Ook dit nog inderdaad, Jane schreeuwde gelijk, ik wil niet snachts, toen zeiden Jordy en Jolien dan doen wij dat wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Juist omdat Jane snachts niet wou hebben Jordy en Jolien gezegd dan willen wij wel in de nacht maar wil dan wel vroeg slapen en ja dan kan je zon reactie verwachten zoals Jordy maar hij had het anders kunnen zeggen mee eens
Die 2 waren ook al gewoon in de suite, en inmiddels stil.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:34 schreef Verida het volgende:
[..]
het was nog voor 12 uur
Alleen was iedereen verder al naar bed en Jane en Axel niet, die slapen in de suite
( in mijn ogen was het een ontzettend overdreven reactie van Jordy. )
Vind het jammer van Jane, dat ze zegt absoluut niet in de nacht te willen. Anderen opperen zich op en dat ze hun dan wel wakker maakt.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik reageer ook even , ondanks dat het niet op stream is.
Jordy en Jolien wisten dat ze snachts opgeroepen zouden worden voor het pimpen, dus zeiden vroeg naar bed te gaan omdat ze er dus uit moesten midden in de nacht. Toen gebeurde dus wat Jane en axel deden, schreeuwen lawaai maken
dat ging over de keer dat Jolien iets had gedaan wat niet mocht van hemquote:Op maandag 3 maart 2025 10:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze waren ook echt keihard aan het krijsen en aan het rennen en gooien door heel het huis. Er was ook al een paar keer gevraagd of ze rustig wilden doen.
Ze waren echt pas 2 sec in de suitequote:Op maandag 3 maart 2025 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die 2 waren ook al gewoon in de suite, en inmiddels stil.
Beetje die boze buurman die gaat schreeuwen dat de muziek zachter moet als het feestje al afgelopen is
hij heeft zichzelf gigantisch voor lul gezetquote:Op maandag 3 maart 2025 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die 2 waren ook al gewoon in de suite, en inmiddels stil.
Beetje die boze buurman die gaat schreeuwen dat de muziek zachter moet als het feestje al afgelopen is
Ik vind het ook wat flauw dat je boos wordt maar ik begrijp het wel. Jordy wilde echt heel graag slapen, ook daarvoor al. Toen wou hij ook al dat het stil werd op de slaapkamer. Hij zei ook heel erg moe te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het jammer van Jane, dat ze zegt absoluut niet in de nacht te willen. Anderen opperen zich op en dat ze hun dan wel wakker maakt.
Had het anders gevonden, als er geen 24 uurs opdracht was geweest. Iedereen heeft elkaar daar weleens wakker gemaakt. Elsa is daar vaak boos om geweest.
Zo lang hebben die ook niet geslapen. Het is niet zo dat ze er al uren in lagen in en diepe slaap waren.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft zichzelf gigantisch voor lul gezet
dat krijsen van jordy op de gang heeft denk ik andere bewoners ook wel flink wakker gemaakt
en zijn grote mond van gistermiddag is hij ook weer eens niet nagekomen : "als ik in de nacht wordt geroepen, doe ik niets, dan lever ik wel een wit tafeltje in "
Op dat soort momenten mis je toch wat mensen die zich erin mengen, een Lenie, Elsa of andere dominante mensen. Was vanmorgen met Elsa wel een andere uitwerking geweest (groepsgesprek ofzoquote:Op maandag 3 maart 2025 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo lang hebben die ook niet geslapen. Het is niet zo dat ze er al uren in lagen in en diepe slaap waren.
Dit is voor ons wel grappiger dan er gewoon op het moment dat er lawaai is naar toe gaan om te vragen of het stiller kan, dat wel
Van niets doen en hangen wordt je ook moe hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
Waar zijn die lui moe van, ze doen bijna de hele dag niks
Moe zijn van het luieren?
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het jammer van Jane, dat ze zegt absoluut niet in de nacht te willen. Anderen opperen zich op en dat ze hun dan wel wakker maakt.
Had het anders gevonden, als er geen 24 uurs opdracht was geweest. Iedereen heeft elkaar daar weleens wakker gemaakt. Elsa is daar vaak boos om geweest.
Ja meer lamlendig moe dat is wel zoquote:Op maandag 3 maart 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van niets doen en hangen wordt je ook moe hoor.
Dacht je dat hij dat zou doen dan.....voor fans doen ze alles dus ook voor dat tafeltje....was bij voorbaat al een grapje......niet iets wat serieus bedoelt is.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft zichzelf gigantisch voor lul gezet
dat krijsen van jordy op de gang heeft denk ik andere bewoners ook wel flink wakker gemaakt
en zijn grote mond van gistermiddag is hij ook weer eens niet nagekomen : "als ik in de nacht wordt geroepen, doe ik niets, dan lever ik wel een wit tafeltje in "
Het is wat anders dan steeds beloven ik ga met je mee ik ga met je mee.....en dan niet doen en al bij de anderen heb lopen kroelen....na twee dagen.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht je dat hij dat zou doen dan.....voor fans doen ze alles dus ook voor dat tafeltje....was bij voorbaat al een grapje......niet iets wat serieus bedoelt is.
Ja dat ga je nu krijgen. Het was altijd al een mogelijkheid maar nu 1 iemand dat heeft gedaan houdt de rest zich ook niet in.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:24 schreef -river- het volgende:
SL, we zullen vanmiddag zien wie de gehele gewonnen pot voor zichzelf gaat pakken![]()
![]()
zelfs zo'n grapje vind ik minachtend naar de fan die dat tafeltje heeft ingeleverd en ook nogal negatief richting BB die eindelijk iets voor ze verzonnen heeft waarmee de fans bedankt kunnen wordenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht je dat hij dat zou doen dan.....voor fans doen ze alles dus ook voor dat tafeltje....was bij voorbaat al een grapje......niet iets wat serieus bedoelt is.
Eens een ander houdt rekening met jou omdat je niet in de nacht wil, want ochtendhumeur. En Axel die altijd roept een hekel te hebben aan Jordy, want te druk en aanwezig, zie hem alleen maar dingen van Jordy kopiëren/nadoen.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
[..]
misschien komt er nog een game waarbij ze de namen moeten invullenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moet BB even vragen voor wie ze denken dat de quote is
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen podcast is met Theo, Kitty en Jerrel
hij heeft zich gewoon uit de tent laten lokkenquote:Op maandag 3 maart 2025 11:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens een ander houdt rekening met jou omdat je niet in de nacht wil, want ochtendhumeur. En Axel die altijd roept een hekel te hebben aan Jordy, want te druk en aanwezig, zie hem alleen maar dingen van Jordy kopiëren/nadoen.
Ook het (veilig) in de suite achter gesloten deur blijven en even niet daaruit willen vond ik wel typerend.
Buiten dat vond ik de reactie van Jordy te heftig al snap ik zijn irritatie, was het too much
Ze zijn naar de GR geroepen voor een spel om hun pot te spekkenquote:Op maandag 3 maart 2025 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom is er eigenlijk een SL?
Wat deden ze vlak daar voor?
Dit was de laatste post voor de SLquote:Op maandag 3 maart 2025 10:22 schreef Ireth het volgende:
Ik ben net op tijd voor een inkomende streamlock? Iedereen naar de gameroom
Ik denk van die vragen van gister waar iedereen stond op een ranglijstquote:Op maandag 3 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit was de laatste post voor de SL
Dus de gameroom.
Openlijk nomineren?
Dat vind ik altijd wel leuk. Dan moeten de lafbekken ook kleur bekennenquote:Op maandag 3 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de gameroom.
Openlijk nomineren?
Dan had het ook op streams moeten zijn net als in Utopia.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de gameroom.
Openlijk nomineren?
Ze moesten naar de gameroom dacht ikquote:Op maandag 3 maart 2025 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom is er eigenlijk een SL?
Wat deden ze vlak daar voor?
Ze hoefden iig geen sportkleding aanquote:Op maandag 3 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de gameroom.
Openlijk nomineren?
Hij heeft zelfs Dumpert gehaaldquote:Op maandag 3 maart 2025 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het allemaal wel mee vallen en zwaar overtrokken weer, ook die reacties die dit weer geeft op de socials. Wat een idioten.
Ik net dus ook en de omschrijvingen er van hier dekken de lading niet hoor...quote:Op maandag 3 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
Net dat filmpje zitten kijken over vannacht. Wat een achterlijke, asociale uitbarsting van Jordy. Die denkt echt dat hij daar God is. Schandalig!
En dat gaat alleen maar erger worden. Hij denkt onkwetsbaar te zijn. Ik kan niet wachten tot ze drank krijgen. Dan gaat hij zich helemaal klem zuipen en laat hij vast nog meer zien wat een walgelijk ventje het is.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Maakt het juist interessant voor een RLS, hoe erg kan hij zichzelf in z'n voet schieten.
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat gaat alleen maar erger worden. Hij denkt onkwetsbaar te zijn. Ik kan niet wachten tot ze drank krijgen. Dan gaat hij zich helemaal klem zuipen en laat hij vast nog meer zien wat een walgelijk ventje het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |