Jep, die hakte er wel inquote:Op zondag 2 maart 2025 22:18 schreef XDo het volgende:
De aflevering van vrijdag jl was wel heeel erg zielig 😭
En naast het overkoepelende mysterie (de black box) zijn alle karakters ook interessant en goed uitgewerkt.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:56 schreef noodgang het volgende:
Erg goede serie!
Zit zo goed in elkaar, elke aflevering weer!
Waar heb ik naar zitten kijken? wtfquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:23 schreef XDo het volgende:
Wat een aflevering weer!!
Ik heb met open mond zitten kijken. Geweldig.
Ik heb gewoon seizoen 1 nog een keer gekeken net voor seizoen 2 begon. Was alweer veel vergeten bleekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:31 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik wacht even tot S02 afgelopen is, dan ga ik lekker een weekendje bingen. Heb ik met S01 ook gedaan. Wel balen dat er een paar jaar tussen zat trouwens, dus misschien moet ik eerst maar eens een recap kijken van S01 voordat ik aan S02 begin.
Maar fantastische serie idd, echt een waar je vanaf de eerste minuut in zit.
Je moet helemaal niks. Probeer het gewoon eens, en dan merk je vanzelf of het iets voor je is.quote:Op maandag 24 maart 2025 @ 17:57 schreef Discombobulate het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik dit moet zien?
Bron? Ik heb daar niks over gelezen (wat betreft de tijd tussen 2 en 3).quote:Op maandag 24 maart 2025 16:21 schreef Breuls het volgende:
Severance krijgt een derde seizoen
Jammer dat het waarschijnlijk nog wel even duurt.![]()
Ik heb geen bron, noch iets beweerd, over de wachttijd tot het volgende seizoen. Het was meer een "don't get your hopes up" want je weet maar nooit.quote:Op maandag 24 maart 2025 @ 18:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bron? Ik heb daar niks over gelezen (wat betreft de tijd tussen 2 en 3).
Severance is nu, na een sleeper en een cult serie een ware hype geworden. En terecht overigens.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb geen bron, noch iets beweerd, over de wachttijd tot het volgende seizoen. Het was meer een "don't get your hopes up" want je weet maar nooit.
Ik wil het heel graag kijken, maar wil eerst graag even van mensen horen wat er zo booming aan is. Dat is gewoon interesse.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks. Probeer het gewoon eens, en dan merk je vanzelf of het iets voor je is.
Je moet niks.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:57 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb de eerste paar afleveringen op m'n laptop staan.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik dit moet zien? Aan de lopende band kom ik dingen tegen met "best television ever" blabla.
Kijk gewoon een paar afleveringen.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag kijken, maar wil eerst graag even van mensen horen wat er zo booming aan is. Dat is gewoon interesse.
Denk je dat ik niks te doen heb elke dag.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Kijk gewoon een paar afleveringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |