Kliekje aard met spruitjes en wat voor vlees weet ik niet moet ik nog halenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:06 schreef Frummelie het volgende:
En wat eten we vandaag..
BOERENKOOL zo'n zin in...
ja het wordt een carnavalsfeestjequote:Op maandag 3 maart 2025 09:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze het winnen verwacht ik een carnaval feestje.
Ja is ook jammer maar ik weet van mezelf dat het kan gebeuren in de hitte van de strijd, ik heb mezelf daar ook wel eens schuldig aan gemaakt .. er zijn gewoon cossers die aant uitlokken zijn en daar kan ik slecht tegen...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel is ook weg hoor. Vind het gewoon zo jammer. We kijken allemaal naar iets leuks waarom dan niet gewoon elkaar respecteren en de bewoners respecteren. Zij zorgen voor ons vermaak. Maar soms lijkt het dat het voor sommige een ergenis is.
Klinkt lekker.... ik ga ook weer eens spruitjes proberen, ik was er nooit zo gek op dus jaaaaaaaren niet gegeten... hiquote:Op maandag 3 maart 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kliekje aard met spruitjes en wat voor vlees weet ik niet moet ik nog halen
Ik snap dat niet, maar goed zo is iedereen anders.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is ook jammer maar ik weet van mezelf dat het kan gebeuren in de hitte van de strijd, ik heb mezelf daar ook wel eens schuldig aan gemaakt .. er zijn gewoon cossers die aant uitlokken zijn en daar kan ik slecht tegen...
O ja ik ben er gek op, dus heb ze al een paar maal gegeten en op verschillende manier klaargemaaktquote:Op maandag 3 maart 2025 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klinkt lekker.... ik ga ook weer eens spruitjes proberen, ik was er nooit zo gek op dus jaaaaaaaren niet gegeten... hi
Ja gelukkig wel anders zou het een mega saaie boel worden...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, maar goed zo is iedereen anders.
Ik vond die geur altijd zo vreselijk maar ik merk wel dat mijn smaak veranderd is dus wie weet.... ja prakken lekker hoor, doe ik ook...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik ben er gek op, dus heb ze al een paar maal gegeten en op verschillende manier klaargemaakt
Maar ik blijf toch fan van gewoon aard, spruiten en dan lekker door elkaar prakken
Ja ik ook, liever een gewone hollandse hap.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond die geur altijd zo vreselijk maar ik merk wel dat mijn smaak veranderd is dus wie weet.... ja prakken lekker hoor, doe ik ook...![]()
Ik ben ook gek op de warme Hollandse hap...
Maar af en toe een lekkere pan bami en een pan macaroni sla ik ook niet af hoor...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, liever een gewone hollandse hap.
Bami vind ik ook wel lekker, macaroni eet ik wel maar zal het niet snel voor mijzelf makenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar af en toe een lekkere pan bami en een pan macaroni sla ik ook niet af hoor...
Oooh ja dat doe ik wel... zit ondertussen te watertanden hier...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bami vind ik ook wel lekker, macaroni eet ik wel maar zal het niet snel voor mijzelf maken
Dan reageer ik ook evenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik reageer ook even , ondanks dat het niet op stream is.
Jordy en Jolien wisten dat ze snachts opgeroepen zouden worden voor het pimpen, dus zeiden vroeg naar bed te gaan omdat ze er dus uit moesten midden in de nacht. Toen gebeurde dus wat Jane en axel deden, schreeuwen lawaai maken
Ja snap het ook niet helemaal, ineens is er in de cos een discussie over gisteravond en niemand sleept hem hier heen zelfs Dot niet, dus ik dacht dan ga ik ook maar. Maar nu sleep jij hem hierheen hahahaha lachen dit , je krijgt er geen hoogte vanquote:Op maandag 3 maart 2025 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan reageer ik ook even. Jordy liep de hele dag al te miepen dat hij naar bed wilde.
De laatste Batterijwissel was net geweest, dus zo heel lang lagen ze nog niet in bed.
Maar eigenlijk zou BB om dit te voorkomen gewoon de slaapkamers 16 uur per dag dicht moeten houden.
8 uur slaap 16 uur op
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 3 maart 2025 10:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet helemaal, ineens is er in de cos een discussie over gisteravond en niemand sleept hem hier heen zelfs Dot niet, dus ik dacht dan ga ik ook maar. Maar nu sleep jij hem hierheen hahahaha lachen dit , je krijgt er geen hoogte van
Bij een nachtspel moet BB gewoon regels stellen dan krijg je ook niet dit soort dingen.
Ja toch, iedereen heeft zn rust nodig, helemaal als je snachts eruit moet voor een spel.quote:
Ja , niet willen, en wel gaan keten, en de nacht er voor tot 5 uur met Axel wijn drinken in de woonkamer , en geen nacht spel willenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
quote:
Op maandag 3 maart 2025 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik reageer ook even , ondanks dat het niet op stream is.
Jordy en Jolien wisten dat ze snachts opgeroepen zouden worden voor het pimpen, dus zeiden vroeg naar bed te gaan omdat ze er dus uit moesten midden in de nacht. Toen gebeurde dus wat Jane en axel deden, schreeuwen lawaai maken
Vind het jammer van Jane, dat ze zegt absoluut niet in de nacht te willen. Anderen opperen zich op en dat ze hun dan wel wakker maakt.
Had het anders gevonden, als er geen 24 uurs opdracht was geweest. Iedereen heeft elkaar daar weleens wakker gemaakt. Elsa is daar vaak boos om geweest.
Dus dit. Evenals het spel spelen, bondjes maken, afspraken niet nakomen, je eigen spel spelen en dat doet ieder op zijn manier. Volgens mij win je met eerlijk zijn ook het spel nietquote:Op maandag 3 maart 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Dat is toch de definitie van een RLS, samen leven, samen regels maken, samen dit, samen zus etc.
Het is geen begeleid wonen.
Dit is dynamiek die je wilt hebben.
Gaat iemand zorgen dat mensen kunnen slapen, gaan mensen juist snachts keten, mensen gaan snachts dingen doen met hun eigen intenties en de kijkers hebben daar meningen over.
Zou wel raar zijn als BB zich te veel in het huis gaat mengen.
Ergens heb je een punt, alleen dat gehang op die slaapkamers stoort mij sowieso mateloosquote:Op maandag 3 maart 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Dat is toch de definitie van een RLS, samen leven, samen regels maken, samen dit, samen zus etc.
Het is geen begeleid wonen.
Dit is dynamiek die je wilt hebben.
Gaat iemand zorgen dat mensen kunnen slapen, gaan mensen juist snachts keten, mensen gaan snachts dingen doen met hun eigen intenties en de kijkers hebben daar meningen over.
Zou wel raar zijn als BB zich te veel in het huis gaat mengen.
Het zou al schelen als ze niet onder een deken kunnen liggen.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, alleen dat gehand op die slaapkamers stoort mij sowieso mateloos
Toen ze dat net hadden hingen ze wel eldersquote:Op maandag 3 maart 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt, alleen dat gehand op die slaapkamers stoort mij sowieso mateloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |