Ik vind het wat simpel. Ze kunnen er ook maar weinig mee. En weer dezelfde koppels vind ik ook jammer.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke opdracht.
Ze moeten creatief zijn, daar gaat het toch om? En of dat met spul van de action is of niet, vind ik niet zo veel uitmaken.
En de spullen zijn ingeleverd door de fans, daar zal heus wel tegen verteld zijn dat ze er niet al te veel van moesten verwachten.
En het alarm kan BB lekker inzetten wanneer BB dat wil, en de bewoners hebben zich er maar aan te houden
Jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 09:12 schreef rinardo het volgende:
Ik snap het dus echt niet dat iemand deze bewoner leuk vind, als iemand anders......... dan is hij gelijk boos ?
Nee hoor Jordy.quote:
Ik zie een norse Jordy als het spel anders looptquote:Op maandag 3 maart 2025 09:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee hoor Jordy.![]()
Lacht als hij het middelpunt is en kijkt bozig als hij dat niet is.
Klopt wel vind ik.
Ja ik dacht wie het gezegd zou kunnen hebben maar ging zeker over jordyquote:Op maandag 3 maart 2025 09:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn nier sta ik af als het niet Jordy is
Wat hebben ze nu aan deze uitspraken als er niet bij gezegd wordt voor wie het is. Nu gaat het langs ze heen lijkt welquote:Op maandag 3 maart 2025 09:16 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee hoor Jordy.![]()
Lacht als hij het middelpunt is en kijkt bozig als hij dat niet is.
Klopt wel vind ik.
quote:Op maandag 3 maart 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu aan deze uitspraken als er niet bij gezegd wordt voor wie het is. Nu gaat het langs ze heen lijkt wel
Het zal ze wel aan denken zetten, ik zou dat in ieder geval wel hebben als ik daar zou zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu aan deze uitspraken als er niet bij gezegd wordt voor wie het is. Nu gaat het langs ze heen lijkt wel
Goed opgeletquote:Op maandag 3 maart 2025 09:19 schreef OmaJacky het volgende:
Jolien die liep naar de vendingmachine vlak voordat ze allemaal naar Peter liepen net.
Het leek alsof ze er iets uithaalde.
Ze riep Keanu ook nog nadat Peter dat bericht gezegd had.
Denk je dat het ze raakt?quote:
Dat moeten ze dus zelf raden lijkt mij, maar niemand lijkt echt zin te hebben om er wat mee te doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ze weten natuurlijk nooit zeker voor wie het bedoeld is..quote:Op maandag 3 maart 2025 09:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het zal ze wel aan denken zetten, ik zou dat in ieder geval wel hebben als ik daar zou zijn
Oh, nee het zullen vast en zeker de users op X. zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik dacht wie het gezegd zou kunnen hebben maar ging zeker over jordy
Nou Keanu is toch bijna d heel zaterdag bezig geweest er de quote waarvan de rest dacht dat Nijmeijer hem hoorde maar zelf dacht hij van nietquote:
Echt? Scherpquote:Op maandag 3 maart 2025 09:21 schreef rinardo het volgende:
Jolien vind een Gamechanger in de vendingmachine
[ link | afbeelding ]
Die kan niet zo heel goed tegen slaaptekortquote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Thorelf het volgende:
Jordy..heeft het wel door dat het over hem ging...
Denk het ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Thorelf het volgende:
Jordy..heeft het wel door dat het over hem ging...
Hij stond zo opquote:
Inderdaad, die dag gaat voor hem niet meer goedkomen, tenzij er fans het huis in komen.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stond zo op
Kan hoor dat hij de hint wel snapt
Maar hij is was al zo voor Peter
Ze hoeven niet te douchen hoor, kunnen zich ook even met een beetje water opfrissenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, die dag gaat voor hem niet meer goedkomen, tenzij er fans het huis in komen.
Maar dat geld niet alleen voor Jordy, lijkt wel of ze de bewoners hun humeur een beetje proberen te breken.
Dat alarm is wel een beetje teveel van het goede en dan ook nog douchen met -1.
Ik neem aan dat hij wel weet dat hij standaard bozig blik heeftquote:Op maandag 3 maart 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stond zo op
Kan hoor dat hij de hint wel snapt
Maar hij is was al zo voor Peter
waarom zou hij dat wel moeten horen?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
Wat ik niet snap
Waarom krijgt Matti niet te horen dat zijn vriendin al afscheid heeft genomen
Brief van pootjequote:Op maandag 3 maart 2025 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou hij dat wel moeten horen?
Geen contact met de buitenwereld is het toch?
Hij heeft van Jane al gedeeltelijk gehoord wat er aan de hand is. Hij weet dat er drama gaat komen, wanneer hij uit het huis is. Denk dat BB dat wel voldoende vindt. En ze willen niet dat nog iemand het huis verlaat.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
Wat ik niet snap
Waarom krijgt Matti niet te horen dat zijn vriendin al afscheid heeft genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |