SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind kleine voeten altijd mooier dan grote, bij damesquote:Op maandag 3 maart 2025 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja want als ik mijn andere sneakers aan heb lijken mijn voeten weer groter
Ik heb maat 39/40 vind ik grootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Doei doeiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt er ook aan hoe groot je bent. Moet ook een beetje in verhouding zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind kleine voeten altijd mooier dan grote, bij dames
Ik heb maat 39/40 vind ik groot![]()
Dat is ook zoquote:Op maandag 3 maart 2025 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe groot je bent. Moet ook een beetje in verhouding zijn
Ik ben 176Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, heb altijd wel wat kleiner willen zijn. Maar dat komt ooit vanzelfquote:Op maandag 3 maart 2025 11:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet heel klein, dus dan kan 39/40 prima
Alleen die lange slanke benen die ik altijd had heb ik niet meer
Ik heb nu een paar boomstammen._O-Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt mensen.
Sommige mensen snappen nog steeds niet dat sommige dingen niet thuis horen in een ExcelTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Val je niet snel omquote:Op maandag 3 maart 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb altijd wel wat kleiner willen zijn. Maar dat komt ooit vanzelf
Alleen die lange slanke benen die ik altijd had heb ik niet meer
Ik heb nu een paar boomstammen._O-![]()
![]()
Dat is echt een voordeel hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man![]()
Geen fan van naalden, maar zijn bloed redde 2,4 miljoen baby’s: Australië neemt afscheid van ‘de man met de gouden arm’
https://www.telegraaf.nl/(...)an-met-de-gouden-armWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis alleen zo moeilijk ze over elkaar te slaanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AL jarenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al eeuwenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: