SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Soort van deja vuWat hebben we nou te klagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Wij hadden het in wasserette ook vaak echt ontkalkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stoomt normaal
![]()
Ik vraag me af of iemand er ooit schoon water in heeft gedaan
Zolang het Jordy maar niet isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
van zingende Pootje naar zingende Sharice
hoor Axel op de achtergrond zingen / klappen
Ik heb toch blijkbaar hele andere streams.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet alleen naar zijn kaarten, ook wat rond koekeloeren of hij in het middelpunt van de camera's staat zodat hij goed in beeld is voor de buitenwereld
Pootje is ook echt wel afgevallen.. kun je goed zien als hij in zijn boxer staat.quote:
Tis toch ook luiquote:
Is toch een jurkje van Jane?quote:
hij heeft alleen zijn directeurs outfit, zelf geen mooie kleding zekerquote:
Alleen die schoenen zijn echt zo vreselijk lelijk.quote:
Zij vindt ze blijkbaar mooiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen die schoenen zijn echt zo vreselijk lelijk.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Soort van deja vuNet zo’n irritant figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |