10 op rijquote:Op zondag 9 maart 2025 16:32 schreef mitt het volgende:
Ajax is in de Eredivisie ook al met een aardige reeks bezig of niet?
Die zijn helemaal kapot van Spurs uit. 1-0 winst gewoon voor jullie.quote:
Daar teken in voorquote:Op zondag 9 maart 2025 16:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zijn helemaal kapot van Spurs uit. 1-0 winst gewoon voor jullie.
Hoppelijk verlenging voor ze, dat kunnen ze niet handelenquote:Op zondag 9 maart 2025 16:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zijn helemaal kapot van Spurs uit. 1-0 winst gewoon voor jullie.
Ja, hij krijgt nog het voordeel. Maar het moet echt beter worden. Er moet brandhout vertrekken en een fatsoenlijke vervanger voor Taylor komen iig.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij die Turken deed hij het wel
Zolang hij nog niet het materieel heeft geef ik hem het voordeel van de twijfel
Moet je alleen niet Taylor vervangen door Rosario
Ik zie AZ er gewoon zonder verlenging uitvliegen eerlijk gezegd, ook al is Tottenham brandhout momenteel.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hoppelijk verlenging voor ze, dat kunnen ze niet handelen
De expected goals waren op een gegeven moment 0,4 voor PEC stond er in beeld. Dat jij je gehele conclusie maakt op basis van een vijf á acht minuten in een opportunistisch slotoffensief. Kunnen wij niet zoveel aan doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:45 schreef Mubassie het volgende:
Ik moet het nog zien of Ajax kampioen gaat worden.
Elke wedstrijd met knikkende knietjes aangluren..
Komen er nog genoeg aan. We hebben een buffer maar wordt nog spannend genoeg. Naast AZ volgende week, oa Utrecht uit, Groningen uit en Twente uit als laatste.quote:
Ik reken er niet op. CL wel. Daarvoor is de afstand te groot nu, in die 9 wedstrijden gaan we wel voor de huidige nr 3 blijven.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:45 schreef Mubassie het volgende:
Ik moet het nog zien of Ajax kampioen gaat worden.
Elke wedstrijd met knikkende knietjes aangluren..
Hoe slecht dit Ajax ook vaak voetbalt, het is niet zo dat er helemaal geen goed voetbal in zit. Ik heb toch al een aantal wedstrijden gezien waarin ze goed staan, controle hebben en veel kansen uitspelen.quote:
Twente is thuisquote:Op zondag 9 maart 2025 17:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Komen er nog genoeg aan. We hebben een buffer maar wordt nog spannend genoeg. Naast AZ volgende week, oa Utrecht uit, Groningen uit en Twente uit als laatste.
Psv krijgt er ook nog een paar hoor, daar niet van. Spannend wordt het nog wel.
Wel fijn dat Utrecht vandaag gewonnen heeft, zolang ze kort boven Feyenoord blijven zal Feyenoord er alles aan doen om in De Kuip te winnen van PSV om zo die mogelijke CL inkomsten te vangen. Als plek 3 uit zicht is, of al zeker is, zullen ze die wedstrijd tegen PSV laten lopen om Ajax van een mogelijk kampioenschap af te houden.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:32 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax - AZ / RKC - PSV
PSV - Ajax
Ajax - NAC / Groningen - PSV
Willem II - Ajax / PSV - Almere
Utrecht - Ajax / Twente - PSV
Ajax - Sparta / PSV - Fortuna
Ajax - NEC / Feyenoord - PSV
Groningen - Ajax / PSV - Heracles
Ajax - Twente / Sparta - PSV
quote:Ajax probeert Matheus speelgerechtigd te krijgen voor Europa League
Ajax probeert de Braziliaanse doelman Matheus beschikbaar te krijgen voor de return in de Europa League tegen Eintracht Frankfurt. Dat bevestigt trainer Francesco Farioli op de persconferentie na de wedstrijd PEC Zwolle-Ajax.
"Dat hebben we enkele dagen geleden gedaan en we wachten nu op de uitkomst", zei Farioli over Matheus.
In de heenwedstrijd raakte Remko Pasveer geblesseerd en moest Jay Gorter het doel verdedigen. Ajax hoopt tijdens de return dus gebruik te kunnen maken van Matheus, in plaats van Gorter.
Zo'n gelul. Feyenoord laat ik de Kuip geen enkele wedstrijd tegen een topclub lopen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel fijn dat Utrecht vandaag gewonnen heeft, zolang ze kort boven Feyenoord blijven zal Feyenoord er alles aan doen om in De Kuip te winnen van PSV om zo die mogelijke CL inkomsten te vangen. Als plek 3 uit zicht is, of al zeker is, zullen ze die wedstrijd tegen PSV laten lopen om Ajax van een mogelijk kampioenschap af te houden.
Het nadeel alleen is als het niet lukt, Jay Gorter de wedstrijd ingaat wetende dat niemand bij Ajax vertrouwen in hem heeft.quote:
Geen gelul. Helemaal mee eens.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het nadeel alleen is als het niet lukt, Jay Gorter de wedstrijd ingaat wetende dat niemand bij Ajax vertrouwen in hem heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |