaaaa)quote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat de schoonmaakploeg een vies klusje krijgt
Te snel te veel.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is gewoon simpel niet met drank kunnen omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |