Ik neem die prik al jaren en heb tot nu toe nog nooit griep gehad, dus daar zal vast een verband wezen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:38 schreef cnoska het volgende:
[..]
Geen garantie dat je het niet krijgt denk ik? Of merk je wel zichtbaar verschil?
Ik krijg em ook elk jaar aangeboden maar neem hem nooit, ben nooit ziek. Zal vast een verband wezenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik neem die prik al jaren en heb tot nu toe nog nooit griep gehad, dus daar zal vast een verband wezen.
Heb ook geen contactberoep. Denk dat dat de grootste risicofactor is.
Dacht dat ie alleen werd aangeboden aan hele oude mensen?? Of risicogroep?quote:Op zondag 2 maart 2025 07:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik krijg em ook elk jaar aangeboden maar neem hem nooit, ben nooit ziek. Zal vast een verband wezen
65+ ers krijgen hem inderdaad altijd aangeboden, maar sommige bedrijven bieden de griepprik ook aan het hele personeel aan in de hoop het ziekteverzuim onder controle te houden.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dacht dat ie alleen werd aangeboden aan hele oude mensen?? Of risicogroep?
Ik moet elk jaar zelf bellen en betalen...
Ik heb een auto immuunziektequote:Op zondag 2 maart 2025 09:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dacht dat ie alleen werd aangeboden aan hele oude mensen?? Of risicogroep?
Ik moet elk jaar zelf bellen en betalen...
Noro is dan ook geen griep...quote:Op zondag 2 maart 2025 13:33 schreef cnoska het volgende:
Klinkt meeral als de gewone griep ipv noro. Evengoed shit
Sorry.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Noro is dan ook geen griep...
Jij vroeg specifiek achter griep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |