SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Crack is nog boos dat d'r vorige topic gekaapt is.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
Hallo topickaper, mag ik geen paar seconden meer over een TT nadenken?
Watquote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Crack is nog boos dat d'r vorige topic gekaapt is.
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
Hallo topickaper, mag ik geen paar seconden meer over een TT nadenken?
Ze deed er 2 minuten over, dus het was wel een beetje eigen schuld.quote:
Ik ook niet, ga nog even lekker in de zon zitten denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om straks nog te gaan wandelen.
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja geen idee. Is misschien erg efficiënt.
letterlijk wat ik zeg, mijn post was nummer 305. Ik ging er van uit dat ik de lapo had. Kan mij het schelen wie het topic opent johquote:
gedraagt u dan ook eens, dan gaan er ook geen posts wegquote:Op maandag 3 maart 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
letterlijk wat ik zeg, mijn post was nummer 305. Ik ging er van uit dat ik de lapo had. Kan mij het schelen wie het topic opent joh![]()
Maakt me wel nieuwsgierig welke berichten zijn weggehaald, sowieso vijf posts dusquote:Op maandag 3 maart 2025 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
gedraagt u dan ook eens, dan gaan er ook geen posts weg
in december nog wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Krijg je nog een gratis tompouce met je verjaardag bij de Hema of is dit ook veranderd
Ik wist niet dat dit een ding was.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Krijg je nog een gratis tompouce met je verjaardag bij de Hema of is dit ook veranderd
BEN JE JARIG??quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee, zal eens kijken bij mij....quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Ik ga echt die tryhard zijn, maar de volgende keer sleur ik ook een statief mee. Ik denk dat ik wel een leuke panoramafoto kan maken van drie foto's breed oid.
Ik was er niet bij, dus mijn naam is haasquote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maakt me wel nieuwsgierig welke berichten zijn weggehaald, sowieso vijf posts dus
Dan moet ik dus gewoon even geduld hebben. Kreeg nu wel een mail dat ik korting kreeg op taart.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
in december nog wel.
volgens mij heb ik die van mij nog 7 dagen na mn verjaardag opgehaald ofzo
Nee volgende week pas, maar kreeg wel een andere mail over m'n verjaardag, vandaar.quote:
ik zal eens in mn mail kijken of ik de mail nog ergens heb. volgens mij is dat een mail dat eerst via mn spammailbox binnen komt en dan op mn gewone binnen komt.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik dus gewoon even geduld hebben. Kreeg nu wel een mail dat ik korting kreeg op taart.
Hier alvast een pre-verjaardag luxe tompoucequote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee volgende week pas, maar kreeg wel een andere mail over m'n verjaardag, vandaar.
Oh, ehh. Ik had een camera meegenomen naar school vandaag, omdat je best een tof uitzicht hebt vanuit het gebouw, en dat lokt me dus al het hele schooljaar.quote:
Zo was mijn verjaardag soms wel, dat ik een gebakje voor mezelf haalde en dat was het danquote:Op maandag 3 maart 2025 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Dat zo'n tompouce dan ook je enige cadeautje is op je verjaardag, dat je beste vriend de HEMA is.
ik ook niet, denk ikquote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, dus mijn naam is haas
Ohhhquote:Op maandag 3 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ehh. Ik had een camera meegenomen naar school vandaag, omdat je best een tof uitzicht hebt vanuit het gebouw, en dat lokt me dus al het hele schooljaar.
Loodzware tas nu. Maar de volgende keer hang ik er dus ook een statief aan.
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo was mijn verjaardag soms wel, dat ik een gebakje voor mezelf haalde en dat was het dan
Kreeg de mail op mn verjaardag binnen.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik dus gewoon even geduld hebben. Kreeg nu wel een mail dat ik korting kreeg op taart.
Van mij wordt nu ook verwacht dat ik het ergens ga vieren met een lunch ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niks met mn verjaardag dusja, heb liever niet dat mensen het weten want dan gaan zij blij doen om iets waar ik niks om geefen dat is altijd beetje bijzonder
Even weekplanning maken met wat je wanneer gaat ophalenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kreeg de mail op mn verjaardag binnen.
staat niet bij hoe lang je tijd hebt, maar dat zag ik later in de app dat het langer was dan alleen de dag zelf
Ik heb er niet iets van een kluisje of zo. En dit is school-school he. Niet m'n werk.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet, denk ik
mijn naam is crack
[..]
Ohhh
Kun je die camera niet even daar laten liggen dan ofzo, voor het gemak? Of je neemt hem iedere keer mee, gratis trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Kunnen jullie samen trakteren, dat scheeltquote:Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gerrie in ik zijn in dezelfde week jarig![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij wordt nu ook verwacht dat ik het ergens ga vieren met een lunch ofzo.
naja van mij was in de week voor kerst dus ja dat was wel even dat je met veel nee dagen zitquote:Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even weekplanning maken met wat je wanneer gaat ophalen
CE en ik ook meestalquote:Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gerrie in ik zijn in dezelfde week jarig![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@bitterbal🐙
Word je uitgenodigd of moet je betalen?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij wordt nu ook verwacht dat ik het ergens ga vieren met een lunch ofzo.
Vroeger op de basisschool werd er dan gewoon dubbel getrakteerd en ik was samen jarig met iemand andersquote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen trakteren, dat scheelt
[..]Geen zin in?
Nee niet echtquote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen trakteren, dat scheelt
[..]Geen zin in?
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er niet iets van een kluisje of zo. En dit is school-school he. Niet m'n werk.Oh, wij hebben hier (school-schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) van die kluisjes voor vrij gebruik. Dat is echt ideaal
. Gok dat jullie die niet hebben.. maar je werk is toch naast school-school, alsnog niet makkelijk om het daar te laten?
Oke dat is zeer fancy uitzicht. Ik wist niet (of nooit bij stilgestaan) dat dat gebouw zo hoog is
Baby darling doll face honey
Ja dan niet inderdaad. Je moet trakteren op iets waar jij geen zin in hebt maar anderen wel?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet echtIk zag dat Kruidvat kortingsbonnen had voor de dierentuin, dus ik stelde dat voor, maar daar was weinig animo voor. En dan denk ik, maar ik ben gvd jarig en ik trakteer, dus graag of niet hoor
leven is oneerlijk. Kerst wordt ook nooit verplaatst, altijd op hetzelfde momentquote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja van mij was in de week voor kerst dus ja dat was wel even dat je met veel nee dagen zit
ja, hier ook. Maar wel samenquote:Op maandag 3 maart 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger op de basisschool werd er dan gewoon dubbel getrakteerd en ik was samen jarig met iemand anders
heb straks groentesoepje met balletjesquote:
Eens!quote:Op maandag 3 maart 2025 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verse wel maar kant-en-klaar is het rood gekleurde behangslijm.
We hadden ieder een eigen traktatie... Dus klasgenoten hadden geluk en kregen die dag 2 traktaties. Alleen volgens mij niet als het om tweelingen ging...quote:Op maandag 3 maart 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leven is oneerlijk. Kerst wordt ook nooit verplaatst, altijd op hetzelfde moment
[..]
ja, hier ook. Maar wel samenof moesten jullie 1 voor 1
Ohja, herkenbaarquote:Op maandag 3 maart 2025 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet echtIk zag dat Kruidvat kortingsbonnen had voor de dierentuin, dus ik stelde dat voor, maar daar was weinig animo voor. En dan denk ik, maar ik ben gvd jarig en ik trakteer, dus graag of niet hoor
Heerlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb straks groentesoepje met balletjes
gisteren door mama gemaakt en vandaag meegenomen door mij
ja dat was hier ook zoquote:Op maandag 3 maart 2025 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We hadden ieder een eigen traktatie... Dus klasgenoten hadden geluk en kregen die dag 2 traktaties. Alleen volgens mij niet als het om tweelingen ging...
Ja wel gewoon tegelijkertijd...quote:Op maandag 3 maart 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat was hier ook zomaar trakteren was bij ons samen; ieder zn eigen traktatie uitdelen op hetzelfde moment. Bij jullie niet
Zo gaat het eigenlijk elk jaar. M'n moeder zat al op social deal te kijken, en dat ik m'n broer en schoonzus moest uitnodigen. Maar die twee zie ik nooit en die nodigen ons ook nooit uit, en die hebben een leven verder dus die kunnen toch nooit, maar je moet wel rekening met ze houden. En dan haak ik al af, want ik heb er toch al geen zin in.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, herkenbaarhier gingen mensen ook zeuren toen ik naar een museum wilde. Heb het daarna nooit meer gevierd, rot op joh. Miste echt compleet wat de logica daarvan was..
Jaa, dat dus. En ik vond dat altijd wel fijn, was die aandacht tenminste niet zo intens op één persoon gerichtquote:Op maandag 3 maart 2025 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja wel gewoon tegelijkertijd...
Wil je het nog wel vieren op deze manier?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat het eigenlijk elk jaar. M'n moeder zat al op social deal te kijken, en dat ik m'n broer en schoonzus moest uitnodigen. Maar die twee zie ik nooit en die nodigen ons ook nooit uit, en die hebben een leven verder dus die kunnen toch nooit, maar je moet wel rekening met ze houden. En dan haak ik al af, want ik heb er toch al geen zin in.
Ik heb er gewoon geen zin inquote:Op maandag 3 maart 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je het nog wel vieren op deze manier?
Zeg je in het volgende gesprek "Genoeg over mij, wat vind jij van mij"quote:Op maandag 3 maart 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus heeft echt nul interesse in mijn leven. Of nouja, gelegenheidsinteresse. En dat zelfs amper...
Ze is woensdag weeeeeeeer in Den Haag, denk je dat ze langs komt? Nee natuurlijk niet
Dat vind ik beetje pijnlijk en beetje jammer maar hou niet minder van haar om deze redenen. Familie is echt bijzonder (lastig hahatjes)
jaquote:Op maandag 3 maart 2025 17:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeg je in het volgende gesprek "Genoeg over mij, wat vind jij van mij"
Altijd al zo geweest?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus heeft echt nul interesse in mijn leven. Of nouja, gelegenheidsinteresse. En dat zelfs amper...
Ze is woensdag weeeeeeeer in Den Haag, denk je dat ze langs komt? Nee natuurlijk niet
Dat vind ik beetje pijnlijk en beetje jammer maar hou niet minder van haar om deze redenen. Familie is echt bijzonder (lastig hahatjes)
6046 en dat is zonder het werken gerekend...quote:Op maandag 3 maart 2025 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. 7516 stapjes. Nu lasagne opwarmen
Jammer is dat. En herkenbaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Op m'n werk is wel hoger dan hier. Ben ik nog niet geweest eigenlijk. Maar dit uitzicht heb je daar dan weer niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wij hebben hier (school-school) van die kluisjes voor vrij gebruik. Dat is echt ideaal
. Gok dat jullie die niet hebben.. maar je werk is toch naast school-school, alsnog niet makkelijk om het daar te laten?
Oke dat is zeer fancy uitzicht. Ik wist niet (of nooit bij stilgestaan) dat dat gebouw zo hoog is
dan kun je niet meteen een alcohol test doen. morgen melden en dan ben je nog net op tijd en kan er niet vastgesteld worden hoe bezopen je wasquote:Op maandag 3 maart 2025 17:33 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Huhje botst, je vlucht en je laat je moeder achter.
Deze is nieuw voor me.
Dat lijkt me gezien het tijdstip toch best bizar, maar goed.. het kan hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je niet meteen een alcohol test doen. morgen melden en dan ben je nog net op tijd en kan er niet vastgesteld worden hoe bezopen je was
quote:
Mn leven, mn bestaanquote:Op maandag 3 maart 2025 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammer is dat. En herkenbaar.Wat voor dingen zou je willen dat ze interesse in toonde?
Ik hoor hier soms maanden niets, tenzij ik wat zeg. En gevraagd naar dingen wordt er al helemaal niet. Tenzij technisch advies. Maar dat komt wel vaker voor in de familie.
Nog hoger?!?!?!quote:Op maandag 3 maart 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op m'n werk is wel hoger dan hier. Ben ik nog niet geweest eigenlijk. Maar dit uitzicht heb je daar dan weer niet.
Aanames. Het is vast gewoon iets simpels als een openstaande celstraf voor een moord of zo.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je niet meteen een alcohol test doen. morgen melden en dan ben je nog net op tijd en kan er niet vastgesteld worden hoe bezopen je was
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanames. Het is vast gewoon iets simpels als een openstaande celstraf voor een moord of zo.
Hehehequote:Op maandag 3 maart 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanames. Het is vast gewoon iets simpels als een openstaande celstraf voor een moord of zo.
Klinkt bekend.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn leven, mn bestaan. Maar we zijn gewoon anders waardoor ik haar woorden/gedrag niet altijd kan volgen maar eerlijk, dat heeft zij ook bij mij.
Oh leuk! Dat scheelt al iets.quote:Vroeger gaf dit wel eens strijd, dat is niet meer want we doen het beide niet expres ofzo. We accepteren nu dat we beide anders in het leven staan. Blijf af en toe jammer en daardoor wat pijnlijk maar dat mag en is ook niemand zn schuld. En omdat we toch van elkaar houden (allebei op onze eigen manier) zoeken we bij voorkeur de gemeenschappelijke interesses op
![]()
. Ik ga met haar naar Elisabeth
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit echt over 'ons', maar ik vertel wel eens waar ik mee worstel en wat ik graag zou willen. Mja. Ze bedoelt het goed.quote:Ohhh, jammer? Wat zou jij willen? En heb je het er wel eens over?
Zeg, ik dacht dat je me wel mocht. Wil je me dood hebben!?quote:[..]
Nog hoger?!?!?!![]()
nou zet op je to do list, met de trap!!!
Ja ik vergeet het steeds, maar ik moet toch eens kijken.quote:en jammer, al kun je vanuit je werk wel bepaalde gebouwen in Rotterdam zien. Dat kan al vanaf Den haag
Ja dan zou ik mn ma ook achterlaten iddquote:Op maandag 3 maart 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste stukje kan je wel lopen he? Moet nu echt gaan, toedeeeeels~quote:Op maandag 3 maart 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dan zou ik mn ma ook achterlaten idd
plus dat al die japanners toch wel gaan kijken dus wij helemaal niet nodig zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Die visdeurbel is verslavend. Maar goed uiteindelijk zit je dus gewoon de hele tijd naar een onderwatercamera te kijken waarop niks te zien is
Op een extra monitor open houden als een soort heel saai kantooraquarium.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Die visdeurbel is verslavend. Maar goed uiteindelijk zit je dus gewoon de hele tijd naar een onderwatercamera te kijken waarop niks te zien is
quote:Op maandag 3 maart 2025 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was lekker op weg naar huis. Lekker de zon van de zijkant in mijn gezicht.
vrouwenquote:Op maandag 3 maart 2025 17:33 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Huhje botst, je vlucht en je laat je moeder achter.
Deze is nieuw voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |