Ze beseffen zelf niet dat er ook dergelijke commentaren over hen zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 10:17 schreef rinardo het volgende:
Axel Sharice en pootje hebben het er buiten over, de tekst die peter riep, ze zijn er van overtuigd dat het over Jordy ging , ze zeggen ga zo door Jordy
[ link | afbeelding ]
Hij doet zijn zucht actquote:
de 14 letters was ''vendingmachine'' dat wisten ze, ze hield hem niet voor niets in de gaten, ze had die opdracht van 14 letters met Keanu , dus ik denk serieus dat hij voor de vinder is, in dit geval Jolien.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou die GC niet gewoon door iemand verdiend zijn? Er zit nooit een briefje bij als er iets uit die vendingmachine komt. Maar als het op stelen aankomt is Jolien dus een snelle leerling.
Oeh heeft ze het niet tegen hem gezegd? Dan is Leiden in last als hij daarachter komt. Maar ze zal het nog wel zeggen hoor. Ze kruipt voor hem.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof er een enorme last van de schouders van charise is.
haar hele houding en gezicht zijn zoveel meer ontspannen en met het spel bezig.
Op deze manier kan het nog een leuke speler worden, en het is nu wel 4 tegen 4 en Jolien en Keanu met een gc die niet bekend is bij de grote baas
jolien en keanu hebben gisteren dat 14 letterwoord moeten spelen,quote:Op maandag 3 maart 2025 10:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou die GC niet gewoon door iemand verdiend zijn? Er zit nooit een briefje bij als er iets uit die vendingmachine komt. Maar als het op stelen aankomt is Jolien dus een snelle leerling.
Iedereen speelt het op zijn of haar manier.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt het is ook weer een deel van het spel
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:22 schreef Ireth het volgende:
Ik ben net op tijd voor een inkomende streamlock? Iedereen naar de gameroom
Het hoort er wel een beetje bijquote:Op maandag 3 maart 2025 10:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Er is inderdaad weinig ruzie in deze groep. Ze zijn heel lang 1 grote groep geweest en de irritaties en ruzies kwamen pas vrij laat in het spel. Vind dat wel jammer, beetje drama is wel leuk.
Ze hebben wel gelijk want Jordy verliest ook sympathie maar voor mij zitten ze beiden lager en ik denk dat dat ook zo blijft, iig Axel.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:21 schreef zodeju het volgende:
Fijn dat Axel en Sharice ervan overtuigd zijn dat Jordy uit gespeeld is.....en niet populair meer is.
Kwam even de vraag hoe veel leuke berichten en fanmail hij kreeg als hij niet goed bij de kijker ligt.
Maar Axel zegt dat hij nu verkeerd bezig is.....hij ziet niet dat hij door zijn obsessie en op alle slakken zout legt ook niet echt stijgt en zijn mede spelers in zijn groep gebruikt.
Dat dus, ze doen het allemaal. Ieder op hun eigen manier.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Doen Jane en Axel niet hetzelfde Die proberen leden van het kartel te gebruiken voor hun gewin dus ja Ik vind dat het spel
Ik vind het ietwat hypocriet het hele huis bij elkaar te gillen ( zelf geen nacht willen doen , qua meubels pimpen ) en met een ochtendhumeur aan tafel te zittenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er wel een beetje bij
Maar in deze tijden vind ik het ook leuk om te kijken als ze lol hebben. En dan niet lol door de drank maar zo met elkaar
Net zoals Axel en Jane gisteren avond
En daar hebben we de SL al
Plezier maken met elkaar is ook zeker belangrijk, anders is het ook niet leuk kijken meer. Beetje drama op zijn tijd vind ik wel leuk, daardoor worden tactieken vaak ook weer aangepast. Houdt het spel (targets) een beetje in beweging.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er wel een beetje bij
Maar in deze tijden vind ik het ook leuk om te kijken als ze lol hebben. En dan niet lol door de drank maar zo met elkaar
Net zoals Axel en Jane gisteren avond
En daar hebben we de SL al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |