Oh, nee het zullen vast en zeker de users op X. zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik dacht wie het gezegd zou kunnen hebben maar ging zeker over jordy
Nou Keanu is toch bijna d heel zaterdag bezig geweest er de quote waarvan de rest dacht dat Nijmeijer hem hoorde maar zelf dacht hij van nietquote:
Echt? Scherpquote:Op maandag 3 maart 2025 09:21 schreef rinardo het volgende:
Jolien vind een Gamechanger in de vendingmachine
[ link | afbeelding ]
Die kan niet zo heel goed tegen slaaptekortquote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Thorelf het volgende:
Jordy..heeft het wel door dat het over hem ging...
Denk het ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Thorelf het volgende:
Jordy..heeft het wel door dat het over hem ging...
Hij stond zo opquote:
Inderdaad, die dag gaat voor hem niet meer goedkomen, tenzij er fans het huis in komen.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stond zo op
Kan hoor dat hij de hint wel snapt
Maar hij is was al zo voor Peter
Ze hoeven niet te douchen hoor, kunnen zich ook even met een beetje water opfrissenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, die dag gaat voor hem niet meer goedkomen, tenzij er fans het huis in komen.
Maar dat geld niet alleen voor Jordy, lijkt wel of ze de bewoners hun humeur een beetje proberen te breken.
Dat alarm is wel een beetje teveel van het goede en dan ook nog douchen met -1.
Ik neem aan dat hij wel weet dat hij standaard bozig blik heeftquote:Op maandag 3 maart 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stond zo op
Kan hoor dat hij de hint wel snapt
Maar hij is was al zo voor Peter
waarom zou hij dat wel moeten horen?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
Wat ik niet snap
Waarom krijgt Matti niet te horen dat zijn vriendin al afscheid heeft genomen
Brief van pootjequote:Op maandag 3 maart 2025 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou hij dat wel moeten horen?
Geen contact met de buitenwereld is het toch?
Hij heeft van Jane al gedeeltelijk gehoord wat er aan de hand is. Hij weet dat er drama gaat komen, wanneer hij uit het huis is. Denk dat BB dat wel voldoende vindt. En ze willen niet dat nog iemand het huis verlaat.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
Wat ik niet snap
Waarom krijgt Matti niet te horen dat zijn vriendin al afscheid heeft genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |