Mijn vermoeden met Pootje is omdat hij op punt stond eruit te gaan, na Eva en David kon BB geen derde vrijwillige exit in die korte tijd gebruiken, dus hebben e hem dat gegeven om te lijmen, waar ik het wel niet mee eens benmaat dat is een ander verhaalquote:Op maandag 3 maart 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Brief van pootje
Sharice die contact had met thuis
Ik noem er maar 2
Wat doet ze zelf met haar dubbelspel dan. Mensen gebruikenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:44 schreef Verity het volgende:
Jane: Ik wil alleen de finale halen en hem niet winnen.
Sharice: Ik ga hem niet halen
Jane: Ik wil dat Axel wint.
Jane: Ik probeer Jolien te beschermen en hij gebruikt elk van zijn eigen groep als pion.
Interessant dat ze het zo ziet. Jolien komt namelijk zelf ook met veel tactieken.
In mijn huis word overdag ook niet geslapen, nou dat zie ik regelmatig, BB is een matige handhaverquote:Op maandag 3 maart 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
Sharice gaat het eens op een briefje schrijven
Wat zei BB toch
In mijn huis wordt niet geschreven
Ze zou iemand gebruiken als ze iemand erop uit zou sturen om te "spioneren"quote:Op maandag 3 maart 2025 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat doet ze zelf met haar dubbelspel dan. Mensen gebruiken
Jaquote:Op maandag 3 maart 2025 09:47 schreef zodeju het volgende:
Hadden Axel en Jane drank op tijdens hun feestje giseravond?? Zag lege glas en wijn op haar opmaaktafel staan.
ja, in de suite is drank. Dat is voor de bewoners die het geluk hebben in de suite te mogen slapenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:47 schreef zodeju het volgende:
Hadden Axel en Jane drank op tijdens hun feestje giseravond?? Zag lege glas en wijn op haar opmaaktafel staan.
Inderdaad. Al denk ik dat ze Jolien aan haar kant wilt, omdat ze denkt dat Sharice zwak staat. Beetje het ideaal beeld: 1 Nederlandse en 1 Belgische vrouw.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat doet ze zelf met haar dubbelspel dan. Mensen gebruiken
Die mag alles van BB. Regels gelden alleen voor bepaalde mensen blijkbaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
Sharice gaat het eens op een briefje schrijven
Wat zei BB toch
In mijn huis wordt niet geschreven
Dat is wel heel lief.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:44 schreef Verity het volgende:
Jane: Ik probeer Jolien te beschermen en hij gebruikt elk van zijn eigen groep als pion.
Interessant dat ze het zo ziet. Jolien komt namelijk zelf ook met veel tactieken.
Dat gaat over Jordy denk ik. Daarom mag ik hem niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:44 schreef Verity het volgende:
Dat is het spel inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2025 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
En sharice weer zeiken over jordy dat milena een target kreeg. Mattie en keanu snappen jordy wat hij heeft gedaan. Wat een naar mens blijft het toch. Ze heeft ook mensen naar huis gestemd.
Oh, vandaar dat er na het freubelen nog door gegaan werd met drank, en dat het speciaal voor haar gemaakte schema eigenlijk voor niks was.quote:
Ging inderdaad over Jordy, al is het maar net hoe je het ziet. Sinds dat Jeffrey weg is, speelt ze haar eigen spel en tactisch ook. Dat zie je nu ook met de gratis GC uit de vendingmachine. Heeft ze enkel aan Keanu verteld en niet aan het Kartel. Jolien is echt geen pion.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat gaat over Jordy denk ik. Daarom mag ik hem niet.
Tsja ik post hier maar met waarschijnlijk, misschien, wellicht etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |