SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Crack is nog boos dat d'r vorige topic gekaapt is.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
Hallo topickaper, mag ik geen paar seconden meer over een TT nadenken?
Watquote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Crack is nog boos dat d'r vorige topic gekaapt is.
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
Hallo topickaper, mag ik geen paar seconden meer over een TT nadenken?
Ze deed er 2 minuten over, dus het was wel een beetje eigen schuld.quote:
Ik ook niet, ga nog even lekker in de zon zitten denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om straks nog te gaan wandelen.
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja geen idee. Is misschien erg efficiënt.
letterlijk wat ik zeg, mijn post was nummer 305. Ik ging er van uit dat ik de lapo had. Kan mij het schelen wie het topic opent johquote:
gedraagt u dan ook eens, dan gaan er ook geen posts wegquote:Op maandag 3 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
letterlijk wat ik zeg, mijn post was nummer 305. Ik ging er van uit dat ik de lapo had. Kan mij het schelen wie het topic opent joh![]()
Maakt me wel nieuwsgierig welke berichten zijn weggehaald, sowieso vijf posts dusquote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
gedraagt u dan ook eens, dan gaan er ook geen posts weg
in december nog wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Krijg je nog een gratis tompouce met je verjaardag bij de Hema of is dit ook veranderd
Ik wist niet dat dit een ding was.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Krijg je nog een gratis tompouce met je verjaardag bij de Hema of is dit ook veranderd
BEN JE JARIG??quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee, zal eens kijken bij mij....quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Ik ga echt die tryhard zijn, maar de volgende keer sleur ik ook een statief mee. Ik denk dat ik wel een leuke panoramafoto kan maken van drie foto's breed oid.
Ik was er niet bij, dus mijn naam is haasquote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maakt me wel nieuwsgierig welke berichten zijn weggehaald, sowieso vijf posts dus
Dan moet ik dus gewoon even geduld hebben. Kreeg nu wel een mail dat ik korting kreeg op taart.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
in december nog wel.
volgens mij heb ik die van mij nog 7 dagen na mn verjaardag opgehaald ofzo
Nee volgende week pas, maar kreeg wel een andere mail over m'n verjaardag, vandaar.quote:
ik zal eens in mn mail kijken of ik de mail nog ergens heb. volgens mij is dat een mail dat eerst via mn spammailbox binnen komt en dan op mn gewone binnen komt.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik dus gewoon even geduld hebben. Kreeg nu wel een mail dat ik korting kreeg op taart.
Hier alvast een pre-verjaardag luxe tompoucequote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee volgende week pas, maar kreeg wel een andere mail over m'n verjaardag, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |