SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fucking lapohunter
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maakt toch niet uit
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat we nooit zullen weten wat er precies is voorgevallen, maar hij is verder niet aangeklaagd toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had hij toch ook wel een beetje zelf gedaan?![]()
Maakt pas uit als je er bonuspunten voor krijgtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uiteindelijk niet volgens mij, maar het blijft een vaag verhaal.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat we nooit zullen weten wat er precies is voorgevallen, maar hij is verder niet aangeklaagd toch?Well, life can be a riot
Volgens mij niet. Maar er is wel iets voorgevallen. Dat zeker.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat we nooit zullen weten wat er precies is voorgevallen, maar hij is verder niet aangeklaagd toch?
Maar we gaan het nooit weten nee.
Hoeft ook niet verder. Het was wel echt jammer dat het zo moest lopen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zijn er dakkapellen met een glazen dak?
Even googlenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dus.
Kut. Als ik daar nu eerder aan gedacht had.
Hebben net vier weken geleden een renovatie laten doen…
Had dit wel gewild.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon opnieuw renoverenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ja dus.
Kut. Als ik daar nu eerder aan gedacht had.
Hebben net vier weken geleden een renovatie laten doen…
Had dit wel gewild.![]()
Hihaho weet je wat dat kost?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dan heb jij zeker een leuke aanbieding van je eigen bedrijfquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mag het hopen. En zonder schade aan andere zaken a.u.b.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan heb jij zeker een leuke aanbieding van je eigen bedrijfWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou dan.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2x de helft, schat ik zo in (heb net een verbouwing achter de rug)
OKquote:Op zondag 2 maart 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kom regelmatig iemand tegen op Instagram die helemaal OMG JOOST KLEIN Z'N NIEUWE LIEDJE, OMG JOOST WAS HIER GEWELDIG OMG OMG OMG is. Verschrikkelijk.
Zo goed was 't nummer niet. Het was vooral wat anders en het was nostalgisch. Maar hij gelooft vooral erg in zichzelf, en dat arrogante vind ikVind het een ongelofelijk naar snotjoch. Sorry not sorry.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@Plompzakkerquote:Well, life can be a riot
Had een keer van alles in een vacuumzak gedaan, netjes vacuum getrokken met de stofzuiger. In de la gedaan. Was het zich langzaam weer aan het vullen met de lucht, kon de la niet meer open
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 83 / +7 / +76 / 621 / 628
2. kree / 76 / +76 / +0 / 186 / 204
3. Moeraskat / 64 / +29 / +35 / 861 / 900
4. _UserName_ / 55 / +0 / +55 / 92 / 122
5. KoningWouter / 44 / +17 / +27 / 309 / 338
6. Bally-b / 37 / +0 / +37 / 19 / 35
7. RedShoe / 35 / +33 / +2 / 356 / 375
8. KillemWieft / 30 / +10 / +20 / 90 / 112
9. loveyoulongtime / 19 / +19 / +0 / 229 / 243
10. hemarookworst / 15 / +9 / +6 / 148 / 160
11. Lovely / 14 / +14 / +0 / 266 / 288
12. Rob / 11 / +2 / +9 / 17 / 32
13. sp3c / 11 / +2 / +9 / 70 / 80
14. HappyCharly / 11 / +6 / +5 / 230 / 248
15. ieniminimuis / 9 / +9 / +0 / 128 / 139
16. Kissingbird / 7 / +6 / +1 / 82 / 87
17. Grotetijd / 5 / +3 / +2 / 132 / 144
18. gebrokenglas / 5 / +5 / +0 / 187 / 198
19. AardappelSchotel / 4 / +3 / +1 / 136 / 136
20. Puzzie / 3 / +3 / +0 / 38 / 41SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij woont ook wel in een mooie omgevingquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 83 / +7 / +76 / 621 / 628
2. kree / 76 / +76 / +0 / 186 / 204
3. Moeraskat / 64 / +29 / +35 / 861 / 900
4. _UserName_ / 55 / +0 / +55 / 92 / 122
5. KoningWouter / 44 / +17 / +27 / 309 / 338
6. Bally-b / 37 / +0 / +37 / 19 / 35
7. RedShoe / 35 / +33 / +2 / 356 / 375
8. KillemWieft / 30 / +10 / +20 / 90 / 112
9. loveyoulongtime / 19 / +19 / +0 / 229 / 243
10. hemarookworst / 15 / +9 / +6 / 148 / 160
11. Lovely / 14 / +14 / +0 / 266 / 288
12. Rob / 11 / +2 / +9 / 17 / 32
13. sp3c / 11 / +2 / +9 / 70 / 80
14. HappyCharly / 11 / +6 / +5 / 230 / 248
15. ieniminimuis / 9 / +9 / +0 / 128 / 139
16. Kissingbird / 7 / +6 / +1 / 82 / 87
17. Grotetijd / 5 / +3 / +2 / 132 / 144
18. gebrokenglas / 5 / +5 / +0 / 187 / 198
19. AardappelSchotel / 4 / +3 / +1 / 136 / 136
20. Puzzie / 3 / +3 / +0 / 38 / 41MonitofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
Ja even een stukje lopen en ik ben er..quote:Op zondag 2 maart 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij woont ook wel in een mooie omgeving
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Woop woop, ik kreeg een upgrade
Niet dat het veel boeit op een korte vlucht maar toch altijd leuk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En waarom kreeg je die?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:36 schreef Fogel het volgende:
Ff op de knietjes gegaan?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:36 schreef Fogel het volgende:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2025 14:38:40 ]![]()
Echt mooi daarquote:Op zondag 2 maart 2025 14:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja even een stukje lopen en ik ben er..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volle vlucht en ik heb bij deze maatschappij hoge status.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat een flexquote:Op zondag 2 maart 2025 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volle vlucht en ik heb bij deze maatschappij hoge status.Well, life can be a riot
Ik bid nietquote:I'm surrounded by morons!
Is het ook, mag er graag wandelen.. alleen nooit gewandeld wanneer er sneeuw ligt..quote:
Zo zo toe maar weerquote:Op zondag 2 maart 2025 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volle vlucht en ik heb bij deze maatschappij hoge status.
Hopelijk eind dit jaar danquote:Op zondag 2 maart 2025 14:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is het ook, mag er graag wandelen.. alleen nooit gewandeld als er sneeuw lag
Er komt steeds wit spul
Van een van de voegen in de badkamer.
Alsof iets zich naar buiten knaagt vanaf binnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien deze maand nog, je weet het natuurlijk nooit met het weerquote:
Ik klaag niet.quote:I'm surrounded by morons!
Hoor je ook iets? Of klinkt het hol bij de tegels waar het zit?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
Er komt steeds wit spul
Alsof iets zich naar buiten knaagt vanaf binnen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er zit toch toevallig geen man achter die achter de stenen is gemetseldquote:Op zondag 2 maart 2025 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
Er komt steeds wit spul
Alsof iets zich naar buiten knaagt vanaf binnen.
Badkamerfapperquote:Op zondag 2 maart 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit toch toevallig geen man achter die achter de stenen is gemetseldI'm surrounded by morons!
Ja, je weet het maar nooitquote:
Inderdaadquote:I'm surrounded by morons!
Oh niet getest. Even kijken hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 14:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoor je ook iets? Of klinkt het hol bij de tegels waar het zit?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zocht m’n schoonvader al een tijdjequote:Op zondag 2 maart 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit toch toevallig geen man achter die achter de stenen is gemetseldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is waarquote:Op zondag 2 maart 2025 14:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien deze maand nog, je weet het natuurlijk nooit met het weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar er komt gewoon een soort wit poeder af. Dan haal ik het weg en een tijd later ( dagen / weken ) dan ligt er weer een hoopje op de tegels en zit er er ook wat aan die voeg.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zocht m’n schoonvader al een tijdje![]()
Deze badkamer is in juni 2023 geplaatst.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet wel dat er een leiding ergens daar moet lopen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan bel je die mensen even die hem geplaatst hebben?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
Deze badkamer is in juni 2023 geplaatst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou… ehm. Ja…quote:Op zondag 2 maart 2025 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan bel je die mensen even die hem geplaatst hebben?
Ze hebben meer fouten gemaakt. Als de wasmachine aanstaat komt het sop uit de doucheput en wc.
Afvoer wasbak loopt niet goed door.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar de tegels zijn door een zzp’er gezet bedenk ik me nu. Die wel voor die badkamer mens werkt. Wellicht kunnen we vinden wie dat was en met hem contact opnemen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
man man ik dacht heb nu
punten, je post kregte ik
8 min later
kut fok kut system![]()
kut alles kutverdorie kut
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nou valt wel mee hoorquote:Foto's zijn gemaakt met mijn telefoon
Spekkiequote:Op zondag 2 maart 2025 15:06 schreef Speklap3000 het volgende:
man man ik dacht heb nu
8 min later
kut fok kut system![]()
kut alles kutverdorie kut
Ik laat ook vaak mijn spiegelreflexcamera staan uit gemakquote:Op zondag 2 maart 2025 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou valt wel mee hoorFoto's zijn gemaakt met mijn telefoon
Uw ADH vitamine Worst
Kutverdoriequote:Op zondag 2 maart 2025 15:06 schreef Speklap3000 het volgende:
man man ik dacht heb nu
8 min later
kut fok kut system![]()
kut alles kutverdorie kut![]()
![]()
Waarom? Kan je toch mooier foto's makenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik laat ook vaak mijn spiegelreflexcamera staan uit gemak
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:06 schreef Speklap3000 het volgende:
man man ik dacht heb nu
8 min later
kut fok kut system![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 2 maart 2025 15:06 schreef Speklap3000 het volgende:
man man ik dacht heb nu
8 min later
kut fok kut system![]()
kut alles kutverdorie kutWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker de zuignap eropWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Makkelijk, maar dslr is idd heel fijn met instellingen en ligt ook heel fijn in de handquote:Op zondag 2 maart 2025 15:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom? Kan je toch mooier foto's makenUw ADH vitamine Worst
Of zoals men het in het latijns noemt: stokslobberenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Of in Zweden: löllesmöllen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Of zoals men het in het latijns noemt: stokslobberen![]()
Had het meer over de gootsteen ontstopperWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 maart 2025 15:06 schreef Speklap3000 het volgende:
man man ik dacht heb nu
8 min later
kut fok kut system![]()
En een betere inzoom functiequote:Op zondag 2 maart 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Makkelijk, maar dslr is idd heel fijn met instellingen en ligt ook heel fijn in de hand
Jij hebt een kerel toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O, en heb je daar toen niet gelijk iets van gezegd?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou… ehm. Ja…
Ze hebben meer fouten gemaakt. Als de wasmachine aanstaat komt het sop uit de doucheput en wc.
Afvoer wasbak loopt niet goed door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel. Ze zouden terugkomen. Man zou het regelen. Ze kwamen niet. We hadden alles al betaald. En hij is er vaak achteraan gegaan. (Zegt hij)quote:Op zondag 2 maart 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, en heb je daar toen niet gelijk iets van gezegd?
Ik werd er kwaad van. Want 30k betaald voor badkamer en toilet beneden.
Maar hij zou het regelen en tot op heden niemand gezien. Heb het losgelaten. Maar ik zit met schoonmaken van de badkamer etc. Wel met de gebakken peren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En nu ben ik het zat dus ik ga straks eens die rekeningen opzoeken en kijken of ik iemand kan opsnorren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moeraskat is heel verdraagzaam en ik heb heul lang en veel geduld. Tot het op is. En dat is nu.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zeker omdat ik de enige ben die poetst en zo.
Ik verwar je met iemand anders denk ikquote:
Denk hetquote:Op zondag 2 maart 2025 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik verwar je met iemand anders denk ik
Net bloemen gezaaidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vanmorgen makreel opWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gisteren tonijn op. Kan geen toeval zijn.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nou iddquote:Op zondag 2 maart 2025 15:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gisteren zalm op, komt wel dichtbij zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Insert Gerrit zalm lachquote:Op zondag 2 maart 2025 15:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gisteren zalm op, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
Heb nog goeie ho's gemijnd, kan ook geen toeval zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Mijn windjes zijn niet altijd frisjesquote:Op zondag 2 maart 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Met windje is het toch wel frisjes buitenUw ADH vitamine Worst
Ik ook!!!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bel de krantquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe weet je datWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeft ook niet en kan ook nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou wel knap zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo. Er zat weer een cavia in de gootsteen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb heel de afvoer doorgespoeld boven en nu in de badkamer ook. Ben benieuwd of het helptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja jammer dat de zuignap niet op de afvoer van de douche kanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja elke keer t zelfde gedoe met die afvoerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zie paar pagina’s terug hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kiek dan wat ik tegenkwam daarstraks ( heb nu pas tijd om het te posten was ff drukkies)quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kiek dan wat ik tegenkwam daarstraks ( heb nu pas tijd om het te posten was ff drukkies)WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geeft niet hoor!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kiek dan wat ik tegenkwam daarstraks ( heb nu pas tijd om het te posten was ff drukkies)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest drie keer kijken, dacht zie ik dat goedquote:
Deense bolkI'm surrounded by morons!
Ja ik gebruik niet overal deze naamquote:Op zondag 2 maart 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest drie keer kijken, dacht zie ik dat goed![]()
![]()
Denemarken! Lego land! Kaarsen maken!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet, dacht fff zou hij voor de gein een account aan hebben gemaaktquote:
Had gekund, maar dan had ik wel een ander plaatje gekozenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, dacht fff zou hij voor de gein een account aan hebben gemaakt![]()
![]()
Jammerquote:Op zondag 2 maart 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet heeft Dot net uitgevondenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wel koffiequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
jij ook hoor. als je maar koffie drinktquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja straks koffieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar dat drink ik nietquote:Op zondag 2 maart 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jij ook hoor. als je maar koffie drinkt![]()
![]()
probeer het eens?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dan had je vast vieze koffie.quote:
DTS koffie. eenmaal geproefd wil je niets anders meer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die AI koffie zeker van jouquote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dan had je vast vieze koffie.
DTS koffie. eenmaal geproefd wil je niets anders meer![]()
![]()
maar ook die is heerlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zin in een wijntjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ook lekker. een wijntje, lekker genietend in het zonnetjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
kan ook. maar dan toch liever koffiequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS koffie. eenmaal geproefd wil je niets anders meer![]()
![]()
die inderdaad.quote:
die is onovertroffen.
zelfs bij Douwe Egberts zitten ze vertwijfeld te kijken hoe dat nu kan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
DE ligt toch niet meer in de schappenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
die inderdaad.
die is onovertroffen.
zelfs bij Douwe Egberts zitten ze vertwijfeld te kijken hoe dat nu kan.![]()
![]()
Krijg je daar, net als bij Douwe Egberts, ook gratis punten bij?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS koffie. eenmaal geproefd wil je niets anders meerMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Krijg je daar, net als bij Douwe Egberts, ook gratis punten bij?
Als een wurm er niet mee vandoor gaat.![]()
Ja toch niet danquote:Op zondag 2 maart 2025 16:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moontje klinkt toch wel weer ouderwets lekker hoor![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
BukI'm surrounded by morons!
nee, jammerquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
Ik heb zin in gin-tonic maar moet vanavond nog rijden.
Dus die zin bewaar ik voor later
I'm surrounded by morons!
Wie wat bewaart die heeft watquote:Op zondag 2 maart 2025 17:02 schreef Fogel het volgende:
![]()
Ik heb zin in gin-tonic maar moet vanavond nog rijden.
Dus die zin bewaar ik voor later![]()
![]()
dat is correct en tevens juistAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen geen idee of er bij mijn ouders GT te vinden is.quote:I'm surrounded by morons!
Anders nog langer bewarenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen geen idee of er bij mijn ouders GT te vinden is.![]()
![]()
Wat eten we vanavond ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kleine gehaktballen in kerriesaus, tacogehakt, sla en tomatensoep.quote:
Niet perse in die volgorde.I'm surrounded by morons!
En een taco ?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kleine gehaktballen in kerriesaus, tacogehakt, sla en tomatensoep.
Niet perse in die volgorde.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bohquote:Op zondag 2 maart 2025 17:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kleine gehaktballen in kerriesaus, tacogehakt, sla en tomatensoep.
Niet perse in die volgorde.![]()
![]()
![]()
Nee, die hebben ze hier niet.quote:I'm surrounded by morons!
Valt meeI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: