Ja dat was wel mokerdom.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk niet dat je wint in Duitsland.
Henderson geschorst. Sukkel
Wat had je dan verwacht, dat dit Ajax Frankfurt met 6-0 op zou rollen?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Eigenlijk wel treurig dat je naar alle waarschijnlijkheid door Frankfurt wordt uitgeschakeld in de 16de (!) finale van de Europa League. Dan behoor je als Ajax niet eens tot de Europese subtop, hoe je dat ook definieert. Nu weet ik ook wel dat we van heel heel ver komen en dat deze selectie kwalitatief niet zoveel overhoudt, maar toch steekt het. Frankfurt heeft per slot van rekening z’n beste spelers verloren. En dat kon je zien.
Het had net zo goed ook 2-1 voor Ajax kunnen worden, uit ben je zeker niet kansloosquote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat dit Ajax Frankfurt met 6-0 op zou rollen?
Ik vond het redelijk 50-50, beetje schlemielige goals tegen, maar die tellen ook.
Ach, dit is gewoon een heel matige selectie. Kan er niet zo mee zitten. Had niet verwacht dat ze ineens een topwedstrijd op de lat zouden leggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Eigenlijk wel treurig dat je naar alle waarschijnlijkheid door Frankfurt wordt uitgeschakeld in de 16de (!) finale van de Europa League. Dan behoor je als Ajax niet eens tot de Europese subtop, hoe je dat ook definieert. Nu weet ik ook wel dat we van heel heel ver komen en dat deze selectie kwalitatief niet zoveel overhoudt, maar toch steekt het. Frankfurt heeft per slot van rekening z’n beste spelers verloren. En dat kon je zien.
Kansloos niet, maar geef ons echt een klein kansje. Nederlaag wat onnodig misschien, maar zij waren en zijn gewoon wat verder en met deze selectie is dat niet heel gek.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het had net zo goed ook 2-1 voor Ajax kunnen worden, uit ben je zeker niet kansloos
Joh de resultaten in de eredivisie verbloemen gewoon het feit dat we niet overlopen van kwaliteit in deze selectie. Je was beetje gelijkwaardig aan Frankfurt, speelt niet eens onaardig maar krijgt dat wat knullig twee doelpunten tegen. We zijn zwaar in opbouw met Farioli en dat duurt nog wel ff voordat we Europees gezien wat beter voor de dag kunnen komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Hij zat er zelf volgens mij niet echt mee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk niet dat je wint in Duitsland.
Henderson geschorst. Sukkel
Als Pasveer langdurig geblesseerd blijkt (minimaal 30 dagen afwezig) mag Ajax na Frankfurt-uit Matheus alsnog inschrijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:06 schreef manny het volgende:
Gorter in de goal de rest van de europese campagne (als die langer gaat duren dan 1 wedstrijd) wordt wel een issue uiteraard.
We horen tot de beste 17 van Europaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:15 schreef AmaninFull het volgende:
Niet mee eens. Als je je puur tot het huidige seizoen beperkt zou ik zeggen dat de subtop bestaat uit de laatste 16 van de Champions League en de laatste 4 of, met goede wil, de laatste 8 van de Europa League. Dat lijkt me redelijk, omdat Champions League een hoger niveau is dan de Europa League. Dan val je er dus buiten.quote:
Ik moet zeggen dat naar Ajax kijken nooit een liefhebberij van mij is geweest, maar wat ik er gisteren van zag is het gewoon erg vervelend om naar te kijken. Met een veel beperkter budget laat AZ veel beter voetbal zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk 50-50, beetje schlemielige goals tegen, maar die tellen ook.
Dat was geen overtreding. Hij werd fysiek gewoon afgetroefd door die Duitserquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:55 schreef Themeparktommy het volgende:
De 1-1 uit een getoucheerd schot en de 1-2 uit een overtreding waarvoor de var eigenlijk had moeten inschakelen.
Dat blijkt uit het feit dat Ajax 8 punten voorstaat in de Eredivisie inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij gooit Baas gewoon over zijn schouderquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was geen overtreding. Hij werd fysiek gewoon afgetroefd door die Duitser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |