SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter materiaal dan bij Heerenveen daar moet hij wat mee kunnen..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat denk je, we spelen met spelers als ‘t Zand, Carillo en Ivan de Verschrikkelijke…
Hangt van PSV af.quote:
quote:
Kleine kans, maar laten we vooral hopen dat we na die CL potjes eens een goede serie in de Eredivisie spelen. Dat is belachelijk veel belangrijker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, hopelijk hebben we tegen Inter wel een fatsoenlijk middenveld.
Tegen Sparta en Utrecht onder Dickie vond ik destijds de leukste potjes in jaren. Verder vooral herinneringen aan 0-4 verliezen van NAC en WilkshireGod die na 5 minuten al kramp had inderdaad.quote:
Als je keer op keer met een elftal aan blessures moet aantreden blijf je sowieso punten verspelen. Wat daar achter zit is te matig.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:30 schreef Elan het volgende:
Volgens Robin is het allemaal de schuld van NEC.
Wat een clown nu al.
Don Dennisquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:26 schreef Haringkop het volgende:
Samenvatting: wat een kenker voorhoede, thanks Dennis
Janken dat ze alleen maar tegen hielden, janken over tijdrekken, blessuretijd duurde te kort en NEC werd daarvoor beloond.quote:
Eens mijn mening over Ivanusec terug gezocht toen ie kwam, zat ik er toch niet heel ver naast.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi dat ie er is, maar ik vrees dat het alleen maar tegen kan gaan vallen vanaf hier.
ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:26 schreef Haringkop het volgende:
Samenvatting: wat een kenker voorhoede, thanks Dennis
Ik zei toch dat we gingen genieten van Robinquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:30 schreef Elan het volgende:
Volgens Robin is het allemaal de schuld van NEC.
Wat een clown nu al.
Dit was al een probleem onder Slot. Gebrek aan creativiteit en scorend vermogen is nooit opgelost. Als je de sterkste 11 zou kunnen opstellen kom je met een middenveld met Moder - Hwang - Timber en een voorhoede met Hadj Moussa - Ueda - Paixao met heel veel moeite aan 20 goals samen.quote:
Dat jochie is niveau Dordrecht.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou de volgende wedstrijd gewoon is met carrillo gaan beginnen
Deze jongen is veel explosiever en veel technischer dan caransa en ueda bij elkaar
Hopelijk gaat van persie dat ook inzien
Timber wordt echt wel gemist
Die liep er soms er blind doorheen en schoot v el ballen op doel
Targhalline ipv Hwang zou ik nu opportunistisch durven zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit was al een probleem onder Slot. Gebrek aan creativiteit en scorend vermogen is nooit opgelost. Als je de sterkste 11 zou kunnen opstellen kom je met een middenveld met Moder - Hwang - Timber en een voorhoede met Hadj Moussa - Ueda - Paixao met heel veel moeite aan 20 goals samen.
De implosies bij PSV en Feyenoord zijn wel vermakelijk aan het worden, ja.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we gingen genieten van Robin
Jongen van de club he.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we gingen genieten van Robin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |