Wel meer extreemrechtse clubjes in Europa hebben dat probleem. Mooi om te zien. Trump sloopt ze eigenhandigquote:Op zondag 2 maart 2025 22:55 schreef egayalS het volgende:
[..]
Recentelijk zat ie nog Trump te vereren. Maar wanneer een groot gedeelte van je achterban grote vraagtekens heeft bij die verering, dan moet je van goede huizen komen om die situatie te spinnen op een positieve manier voor jou. Hij is veel flexibeler gebleken dan velen mogelijk hielden. Maar deze situatie is toch best lastig voor hem ook omdat hij een grote internationale fan base heeft dat al jaren pro Trump is. Die val je niet zo maar af.

quote:Op zondag 2 maart 2025 22:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is de vlag van het koninkrijk van Jeruzalem, wat heeft dat met nazisympathiën van doen?

Eindelijk. Het blijkt dus wel te kunnen.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-voor-in-oekraine
[..]
[..]

Het is een voorstelquote:Op zondag 2 maart 2025 23:00 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Eindelijk. Het blijkt dus wel te kunnen.

Rusland gaat nooit akkoord met een Europees gezinde machtshebber in Kiev.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:00 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Eindelijk. Het blijkt dus wel te kunnen.

wat vind jij erger Breivik of Hitlerquote:Op zondag 2 maart 2025 22:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is de vlag van het koninkrijk van Jeruzalem, wat heeft dat met nazisympathiën van doen?

Gelukkig heeft Rusland op dat gebied niks te vertellen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rusland gaat nooit akkoord met een Europees gezinde machtshebber in Kiev.
Kunnen de chihuahua's keffen wat ze willen.

Niet mee eens. Het beeld dat veelal geschetst wordt van de Russische beweegredenen is mijns inziens ook wel iet wat gekleurd. De grote Russische beer die territoriale driften vertoond omdat de Sovjet Unie uiteen viel.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Baudet verkocht toen al Russische propaganda. Het waren de Russen die continu herhaalden dat het westen op oorlog uit was. Terwijl de Russen in 2014 zelf de oorlog begonnen waren.

Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
.je hebt niet zo gek veel van die mensen meen ik.

Elvis ging gewoon aula omdat ie de hele dag bananen zat te vreten.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem met mensen die het kunnen betalen , er is geen rem , en zien er superfris uit op TV
slepen hun eigen drugs docter overal mee naartoe, haarstylist mee, kindermeisjes mee, het hele circus in het vliegtuig
snuifje van dit en spuitje van dat en een downer achteraf
zo gingen elvis en jinmie hendrix ook
zou me niets verbazen als men Musk ergens vind over een paar rmaand

Dat was in de tijd dat de CIA en de maffia een communist de schuld gaven van de moord op JF Kennedyquote:Op zondag 2 maart 2025 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
Voor de mensen die de Koude Oorlog bewust hebben meegemaakt: hoe verhoudt zich de huidige situatie tot die tijd?
Ben ik oprecht benieuwd naar.

We gaan het mss meemaken.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Die gaat grondstoffen weg geven in ruil voor Oekraïne. Ik kop hem alvast in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |