haha lekker attenquote:Op maandag 3 maart 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zet nu de hele kan maar aan zijn mond
Het is voor ons kijkers heel raar omdat de muziek zo zacht staatquote:Op maandag 3 maart 2025 21:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
De voorpret was leuker zullen we maar zeggen, wat een matig feest
die zie ik gewoon feesten en dansen. Jordy zie ik zuipen en schreeuwenquote:Op maandag 3 maart 2025 21:05 schreef kater1 het volgende:
[..]
Axel, Jolien, Sharice, Jordy, Mattie, Pootje, Jane en Keanu bedoel je?
Ja het is een kroegtijger dus......quote:Op maandag 3 maart 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
Axel weet ze ook aardig snel weg te tikken
het lijkt er idd op dat ze ons willen overtuigen dat het echt echt oprecht een topfeest is.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen elkaar een beetje probeert te overtroeven. Met zingengillen, met dansen en zelfs met drinken, raar feestje
Vooral plezier maken,,,,,dat zie ik......quote:Op maandag 3 maart 2025 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
die zie ik gewoon feesten en dansen. Jordy zie ik zuipen en schreeuwen
Komt ook omdat het decor zo knudde is.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
het lijkt er idd op dat ze ons willen overtuigen dat het echt echt oprecht een topfeest is.
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
goedzo jordy even in het hoekje, tactical barfje zou eva het noemen!
quote:Op maandag 3 maart 2025 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
goedzo jordy even in het hoekje, tactical barfje zou eva het noemen!
oh dat is dan al de 2e flesquote:Op maandag 3 maart 2025 21:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Net bier , nu cider in die grote fles
Denk het nietquote:Op maandag 3 maart 2025 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
geloof dat Jordy even uitgedronken is
Het is graties en voor nietsquote:Op maandag 3 maart 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
Vind het wel aso
Zo alles achterover slaan
nee mattie drinkt geen alcohol, dus die zit al de hele avond aan de chocoquote:
Huh? iedereen komt toch op tv, en dat weten ze toch allemaal? het zijn gewoon 8 mensen met 8 verschillende karakters, de 1 staat in skipak een half uur make up op te doen en nepwimpers op te doen, en de ander trekt het pak aan , is blij en gaat dansen, bij zon feest zou ik ook uit mn dak gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:03 schreef Kinga het volgende:
![]()
Hij doet werkelijk alles voor aandacht en omdat ie weet dat het op TV komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |