SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ontzettend triest dat zoiets dan zo loopt..quote:Op maandag 3 maart 2025 01:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Modjes zijn iets te heilig, en wat een leuke meet zou moeten zijn, wordt ineens een negatief iets omdat sommige users menen dat ze te vaak gementioned worden en TR's zetten.Well, life can be a riot
En na 30 keer vragen geen mentions te plaatsten gewoon doorgaan. Maar dit is wat hij wil denk ik. Boehoe zielige harrie, je wordt gemistquote:Op maandag 3 maart 2025 01:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Modjes zijn iets te heilig, en wat een leuke meet zou moeten zijn, wordt ineens een negatief iets omdat sommige users menen dat ze te vaak gementioned worden en TR's zetten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik weet niet wat hij wil, maar het was toch wel leuk die terugekomende mentions voor de meet.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
En na 30 keer vragen geen mentions te plaatsten gewoon doorgaan. Maar dit is wat hij wil denk ik. Boehoe zielige harrie, je wordt gemist![]()
![]()
Het was niet zo zeer alleen het mentionen wat 1x per topic gebeurde. Maar ook dat er daarna constant mensen gementioned werden terwijl ze zeiden dat ze óf uberhaupt geen behoefte hadden aan die meet en er niet heen gingen (dus uit de lijst wilde) óf dat mensen zeiden "ik wil niet extra gementioned worden" en er dan EXPRES gementioned ging worden. Vandaar ook de pointer onder aan 't topic een paar dagen terug.Well, life can be a riot
Ja weet ik veel, ik zou er ook een beetje zat van worden en die lijstjes posten kunnen ook zonder een @quote:Op maandag 3 maart 2025 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij wil, maar het was toch wel leuk die terugekomende mentions voor de meet.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Jemig die hebben geen zwaartekracht maar lijken wel echtquote:Iedereen is een kutlultrut
Mmm ik vond het juist wel leuk hoor zo'n @quote:Op maandag 3 maart 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik zou er ook een beetje zat van worden en die lijstjes posten kunnen ook zonder een @
Gezeik van users die ook zelf users mentionen...![]()
Ik word er el een beetje duizelig van als ik ernaar kijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig die hebben geen zwaartekracht maar lijken wel echt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Prima maar als meerdere mensen vragen te stoppen dan moet het stoppen, en het werd ook wel pesten he? Juist die gene constant mentionen.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmm ik vond het juist wel leuk hoor zo'n @
Gezeik van users die ook zelf users mentionen...Iedereen is een kutlultrut
Gauw een TR zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tettenquote:
Well, life can be a riot
ja snap ik, maar vervolgens gaat diegene andere users mentionen (welkom in dts) en is Harry geband. Ik houd wel van een grapje en een act, maar ben ook zo sportief om te incasseren en ga niet Tr'en.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima maar als meerdere mensen vragen te stoppen dan moet het stoppen, en het werd ook wel pesten he? Juist die gene constant mentionen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: