Blijft wel interessant want ook op/in een interview met Fox/News kwam het "sorry" naast kledingkeuze opvallend aan de orde. Kennelijk interviewen over de vorm ipv de inhoud.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, kort samengevat is mijn antwoord. Trump is een ontzettende lul, maar democratisch gekozen, en hij heeft heel veel macht, en hij zit er pas een maand.
Daarom. Dus niet omdat hij sympathiek zou zijn ofzo.
Lijkt me ook gewoon een goede zaak dat ze geen ruzie met elkaar maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:39 schreef -XOR- het volgende:
Zelensky moet van Rutte toch excuses aanbieden aan Trump:
[ afbeelding ]
Je verwijt Trump hier van alles. Trump is de oorlog niet gestart he. En er is geen wet die Trump verplicht om te helpen. Hij kan zich terugtrekken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Blijft wel interessant want ook op/in een interview met Fox/News kwam het "sorry" naast kledingkeuze opvallend aan de orde. Kennelijk interviewen over de vorm ipv de inhoud.
Met waar het dan op neerkomt dat Zelensky 'sorry' moest zeggen omdat Trump de macht heeft en alleen Trump, Putin kan bewegen om zijn oorlogsgeweld te stoppen. Putin heeft zijn vriend goed genstrueerd.
Een andere republikein maakte (Texas?) het nog bonter met dat Zelensky; Trump zodanig had geschoffeerd dat die niet meer op enig welkom hoefde te rekenen. Hij voelde zich tot in zijn tenen vernederd door de sputterende actie van Zelensky.
Het is echt een parallelle belevingswereld waar Trump zich als leugenachtige hork mag gedragen. Anderen voor alles wat vies is, uit te maken en zij die het aangaan, gedwee "ja & amen" tegen de nieuwe keizer moeten fluisteren.
Ergens (her)ken ik dat wel - vanuit mijn USA werkervaringen - omdat veel conservatieve Amerikanen "respect" hebben voor mensen die ultieme top bereikt hebben waarvan zijzelf nog dromen om te (gaan) worden.
Trump zit in de kont van Tsaar Putin en nog meer Republikeinen weten van gekkigheid niet hoe ze de endeldarm van Keizer Trump kunnen schoonlikken. Trump die ook nog 's de onbeschoftheid heeft om zijn voorgangers af te schilderen als debielen en daarmee zelf het Presidentschap beschadigd.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou proberen als EU (met een mond, Macron ofzo) met de Russen om tafel te gaan zitten.
Productielijn van Oekrainse drones verbeteren en door een Duitse machinefabriek laten maken en fabriek plaatsen in EU land waar daar ruimte voor is, en voldoende is geintegreerd in EU doelstellingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
We halen ze wel weer in. Misschien moeten we samen met Oekrane rakettech uitbreiden. Die zijn daar namelijk behoorlijk goed in geworden. Voor de rest kunnen we veel gewoon zelf. Kwestie van bouwen.
En zijn er misschien ook wat extra militaire/spionagesatellieten nodig. We zijn overigens niet afhankelijk van de VS zoals nu ineens "het narratief" is. Duitsland heeft er in 2023 nog drie heeft gelanceerd. (SARah-1,2 en 3) en Frankrijk heeft rond 2020 nog CSO-1, 2 en 3 in gebruik genomen. De Britten hebben de Tyche satellieten net in een baan om de aarde gebracht (Ok, SpaceX heeft dat gedaan, maar kniesoor.) En dan komt hun Istari systeem er binnenkort aan.
En dat zijn alleen de wat nieuwere systemen.
Je wil als Europa het VK erbij hebben, dus het hele concept van de EU als gesprekspartner zou ik maar eens heroverwegen, de Hongaarse/Slowaakse problematiek nog daargelaten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou proberen als EU (met een mond, Macron ofzo) met de Russen om tafel te gaan zitten.
Ik zou als Poetin proberen met Macron en Merz aan tafel te gaan zitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
Alles is te kraken. Istari is een comms systeem.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:03 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Productielijn van Oekrainse drones verbeteren en door een Duitse machinefabriek laten maken en fabriek plaatsen in EU land waar daar ruimte voor is, en voldoende is geintegreerd in EU doelstellingen.
Veilige communicatiesystemen schijnt wel een aandachtspuntje te zijn. Wil je iets wat de VS ook heeft, of toch maar iets dat ze niet kunnen kraken?
Plaatsvervangende schaamte krijg ik van deze kontenkruiperij van Markie:quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)met-trump-herstellen
Leugentje hier en daar zijn we wel gewend van Rutte. Zelensky kwam er nauwelijks met een woord tussen en bij die woorden vloog hij niemand de haren in, dat waren slechts Vance en Trump in de zijne.
quote:De NAVO-chef zegt contact te hebben gehad met de Oekraense president: "Wat ik Zelensky heb verteld, is dat we respect moeten hebben voor wat Trump tot nu toe heeft gedaan." Volgens Rutte moet Zelensky nu "een manier vinden om de relatie met Trump te herstellen".
Mark voelt al aankomen dat Trump de NAVO verlaat, dan is hij zijn baan kwijt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:07 schreef quo_ het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte krijg ik van deze kontenkruiperij van Markie:
[..]
Er gaat meer over de tafel dan naar buiten komt. Morgen maar even afwachten. Ik hoop op iets meer theater in Europa nu, beetje Rusland-VS sarren. Macron weer eens naar voren schuiven, die kan dat fraai vilein brengen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij gaat niks op tafel gooien, hij zal er iets voor terug willen. En dat zal iets zijn dat veel pijn zal doen.
Erdo is niet waarden gericht maar ook een transactioneel denker.
Macron is aan het begin van de oorlog ook een paar keer bij Poetin geweest. Al er een EU staatshoofd of premier is die bij Poetin een nagel achter de brievenbus kan krijgen, dan is hij het.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
Gewoon laten komen, een Trump/Vance trucje uithalen en hem de deur uit trappen. En dan laten arresteren en naar het ICC brengen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zou Poetin uitnodigen en dan hem de raam uit kieperen. Oorlog klaar.
Wij gaan morsen codequote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alles is te kraken. Istari is een comms systeem.
Arresteren en uitleveren aan het ICC.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zou Poetin uitnodigen en dan hem de raam uit kieperen. Oorlog klaar.
Er is bij benoeming Rutte rekening gehouden met herverkiezing Trump.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Niet vergeten dat de VS onder Biden, Rutte naar voren heeft geschoven heeft als Navo topman. Dus hij staat bij hun in het krijt.
https://www.businessinsid(...)secretaris-generaal/
Dat stukje dat ze Zelensky afzeiken en dan die vrouw zegt: ja Elon komt ook in zijn t-shirt en petje, maar dat geeft niet want hij doet vrijwilligerswerk. Hoe krijg je het door je strotquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Blijft wel interessant want ook op/in een interview met Fox/News kwam het "sorry" naast kledingkeuze opvallend aan de orde. Kennelijk interviewen over de vorm ipv de inhoud.
Not gonna happen!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Arresteren en uitleveren aan het ICC.
Rutte is ook een allermansvriendje, speelt ook mee. Kan goed spelen of hij dom is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Er is bij benoeming Rutte rekening gehouden met herverkiezing Trump.
Rutte moest het worden, niet omdat hij zo goed met Trump kan opschieten, maar omdat Trump geen vat op Rutte kan krijgen.
Het is overigens al sinds het begin vd oorlog bekend waarom Zelensky geen pakken (meer) draagt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat stukje dat ze Zelensky afzeiken en dan die vrouw zegt: ja Elon komt ook in zijn t-shirt en petje, maar dat geeft niet want hij doet vrijwilligerswerk. Hoe krijg je het door je strot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |