Nou ja landenquote:Op woensdag 28 mei 2025 01:48 schreef northernlight81 het volgende:
Gaan ze starship proberen te laten landen?
Aha, tnx.quote:
Uiteindelijk wel maar ik denk dat dat nog wel een tijd gaat durenquote:Op woensdag 28 mei 2025 01:58 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Aha, tnx.
Maar uiteindelijk willen ze starship toch op vaste grond laten landen, en dus niet zoals bijvoorbeeld apollo op zee?
Lekkage bij/na het ventenquote:Op woensdag 28 mei 2025 02:06 schreef Puzzie het volgende:
Ai ai tricky vlucht
Starship schommelt wel heel erg
quote:Op woensdag 28 mei 2025 01:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar ik denk dat dat nog wel een tijd gaat duren
Ik vind starship en hoe spacex dat ontwikkeld echt briljant, maar ik zie dit ding niet over 2,5 jaar met astronauten landen op de maan 😲quote:Op woensdag 28 mei 2025 02:06 schreef Puzzie het volgende:
Ai ai tricky vlucht
Starship schommelt wel heel erg
Niemand dat scheeltquote:Op woensdag 28 mei 2025 02:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind starship en hie spacex dit ontwikkeld echt briljant, maar ik zie dit ding niet over 2,5 jaar met astronauten landen op de maan 😲
Ooit gaan daar mensen mee vliegenquote:Op woensdag 28 mei 2025 02:16 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Alleen NASA nog wel volgens mij 😂
Het is ook heel tof wat ze doen en SpaceX maakt enorm veel progressie met Starship.quote:Op woensdag 28 mei 2025 02:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ooit gaan daar mensen mee vliegen![]()
Ooit, maar juist deze tests maken het zo tof!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |