Oude tijden herleven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedereen die Duits praat in je vak is een legitiem doelwit.
Ach. In die podcast zegt ie wel wat aardige dingen. Bijvoorbeeld over de tijd dat Overmars begon, de scouting negeerde, en met zijn eigen netwerk aan de slag ging. Danny Hoesen en dat soort namen ging (proberen te) kopen, tot een paar jaar later alles eerst langs de scouting moest voor dat er überhaupt een gesprek met Overmars kwam. Wel leuk om een insider (met zijn eigen kijk) eens te horen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had was dat die vooral met andermans scout rapporten ging pronken. Hij was uiteindelijk de gene die de spelers echt in het vizier van de top bracht, maar de initiële scout rapporten waren helemaal niet van hem. Volgens mij kan die vooral echt goed praten. Type "Verkoopt een eskimo een koelkast"
Stukje beton op het middenveld. Anti-voetballend naar de 1-0.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef Mestreech1990 het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Taylor, Henderson, Mokio; Traoré, Brobbey, Godts
Sutalo schouder geloof ik, Henderson ziekquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:00 schreef Scorpie het volgende:
Was Sutalo ziek of blessa afgelopen week? En Henderson?
Beter kan de opstelling volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:50 schreef Mestreech1990 het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Taylor, Henderson, Mokio; Traoré, Brobbey, Godts
Klaassen evt. Maar die is geschorst.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef Wertha het volgende:
[..]
Beter kan de opstelling volgens mij niet.
Onze eigen Wellenreutherquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel opvallend dat sinds Weghorst geblesseerd is Brobbey blijft scoren
Enkele kenners hadden dat al zien aankomenquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel opvallend dat sinds Weghorst geblesseerd is Brobbey blijft scoren
Was ook wel een gek verhaalquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Enkele kenners hadden dat al zien aankomen
Mattheus to the rescuequote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef PSVCL het volgende:
Het uitvallen van Pasveer gaat ajax de titel kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |