abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217483584
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef Alpha0 het volgende:
Bah, krijg veel minder terug dan vorig jaar. Vorig jaar kreeg ik iets van 2000 euro terug. Nu maar rond de 1000 euro. Hoe kan dat nou? Er is heel weinig gewijzigd in mijn situatie.

:?
Belastingregels wijzigen wel.
  maandag 28 april 2025 @ 18:58:16 #227
431269 Teerzii
Winter is coming
pi_217488542
Ben benieuwd wanneer kan verwachten. 2 maart aangifte gedaan. Er staat 18 april op basis van aangifte, dus nog niet definitief. Bij mijn vriend staat wel 18 april definitief, samen aangifte gedaan.
pi_217488828
Net de aangifte gedaan. Ik ben benieuwd.
pi_217491312
1 maart aangifte gedaan. Gisteren bericht definitieve aanslag. Datum 3 mei.
pi_217491456
Mijn inkomen 2024 is nu ook geregistreerd op basis van de definitieve aangifte. Op 26-4.
pi_217491492
Gister in de berichtenbox mijn definitieve aanslag ontvangen. Dagtekening 3 mei.

Ik zit vooral te wachten op de definitieve aanslag van mijn moeder die overleden is in december. Ik hoop dat die snel komt, dan kan ik de laatste handelingen verrichten zoals de rekeningen opheffen, verantwoordingsmappen maken voor broers en zus en geld verdelen. Voor mijn gevoel kan ik dan pas echt het boek dicht doen en rouwen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 29 april 2025 @ 09:03:04 #232
367000 roos94
pi_217491499
Waarom hebben jullie al bericht in inbox en ik niet terwijl we dezelfde postdatum hebben oO<
pi_217491505
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:01 schreef Bloem75 het volgende:

Ik zit vooral te wachten op de definitieve aanslag van mijn moeder die overleden is in december. Ik hoop dat die snel komt, dan kan ik de laatste handelingen verrichten zoals de rekeningen opheffen, verantwoordingsmappen maken voor broers en zus en geld verdelen. Voor mijn gevoel kan ik dan pas echt het boek dicht doen en rouwen.
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik hoop dat dat spoedig komt. :*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217491579
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:03 schreef roos94 het volgende:
Waarom hebben jullie al bericht in inbox en ik niet terwijl we dezelfde postdatum hebben oO<
Dit vroeg ik mij ook af inderdaad..😅
pi_217491694
Ik heb geregistreerd inkomen. *O*

Twee weekjes?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 29 april 2025 @ 12:20:43 #236
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_217492647
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:40 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb geregistreerd inkomen. *O*

Twee weekjes?
Ik ga meteen gluren :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_217492652
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2025 12:20 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga meteen gluren :o
Vijf dagen geleden al, maar het was pas sinds vandaag zichtbaar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217492660
1700 euro terug genot

HET IS DEFINITIEF

WE HEBBEN GOUD
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 29 april 2025 @ 13:10:34 #239
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_217492879
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 12:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vijf dagen geleden al, maar het was pas sinds vandaag zichtbaar.
Naaa hier nog hetzelfde helaas :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_217492968
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:01 schreef Bloem75 het volgende:
Gister in de berichtenbox mijn definitieve aanslag ontvangen. Dagtekening 3 mei.

Ik zit vooral te wachten op de definitieve aanslag van mijn moeder die overleden is in december. Ik hoop dat die snel komt, dan kan ik de laatste handelingen verrichten zoals de rekeningen opheffen, verantwoordingsmappen maken voor broers en zus en geld verdelen. Voor mijn gevoel kan ik dan pas echt het boek dicht doen en rouwen.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Groot fan van User Wotte
  Miss 200.000.000! dinsdag 29 april 2025 @ 14:22:57 #241
367000 roos94
pi_217493268
Ik heb nu ook bericht in mijn box

Het staat er wel super onduidelijk.

In heel die brief staat niet, je krijgt dit, of je moet dit betalen.

Nee er staat alleen, "te ontvangen of te verrekenen"

Zeg gewoon, je krijgt dit, of dit moet je dokken.
  dinsdag 29 april 2025 @ 14:50:18 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217493400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 14:22 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nu ook bericht in mijn box

Het staat er wel super onduidelijk.

In heel die brief staat niet, je krijgt dit, of je moet dit betalen.

Nee er staat alleen, "te ontvangen of te verrekenen"

Zeg gewoon, je krijgt dit, of dit moet je dokken.
Foto?
The love you take is equal to the love you make.
  Miss 200.000.000! dinsdag 29 april 2025 @ 15:04:04 #243
367000 roos94
pi_217493483
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 14:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Foto?
https://i.postimg.cc/tCgX(...)9-150304-Gallery.jpg

Ik heb gebeld voor de zekerheid en ik krijg het gewoon, maar het geeft toch een beetje twijfel het is niet echt helder.
  dinsdag 29 april 2025 @ 15:11:30 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217493521
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 15:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
https://i.postimg.cc/tCgX(...)9-150304-Gallery.jpg

Ik heb gebeld voor de zekerheid en ik krijg het gewoon, maar het geeft toch een beetje twijfel het is niet echt helder.
Het is toch wel vrij duidelijk, in ieder geval dat je niks hoeft te betalen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217493528
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 14:22 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nu ook bericht in mijn box

Het staat er wel super onduidelijk.

In heel die brief staat niet, je krijgt dit, of je moet dit betalen.

Nee er staat alleen, "te ontvangen of te verrekenen"

Zeg gewoon, je krijgt dit, of dit moet je dokken.
Dat betekent gewoon " je ontvangt dit bedrag" of, als je openstaande schulden hebt (belastingschuld of toeslagschuld) dan verrekenen ze het daarmee en ontvang je niks of wat overblijft.
  Miss 200.000.000! dinsdag 29 april 2025 @ 16:15:03 #246
367000 roos94
pi_217493963
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 15:12 schreef Bloem75 het volgende:

[..]
Dat betekent gewoon " je ontvangt dit bedrag" of, als je openstaande schulden hebt (belastingschuld of toeslagschuld) dan verrekenen ze het daarmee en ontvang je niks of wat overblijft.
Ik heb geen schulden dus ze kunnen dat verrekenen toch weglaten in mijn brief.
pi_217493992
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 15:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
https://i.postimg.cc/tCgX(...)9-150304-Gallery.jpg

Ik heb gebeld voor de zekerheid en ik krijg het gewoon, maar het geeft toch een beetje twijfel het is niet echt helder.
nu heb je geld om te betalen voor onze eerste date :@
Groot fan van User Wotte
pi_217494112
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 16:15 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik heb geen schulden dus ze kunnen dat verrekenen toch weglaten in mijn brief.
Het zijn standaard brieven die automatisch door de computer wordt aangemaakt. Er komt geen ambtenaar aan te pas dus de tekst in zn brief is standaard. Mensen weten vast wel of ze schulden hebben dus kun je zelf bedenken dat het woord "ontvangen" op jouw situatie van toepassing is. Heb je schulden dan is de zin waar "verrekenen" in staat van toepassing.
pi_217494199
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Naaa hier nog hetzelfde helaas :'(
Kan zijn dat het nog niet zichtbaar is. Zoals ik zei, mijn registratie was al vier dagen eerder alleen niet zichtbaar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 april 2025 @ 18:12:39 #250
364681 over_hedge
pi_217494748
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 15:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
https://i.postimg.cc/tCgX(...)9-150304-Gallery.jpg

Ik heb gebeld voor de zekerheid en ik krijg het gewoon, maar het geeft toch een beetje twijfel het is niet echt helder.
Arme mensen daar. Al die mensen die gaan bellen omdat ze het zinnetje Te ontvangen of te verrekenen niet snappen :'(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')