Hoeveel heeft ie er al in z’n mik? Hij is ook helemaal in zichzelf gekeerd..Zuipen en wat schreeuwen verder 0,0 interactiequote:Op maandag 3 maart 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Het is al rustiger op de stream.![]()
[ afbeelding ]
ja volgens mij hadden ze de muziek al klaar liggen voor what ever feestje de kijkers zouden kiezen.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was toen wel wat beter aangekleed meen ik me te herinneren. Dit lijkt me wat karig. En qua muziek snap ik er weinig van eerlijk gezegd. De sfeer begint er nu wel een beetje in te komen.
aandacht aandacht en aandacht!quote:Op maandag 3 maart 2025 21:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie er al in z’n mik? Hij is ook helemaal in zichzelf gekeerd..Zuipen en wat schreeuwen verder 0,0 interactie
Hij heeft nog steeds een veel te grote bekquote:Op maandag 3 maart 2025 21:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ie er al in z’n mik? Hij is ook helemaal in zichzelf gekeerd..Zuipen en wat schreeuwen verder 0,0 interactie
Zitten ze daar niet allemaal om op tv te komen.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:03 schreef Kinga het volgende:
![]()
Hij doet werkelijk alles voor aandacht en omdat ie weet dat het op TV komt.
Ik heb het idee dat iedereen elkaar een beetje probeert te overtroeven. Met zingengillen, met dansen en zelfs met drinken, raar feestjequote:Op maandag 3 maart 2025 21:03 schreef Kinga het volgende:
![]()
De voorpret was leuker zullen we maar zeggen, wat een matig feestquote:Op maandag 3 maart 2025 21:01 schreef ledn81 het volgende:
Weet niet welke apres-ski deze lui staan, maar dit is niet mijn apres-ski
de problemen zijn niet mals hequote:Op maandag 3 maart 2025 21:05 schreef DGK-Eric het volgende:
Zowel Jordy als Jolien twee glazen tegelijk
Axel, Jolien, Sharice, Jordy, Mattie, Pootje, Jane en Keanu bedoel je?quote:Op maandag 3 maart 2025 21:03 schreef Kinga het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |