SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=Winnaar Februari] Ja hoor, daar zijn ze al. Een kleine rijm voor de Bolkkoning @JustinK:"Op het eerste gezicht lijkt de eindscore wat karig!"
:"Maar zo'n conclusie is toch wel erg voorbarig!"
:"Februari is altijd aan de korte kant!"
:"En onze kampioen moet zo ondertussen ook bijna door vermoeidheid zijn overmand!"
:"Andere bolkers kunnen al maanden niks beginnen!"
:"Tegen de CHAMP die maar titels blijft winnen!"
:"Daarom roepen wij allen in koor!"
:"Nice gedaan @JustinK hij is weer verdiend hoor!"
![]()
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN FEBRUARI JUSTIN!1!!!! MOOO! MOOO, MOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJIIIIILP!!!
Trust nobody![]()
Wat is er groenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rode draadIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nice hitsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks mis meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga lekker naar kpd of kel of zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Irritant is hetquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag gewoon hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zet het dan op z’n minst in een spoiler. Ik hoef die shit niet te zien en al helemaal niet random.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké dus wij mogen piemels plaatsen.quote:Op zondag 2 maart 2025 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard
Maarja
Fok is voor mannen heWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee geslachtsdelen mogen dan weer niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hypocriete shitquote:Op zondag 2 maart 2025 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee geslachtsdelen mogen dan weer niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is op heel fok! Zo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo, zowel mannelijke als vrouwelijke niet toegestaanquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee op andere delen van forum mag het niet, vanwege Google Analytics en zoquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zou jou nog niet eens met een tak aanraken.quote:Op zondag 2 maart 2025 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je mag hem ook in je mond nemen, hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Precies.quote:Op zondag 2 maart 2025 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee op andere delen van forum mag het niet, vanwege Google Analytics en zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Behalve als je bj vrouwen alles ziet v vorenquote:Op zondag 2 maart 2025 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee geslachtsdelen mogen dan weer niet.
Dat welTrust nobody![]()
Dat je tieten mag posten maar geslachtsdelen niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo, zowel mannelijke als vrouwelijke niet toegestaan
Trust nobody![]()
Vind het echt bullshit.quote:Op zondag 2 maart 2025 01:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Behalve als je bj vrouwen alles ziet v voren
Dat welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja is toch goed?quote:Op zondag 2 maart 2025 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je tieten mag posten maar geslachtsdelen niet.![]()
Mag eigenlijk ook niet moet je tr zetten.quote:Op zondag 2 maart 2025 01:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Behalve als je bj vrouwen alles ziet v voren
Dat welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou jou nog niet eens met een tak aanraken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is gewoon zo.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mag eigenlijk ook niet moet je tr zetten.
Trust nobody![]()
Is het ook maar hc en mk vinden het niet leuk dus moet het maar in een spoiler voortaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nope, gewoon lekker tieten postenquote:Op zondag 2 maart 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het ook maar hc en mk vinden het niet leuk dus moet het maar in een spoiler voortaan.![]()
Sloeg ook nergens op in dit geval.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 01:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, gewoon lekker tieten posten
Trust nobody![]()
Ik hoef dat niet te pas en te onpas te zien nee. Ik zie al genoeg naakte mensen op m’n werk.quote:Op zondag 2 maart 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het ook maar hc en mk vinden het niet leuk dus moet het maar in een spoiler voortaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 01:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, gewoon lekker tieten posten
R.I.P DTS.![]()
Snap ik wel.quote:Op zondag 2 maart 2025 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze is wel afschuwelijk maar ik heb wel een zwak voor Miley CyrusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Prima. Tot laterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
OP vernaggeldquote:
Daar hoort een spoiler
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 02-03-2025 02:01:17 ]Smile, it's free therapy.![]()
Wil jij voortaan filmpjes die ik aan je doorstuur niet meer zomaar op het FOK! FORUM plaatsen?quote:![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 01:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wil jij voortaan filmpjes die ik aan je doorstuur niet meer zomaar op het FOK! FORUM plaatsen?Zorrie KW
![]()
Vergeef je het meSmile, it's free therapy.![]()
Kan zo meedoen in dts.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Die komen vanzelf dubbel in je lijstquote:Op zondag 2 maart 2025 02:00 schreef KoningWouter het volgende:
Klote spotify met hun dubbele nummers.
Smile, it's free therapy.![]()
?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die komen vanzelf dubben in je lijst![]()
dubbel..quote:
ben je aan het programmeren of gewoon dubbele nrs in je lijst? of wat ?edit zie het al staan
Het weer is straks gewoon min 2.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Downloaden met napster.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Skype stopt er binnenkort mee gebruikt toch niemand meer denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Skype is baggerquote:Op zondag 2 maart 2025 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Skype stopt er binnenkort mee gebruikt toch niemand meer denk ik.![]()
Ja de begin tijd van het internet vond ik leuk 98 tot 2009 ofzo lekker op msn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja man, mn vakantie vriendinnetje die na 1 week een (L) achter haar naam had omdat ze een ander had geneukt.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja de begin tijd van het internet vond ik leuk 98 tot 2009 ofzo lekker op msn.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zo sliepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben straks van half 12 tot 20:00 ergens van huis ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Verjaardag met vervoer maar dan wel de hele dag weg
R.I.P DTS.![]()
Van de week ook al gedaan was echt ruk.quote:
Nieuwe bril kapot, schroefje kwijt glas eruit. Stond ik met diep blauwe wallen om 9 uur aan de balie.![]()
Veel plezier morgen Mikeyquote:Op zondag 2 maart 2025 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verjaardag met vervoer maar dan wel de hele dag wegSmile, it's free therapy.![]()
Ripquote:Op zondag 2 maart 2025 02:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van de week ook al gedaan was echt ruk.
Nieuwe bril kapot, schroefje kwijt glas eruit. Stond ik met diep blauwe wallen om 9 uur aan de balie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 02:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van de week ook al gedaan was echt ruk.
Nieuwe bril kapot, schroefje kwijt glas eruit. Stond ik met diep blauwe wallen om 9 uur aan de balie.Hoe krijg je dat nou voor elkaar!
Beter diep blauwe wallen dan ballen
Voor mij hoeft het niet zo lang.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zeker, blauwe ballen zijn echt ware ellende.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hoe krijg je dat nou voor elkaar!
Beter diep blauwe wallen dan ballen![]()
Dan ga je minder langquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaat nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent volwassen toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Marvel Rivals blijf maar zitten in goud joh zit elke keer in gold 1 krijg je echt debielen als teammates.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het online ook al zo'n zooi dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marvel Rivals blijf maar zitten in goud joh zit elke keer in gold 1 krijg je echt debielen als teammates.![]()
Het is wel leuk veel beter als ow 2quote:Op zondag 2 maart 2025 02:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is het online ook al zo'n zooi dan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker Birdiequote:Op zondag 2 maart 2025 02:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ga proberen te slapen.. fijne nacht allemaal nog![]()
![]()
Overwatchquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik ben nog op zoek naar een spel.quote:
Ik ben gewoon motorisch gestoord of zo want ik kan Diablo 4 wel maar POE2 niet.![]()
Hoe danquote:Op zondag 2 maart 2025 02:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben nog op zoek naar een spel.
Ik ben gewoon motorisch gestoord of zo want ik kan Diablo 4 wel maar POE2 niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik ben niet snel in dingen zeg maar. Ik vind ontwijken moeilijk. Ik wil gewoon een spel waarin ik keuzes moet maken. Strategisch.quote:![]()
Civ6 of civ7quote:Op zondag 2 maart 2025 02:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben niet snel in dingen zeg maar. Ik vind ontwijken moeilijk. Ik wil gewoon een spel waarin ik keuzes moet maken. Strategisch.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja van naamquote:Op zondag 2 maart 2025 02:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is leuk heb EU4 gespeeld. Ken je dat?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja is echt insane moeilijk complex. Leuke game heb alle DLC gekocht. Nu speel ik het nooit meer.quote:![]()
![]()
Maar ik zou gewoon civ spelen of annoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hou je van city builders en management games?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zekerquote:Op zondag 2 maart 2025 02:24 schreef Moeraskat het volgende:
Hou je van city builders en management games?![]()
Ik vond fabledom trouwens ook heel leuk
Omdat ik een eiland belegerde met schepen om ze financieel uit te knijpen, toen kwam ik er achter dat de computer cheat.quote:![]()
Even in m’n lijst kijken op Steam hoor. Heb wel wat games waar je naar kunt kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Serieus?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik een eiland belegerde met schepen om ze financieel uit te knijpen, toen kwam ik er achter dat de computer cheat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rise of industrieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nooit gemerktquote:Op zondag 2 maart 2025 02:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja de computer heeft oneindig geldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Settlement survival
Kingdoms reborn
Founders Fortune
FoundationWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Prison architectWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ken ikquote:Op zondag 2 maart 2025 02:29 schreef KoningWouter het volgende:
Komen niet in de buurt van Factorio
Ken je dat @:Moeraskat ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 76 / +76 / +0 / 186 / 204
2. Moeraskat / 48 / +29 / +19 / 599 / 626
3. RedShoe / 34 / +33 / +1 / 319 / 336
4. KoningWouter / 28 / +17 / +11 / 173 / 185
5. loveyoulongtime / 19 / +19 / +0 / 229 / 243
6. Lovely / 14 / +14 / +0 / 212 / 230
7. hemarookworst / 14 / +9 / +5 / 128 / 139
8. KillemWieft / 10 / +10 / +0 / 63 / 70
9. ieniminimuis / 9 / +9 / +0 / 102 / 111
10. HappyCharly / 8 / +6 / +2 / 173 / 187
11. JustinK / 7 / +7 / +0 / 254 / 257
12. Kissingbird / 6 / +6 / +0 / 70 / 74
13. gebrokenglas / 5 / +5 / +0 / 106 / 112
14. Grotetijd / 5 / +3 / +2 / 111 / 119
15. maily / 3 / +3 / +0 / 292 / 299
16. Puzzie / 3 / +3 / +0 / 32 / 33
17. AardappelSchotel / 3 / +3 / +0 / 107 / 107
18. Dr.Mikey / 3 / +1 / +2 / 103 / 108
19. Homijn / 2 / +2 / +0 / 12 / 12
20. sp3c / 2 / +2 / +0 / 58 / 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Keplerth is ook leukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja heb het ook al een tijd niet gespeeld. Maar goed. Heb meer dan 300 games op Steam. Dus kan niet alles elke keer spelenquote:Op zondag 2 maart 2025 02:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is al wel een tijdje geleden maar heb het in 1 ruk uitgespeeld.
Hahahaha ja ik ben wat dat betreft ook een nerd hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja heb het ook al een tijd niet gespeeld. Maar goed. Heb meer dan 300 games op Steam. Dus kan niet alles elke keer spelen![]()
![]()
Murderous persuit vind ik ook echt heel leuk
quote:Op zondag 2 maart 2025 02:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik ben wat dat betreft ook een nerd hoor.![]()
Afgelopen jaar nieuwe pc gebouwd![]()
Staat nu op de eettafel. Vind m’n man minder leuk.
Veel te moeilijk voor mijquote:Op zondag 2 maart 2025 02:35 schreef Moeraskat het volgende:
Murderous persuit vind ik ook echt heel leuk![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 02:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Afgelopen jaar nieuwe pc gebouwd![]()
Staat nu op de eettafel. Vind m’n man minder leuk.gewoon doen
![]()
Heb speciaal een kast genomen met houten panelen op de voorkant zodat het bij het interieur pastquote:
Ah oké. Check.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alles waar tijd bij zit of waar je snel voor moet zijn is ellende bij mij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geniaalquote:Op zondag 2 maart 2025 02:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb speciaal een kast genomen met houten panelen op de voorkant zodat het bij het interieur past![]()
Slimquote:Op zondag 2 maart 2025 02:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb speciaal een kast genomen met houten panelen op de voorkant zodat het bij het interieur pastTrust nobody![]()
Heb je civ7 al gedaan? Kwam begin feb uitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:40 schreef Moeraskat het volgende:
Heb je civ7 al gedaan? Kwam begin feb uit![]()
Vind two point hospital en campus ook geinigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tphquote:Op zondag 2 maart 2025 02:42 schreef Moeraskat het volgende:
Vind two point hospital en campus ook geinig
Trust nobody![]()
True beetje theme hospital gevoel.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:42 schreef Moeraskat het volgende:
Vind two point hospital en campus ook geinig
Maar persoonlijk ben ik niet zo van het.creatieve![]()
Doe maar eens ja.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:41 schreef KoningWouter het volgende:
Maar nee geen civ7 nog, mss zo maar eens even kijken. Klinkt wel leuk.
Ik heb sowieso alle dlc’s voor civ6 en 7.
Maar 7 is zo anders dat 6 zeker nog leuk isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind het vooral gaaf als er veel in zit. Dus mss beter om met civ6 te starten?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe maar eens ja.
Ik heb sowieso alle dlc’s voor civ6 en 7.
Maar 7 is zo anders dat 6 zeker nog leuk is![]()
Oh ja ik vind dat wel leuk ivm afwisseling.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True beetje theme hospital gevoel.
Maar persoonlijk ben ik niet zo van het.creatieve
Maar ik hou ook van survival enzo…
Of games zoals life is strangeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op zondag 2 maart 2025 02:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gaaf als er veel in zit. Dus mss beter om met civ6 te starten?dan zou ik daarmee beginnen
Ik heb 935 uur in civ 6dus heb het geld er wel uit
Nee dat is niet mijn ding, daar krijg ik stress vanquote:Op zondag 2 maart 2025 02:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja ik vind dat wel leuk ivm afwisseling.
Maar ik hou ook van survival enzo…
Of games zoals life is strange![]()
![]()
Wowquote:Op zondag 2 maart 2025 02:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb 935 uur in civ 6dus heb het geld er wel uit
Trust nobody![]()
Valt mee hoor. In andere heb ik veel meerquote:
Ohquote:Op zondag 2 maart 2025 02:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat is niet mijn ding, daar krijg ik stress van![]()
Wat lastigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké okéquote:Op zondag 2 maart 2025 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik vind het afschuwelijk om veel bordjes omhoog te moeten houdenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In hoeveel jaar?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt mee hoor. In andere heb ik veel meerTrust nobody![]()
In hoeveel jaar?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt mee hoor. In andere heb ik veel meerIk heb the simsquote:Op zondag 2 maart 2025 02:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hehe ja kom mee doen pc gamen dan? is veel gezelliger en leuker dan mobiel
Trust nobody![]()
Crime scène cleaner vind ik ook heul leuk
Civ6 vanaf 2016quote:Op zondag 2 maart 2025 02:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In hoeveel jaar?
[..]
Ik heb the simsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja sims is leuk, alleen vind ik 4 beetje jammer kleine werelden enzo. 3 was gaver.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In hoeveel jaar?
[..]
Ik heb the sims![]()
![]()
Ja maar 4 us ook leukquote:Op zondag 2 maart 2025 02:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sims is leuk, alleen vind ik 4 beetje jammer kleine werelden enzo. 3 was gaver.
Trust nobody![]()
Vind 4 wel leukquote:Op zondag 2 maart 2025 02:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja sims is leuk, alleen vind ik 4 beetje jammer kleine werelden enzo. 3 was gaver.
Precies. Maar in een andere game heb ik vanaf 2015 meer dan 3000 uurquote:
3000????quote:Op zondag 2 maart 2025 02:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Maar in een andere game heb ik vanaf 2015 meer dan 3000 uurTrust nobody![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 02:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik eindig altijd als vioolspelende hacker die 24/7 op de pc zit. Zoals ik nu dus ook zit.vind grappig
Trust nobody![]()
Als je al die uren telt van mensen die elke avond de hele avond voor de tv hangen is dat waarschijnlijk net zo veel
Ieder zijn dingquote:Op zondag 2 maart 2025 02:54 schreef Moeraskat het volgende:
Als je al die uren telt van mensen die elke avond de hele avond voor de tv hangen is dat waarschijnlijk net zo veelTrust nobody![]()
Ook heel leuk.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hou van gezellige spelletjes
Of raadsels
Of timemanagement
Story based en choise matters vind ik ook leuk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klinkt leuk al ken k er geenquote:Op zondag 2 maart 2025 02:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook heel leuk.
Story based en choise matters vind ik ook leuk.Trust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Maar bijvoorbeeld slime rancher vind ik ook leuk. Omdat ik dat met m’n dochter kan spelen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Life is strange is er zo eenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of oxenfree. Ook erg tof.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Story intereseert me echt geen ene reet. d4 speel ik met de esc knop ingedrukt om het verhaal te skippenquote:Op zondag 2 maart 2025 02:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook heel leuk.
Story based en choise matters vind ik ook leuk.![]()
![]()
Hou je van puzzels charly? Dan moet je the witness eens opzoeken. Zo gaaf was dat.
Ik normaal ook niet. Maar wel als je kunt bepalen wat er gaat gebeuren en dat je keuzes invloed hebben op de verhaallijn en het eindquote:Op zondag 2 maart 2025 02:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Story intereseert me echt geen ene reet. d4 speel ik met de esc knop ingedrukt om het verhaal te skippenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja het is dat ik niet kan slapen omdat die man van mij enorm ligt te snurken
Ja maar ik heb niets met een verhaal.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Maar wel als je kunt bepalen wat er gaat gebeuren en dat je keuzes invloed hebben op de verhaallijn en het eind
Boeit me niet echt.![]()
Fok je mobiel?quote:Op zondag 2 maart 2025 02:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ja het is dat ik niet kan slapen omdat die man van mij enorm ligt te snurken![]()
![]()
Hmmquote:Op zondag 2 maart 2025 02:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niets met een verhaal.
Boeit me niet echt.oké
Ennnn Dorfromantik?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu wel jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Okéquote:Op zondag 2 maart 2025 02:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja due klonklejk
Eens kijken ofdie o mijn computer ka
Ga kijkenquote:Op zondag 2 maart 2025 02:57 schreef Moeraskat het volgende:
Hou je van puzzels charly? Dan moet je the witness eens opzoeken. Zo gaaf was dat.Trust nobody![]()
Ziet er wel civvy uit maar dan ga ik voor civ6 hoor. Vind indie games vaak beetje weinig inhoud hebben omdat t een klein ontwikkelteam heeft.quote:
Heb zelf ook een spel gemaakt trouwens![]()
![]()
Ja het is wel anders ja. Ikquote:Op zondag 2 maart 2025 03:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ziet er wel civvy uit maar dan ga ik voor civ6 hoor. Vind indie games vaak beetje weinig inhoud hebben omdat t een klein ontwikkelteam heeft.
Heb zelf ook een spel gemaakt trouwens
Hou ook wel van Indie![]()
Wat voor spel?!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:ben je serieus?
Zie post #263quote:Op zondag 2 maart 2025 03:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja het is wel anders ja. Ik
Hou ook wel van Indie![]()
Wat voor spel?!![]()
Oooooooohhhhhh leukkkkkkkquote:Op zondag 2 maart 2025 03:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)rator_clanid=4777282
Dit is mijn game
Coin Treasures
Kermis
Fabledom is gezellig en schattigquote:Op zondag 2 maart 2025 03:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]ja
Als ik op steam kijk
Meeste spellenn zijn duister of met veel geweld of engWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb het een tijdje voor 4,99 verkocht en liep best aardig, maar toen kwam ik in problemen met de uitkering![]()
![]()
Disney dreamlight ook.
Palia
PallworldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jap. Logischquote:Op zondag 2 maart 2025 03:06 schreef KoningWouter het volgende:
Heb het een tijdje voor 4,99 verkocht en liep best aardig, maar toen kwam ik in problemen met de uitkering ;{
Ja toen dacht ik dan maar gratis. Heb ik uiteindelijk 100 euro betaald om dat spel gratis aan te biedenquote:
Maar fuck it, mensen vonden het leuk en ik lees nog steeds de reviews af en toe,
Release was echt hell. Dikke bug. Meteen negatieve review, je kent het.![]()
Okéquote:Op zondag 2 maart 2025 03:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal eens kijken
Zet alle tips in mijn lijst op steam
Ja die wil ik nog eens kopenquote:
Wel echt tof hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 03:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja toen dacht ik dan maar gratis. Heb ik uiteindelijk 100 euro betaald om dat spel gratis aan te bieden
Maar fuck it, mensen vonden het leuk en ik lees nog steeds de reviews af en toe,
Release was echt hell. Dikke bug. Meteen negatieve review, je kent het.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 03:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet je dan een hele dag naar een schilderij kijken?
Trust nobody![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 03:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja die klinkt leuk
Als iets waar ik van houdenk ik ook ja.
Beetje managen, schattige graphicsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja vind ik leukquote:Op zondag 2 maart 2025 03:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]denk ik ook ja.
Beetje managen, schattige graphics
Ook goed inTrust nobody![]()
Ohquote:![]()
Warmte pleister of gel?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oxycodon ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:14 schreef KoningWouter het volgende:
Heb ook al een week last van mijn schouder. Idd kruik werkt erg goed.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heb ik niet in huisquote:
Maar vind nu meer paracetamol
En als ik op n specifieke manier lig en niet beweeg gaat t welTrust nobody![]()
Hoe kom je aan die pijn? En waar heb je nog meer last van?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis
Maar vind nu meer paracetamol
En als ik op n specifieke manier lig en niet beweeg gaat t welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 03:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die pijn? En waar heb je nog meer last van?Dont know
Adem
Komt door die spierpijn denk
Hopelijk morgen beterTrust nobody![]()
Hmja, hoop het voor je.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]Dont know
Adem
Komt door die spierpijn denk
Hopelijk morgen beterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je het gevoel of er een olifant op je borst zit ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nopequote:Op zondag 2 maart 2025 03:19 schreef Moeraskat het volgende:
Heb je het gevoel of er een olifant op je borst zit ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: