Voor het voortbestaan van de staat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heeft Zelensky misdaan? Waarom zou hij excuses maken? En voor wat dan? Excuses omdat hij voor zijn eigen land opkomt?
En geheel afhankelijk van twee dictators; dat is geen voortbestaan maar uitstel van executie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor het voortbestaan van de staat.
Executie is wachten op leveranties vanuit de EU die er niet gaan komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En geheel afhankelijk van twee dictators; dat is geen voortbestaan maar uitstel van executie.
Jij bent echt moreel failliet, fuck die oranje clown.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:46 schreef Scjvb het volgende:
Stel dat wanneer Zelensky het pad van de Verstandigste Weg wil kiezen en de deal voor grondstoffen alsnog wil tekenen, verder onderhandelen met de VS e.d., hij allereerst z'n excuses zal moeten maken aan Donald Trump.
In wezen niets speciaals.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heeft Zelensky misdaan? Waarom zou hij excuses maken? En voor wat dan? Excuses omdat hij voor zijn eigen land opkomt?
Iets met vliegtuigen, of inside job, altijd leuk. Of een verwarde man/vrouw/het trainen en naar de uitgang begeleiden? *oepsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:50 schreef The-BFG het volgende:
Laten we overigens hopen dat al die complottheorieën over de macht van CIA daadwerkelijk kloppen en dat zowel Trump als Vance snel gaan hemelen.
ffs man, zo dacht Chamberlain zo'n 80 jaar geleden ook..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:56 schreef Scjvb het volgende:
[..]
In wezen niets speciaals.
Helaas werd tijdens het bezoek helaas wél ernstige irritatie bij Trump gewekt vanwege in zijn optiek Zelensky's ondankbaarheid en een doorstaand veeleisende houding aan het adres van de VS.
Eens dat je je vijand nooit mag overschatten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:48 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het liefst zie ik dat Rusland uit de Oekraïne geschopt word. Maar ik probeer ook rustig te blijven en proberen realistisch naar die clusterfuck te kijken. Als ik een zaak geleerd heb ook op een werkvloer is het niet onderschatten van je tegenstander. Wil je je tegenstander verslaan moet je zeker weten waar hij toe instaat is.
De EU zal wel moeten.. simpel zat... En het is nou ook niet zo dat Rusland die supermacht meer is die ze ooit waren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Executie is wachten op leveranties vanuit de EU die er niet gaan komen.
Hij heeft niets misdaan dus. Geen enkele reden om excuses te maken dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:56 schreef Scjvb het volgende:
[..]
In wezen niets speciaals.
Helaas werd tijdens het bezoek helaas wél ernstige irritatie bij Trump gewekt, vanwege in zijn optiek Zelensky's ondankbaarheid en een doorstaand veeleisende houding aan het adres van de VS.
En excuses voor het goede doel.![]()
Het liefst zie ik dat Rusland uit de Oekraïne geschopt word. Maar ik probeer ook rustig te blijven en proberen realistisch naar die clusterfuck te kijken. Als ik een zaak geleerd heb ook op een werkvloer is het niet onderschatten van je tegenstander. Wil je je tegenstander verslaan moet je zeker weten waar hij toe instaat is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed gesproken. Maar je praat hier tegen een publiek dat ten dele nog denkt dat Rusland 1500 slachtoffers per dag heeft, hun logistiek verzorgen met ezels, en hun tanks van kruidkoek zijn gemaakt. Er heerst een enorm dedain. Maar dat wil er maar niet in hier.
Uiteindelijk raken die manschappen op. Je kunt ook niet iedereen inzetten aan het front. Je hebt ook nog een economie te draaien. En een heel simpel reken sommetje laat zien dat Rusland in iedergeval meer manschappen heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oekraïne heeft de boots on the ground. Uiteindelijk hoeven wij alleen maar de (juiste) wapens te leveren.
Ja, Europa heeft haar defensie verwaarloosd, maar het is zeker niet zo dat Rusland het fantastisch doet. Rusland moet noodgedwongen haar vervoer op ezels doen en Noord-Koreaanse soldaten gebruiken.
Als Europa echt op stoom komt, kunnen wij ook de drones, granaten, tanks en vliegtuigen leveren. De EU is na de VS en China de derde economie, Rusland staat niet eens in de top 10.
Klopt uiteraard.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij heeft niets misdaan dus. Geen enkele reden om excuses te maken dus.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:46 schreef Scjvb het volgende:
Stel dat wanneer Zelensky het pad van de Verstandigste Weg wil kiezen en de deal voor grondstoffen alsnog wil tekenen, verder onderhandelen met de VS e.d., hij allereerst z'n excuses zal moeten maken aan Donald Trump.
Engeland, Duitsland en Frankrijk met hulp van Polen zullen het moeten doen. Voor Nederland lijkt me gezien de beperkte defensieve middelen en een regering met Rusland-pijpende invloeden een rol in de marge weggelegdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:01 schreef yessie234 het volgende:
Vanmiddag gesprek tussen Zelensky met Starmer, morgen Europese top in Londen onder leiding van Starmer.
https://www.bbc.com/news/articles/cg4k137ezlgo
Wat een schandalige onzin.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:46 schreef Scjvb het volgende:
Dat de VS dat mede ook uit eigen interesse heeft gedaan, om Rusland af te zwakken en dat spul zou anders toch vernietigd worden, laat je gemakshalve maar even weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Klopt uiteraard.
Eerder dan voor z'n veeleisende houding daar die irritatie bij Trump teweegbracht na alle bijval en wapenlevering door de VS afgelopen lange drie jaren.
Daar heeft hij ze dan ook meer dan 30x voor bedankt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Klopt uiteraard.
Eerder dan voor z'n veeleisende houding daar die irritatie bij Trump teweegbracht na alle bijval en wapenlevering door de VS afgelopen lange drie jaren.
Ik denk dat vooral besproken wordt hoe men de VS weer kan behagen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Engeland, Duitsland en Frankrijk met hulp van Polen zullen het moeten doen. Voor Nederland lijkt me gezien de beperkte defensieve middelen en een regering met Rusland-pijpende invloeden een rol in de marge weggelegd
Al had Trump hem in het zicht gespuugd, dan had hij daar nog dankbaar voor moeten zijn. Niet dat ik dat fatsoenlijk vindt. Maar Oekraine heeft USA nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar heeft hij ze dan ook meer dan 30x voor bedankt.
Trump en Vance waren alles en zn moeder van Oekraine door het slijk aan het halen. Terecht dat hij opkomt voor zijn land en tegengas geeft bij deze pestkoppen.
Trump en Vance moeten excuses maken.
Voor wie de hele thread niet kan lezen:quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:11 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat een schandalige onzin.
Lees dit draadje:
[ x ]
Totaal eens!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Al had Trump hem in het zicht gespuugd, dan had hij daar nog dankbaar voor moeten zijn. Niet dat ik dat fatsoenlijk vindt. Maar Oekraine heeft USA nodig.
Er zijn geen alternatieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |