SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is actieve beslissing dus neem. In mijn situatie.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja die is hier ook lekker aan het schijnennWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee. En zoals jij net aangaf dat je gehoord of begrepen wil worden zou het fijn zijn dat je dat zelf ook doet.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is actieve beslissing dus neem.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hier schijnt ook de zon, net iets te laat om nog even lekker op het balkon te zitten, maar de was zal straks wel goed drogenTrotste mama van Ambar
"welkom bij McHospital waarmee kan ik u helpen?"
"Mag ik de McKind alsjeblieft?"
"meenemen?"Zie je hoe raar dat klinkt.
Kinderen krijg je, die neem je niet. Inderdaad.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
juist. Dan had ik er nu al meer gehad en had het me een hoop verdriet bespaardquote:Op zondag 2 maart 2025 12:54 schreef Grotetijd het volgende:
"welkom bij McHospital waarmee kan ik u helpen?"
"Mag ik de McKind alsjeblieft?"
"meenemen?"Zie je hoe raar dat klinkt.
Kinderen krijg je, die neem je niet. Inderdaad.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn ouders kregen kinderen, niet gewild.
Als je een actieve wens uitspreekt, dan neem je kinderen.
En zo werkt dat in mijn wereld. Klaar.Trotste mama van Ambar
Nouja opzich. begrijp ik het idee van de natuurlijke vooruitgang. Maar ik denk dat ik serieus dood zou gaan als ik nu een kind zou hebben.![]()
Precies.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
juist. Dan had ik er nu al meer gehad en had het me een hoop verdriet bespaard
Voor sommige mensen is het allemaal niet zo vanzelfsprekend en makkelijk.Well, life can be a riot
Je kunt besluiten of je wil gaan proberen of je een kind kunt krijgen.. of dat je geen kind wil.
Daarna is het afwachten of het ook nog maar lukt.Smile, it's free therapy.![]()
Oké dus mensen moeten jou wel begrijpen maar als een ander wat aangeeft en uitlegt dan gooi jij de deur dicht en blijf je bij je standpunt die een ander ook dwars kan zitten.
Fijn dit.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar jouw wereld is niet de echte wereld.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn ouders kregen kinderen, niet gewild.
Als je een actieve wens uitspreekt, dan neem je kinderen.
En zo werkt dat in mijn wereld. Klaar.
En:quote:Op zondag 2 maart 2025 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. En zoals jij net aangaf dat je gehoord of begrepen wil worden zou het fijn zijn dat je dat zelf ook doet.Well, life can be a riot
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
juist. Dan had ik er nu al meer gehad en had het me een hoop verdriet bespaard![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Alsof je tegen een muur praat. Ze wil vooral praten om het praten heb ik 't idee maar staat niet open voor anderen hun mening want dan krijg je dit..quote:Op zondag 2 maart 2025 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Oké dus mensen moeten jou wel begrijpen maar als een ander wat aangeeft en uitlegt dan gooi jij de deur dicht en blijf je bij je standpunt die een ander ook dwars kan zitten.
Fijn dit.
Vandaar ook de constante "zal ik dit kopen?/maken" berichten, ze wil helemaal geen advies waarom ja/nee. Ze wil gewoon laten weten dat ze iets gaat kopen/maken en verpakt het in een vraag
Well, life can be a riot
Dit ja.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
Je kunt besluiten of je wil gaan proberen of je een kind kunt krijgen.. of dat je geen kind wil.
Daarna is het afwachten of het ook nog maar lukt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik heb het over mijn situatie dat ik geen kinderen neem en dat word ik beschuldigd van dat ik niet de tem kinderen krijgen bedoel? Oke. Whatever.
Overduidelijk een snaar geraakt, niet de bedoeling geweest. Noem het zoals je wil. Ik noem het zoals ik wil. Neemt niet weg dat ik niet snap hoe sommige mensen graag kinderen willen, maar ze niet krijgen en hoe pijnlijk dat kan zijn.Trotste mama van Ambar
Jij valt echt niet serieus te nemen als je je zo opsteltquote:
"Oke. Whatever" daarmee is echt het 2e deel van je bericht ongeloofwaardig geworden.Well, life can be a riot
Er wordt hier volgens mij snoeihard gecared en daar kom ik niet hier voor
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Blijkt ja.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alsof je tegen een muur praat. Ze wil vooral praten om het praten heb ik 't idee maar staat niet open voor anderen hun mening want dan krijg je dit..
Vandaar ook de constante "zal ik dit kopen?/maken" berichten, ze wil helemaal geen advies waarom ja/nee. Ze wil gewoon laten weten dat ze iets gaat kopen/maken en verpakt het in een vraag
Toch wat geleerd vandaag. Tot zover mijn hoop op wederzijds begrip.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: