SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
Carnavalshit: Lamme Frans - Maak Je Niet DrukDat ik nog eens iets van @:paul zit te posten zeg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja dat is niks hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit hier ranzige Pringles Texas BBQ te vreten omdat ik verder niks anders heb!quote:Op zondag 2 maart 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Even kijken in de keukenkastjes of er nog wat te vreten valt.![]()
![]()
Pass maar door hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier ranzige Pringles Texas BBQ te vreten omdat ik verder niks anders heb!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij snapt het tenminstequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb Prince Vanille koekjes. 2 koekjes op elkaar met zo'n laagje ertussen.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier ranzige Pringles Texas BBQ te vreten omdat ik verder niks anders heb!
How can I make this topic about me?![]()
iew zou niet ruilen met diequote:Op zondag 2 maart 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf croky bolognese. Die ik trouwens liever niet ruilSmile, it's free therapy.![]()
Beste bolognesequote:Op zondag 2 maart 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf croky bolognese. Die ik trouwens liever niet ruil![]()
![]()
Spuit 11quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: