Belastingregels wijzigen wel.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef Alpha0 het volgende:
Bah, krijg veel minder terug dan vorig jaar. Vorig jaar kreeg ik iets van 2000 euro terug. Nu maar rond de 1000 euro. Hoe kan dat nou? Er is heel weinig gewijzigd in mijn situatie.
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik hoop dat dat spoedig komt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:01 schreef Bloem75 het volgende:
Ik zit vooral te wachten op de definitieve aanslag van mijn moeder die overleden is in december. Ik hoop dat die snel komt, dan kan ik de laatste handelingen verrichten zoals de rekeningen opheffen, verantwoordingsmappen maken voor broers en zus en geld verdelen. Voor mijn gevoel kan ik dan pas echt het boek dicht doen en rouwen.
Dit vroeg ik mij ook af inderdaad..😅quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:03 schreef roos94 het volgende:
Waarom hebben jullie al bericht in inbox en ik niet terwijl we dezelfde postdatum hebben
Ik ga meteen glurenquote:Op dinsdag 29 april 2025 09:40 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb geregistreerd inkomen.![]()
Twee weekjes?
Vijf dagen geleden al, maar het was pas sinds vandaag zichtbaar.quote:
Naaa hier nog hetzelfde helaasquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vijf dagen geleden al, maar het was pas sinds vandaag zichtbaar.
Heel veel sterkte de komende tijd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:01 schreef Bloem75 het volgende:
Gister in de berichtenbox mijn definitieve aanslag ontvangen. Dagtekening 3 mei.
Ik zit vooral te wachten op de definitieve aanslag van mijn moeder die overleden is in december. Ik hoop dat die snel komt, dan kan ik de laatste handelingen verrichten zoals de rekeningen opheffen, verantwoordingsmappen maken voor broers en zus en geld verdelen. Voor mijn gevoel kan ik dan pas echt het boek dicht doen en rouwen.
Foto?quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:22 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nu ook bericht in mijn box
Het staat er wel super onduidelijk.
In heel die brief staat niet, je krijgt dit, of je moet dit betalen.
Nee er staat alleen, "te ontvangen of te verrekenen"
Zeg gewoon, je krijgt dit, of dit moet je dokken.
https://i.postimg.cc/tCgX(...)9-150304-Gallery.jpgquote:
Het is toch wel vrij duidelijk, in ieder geval dat je niks hoeft te betalen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://i.postimg.cc/tCgX(...)9-150304-Gallery.jpg
Ik heb gebeld voor de zekerheid en ik krijg het gewoon, maar het geeft toch een beetje twijfel het is niet echt helder.
Dat betekent gewoon " je ontvangt dit bedrag" of, als je openstaande schulden hebt (belastingschuld of toeslagschuld) dan verrekenen ze het daarmee en ontvang je niks of wat overblijft.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:22 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nu ook bericht in mijn box
Het staat er wel super onduidelijk.
In heel die brief staat niet, je krijgt dit, of je moet dit betalen.
Nee er staat alleen, "te ontvangen of te verrekenen"
Zeg gewoon, je krijgt dit, of dit moet je dokken.
Ik heb geen schulden dus ze kunnen dat verrekenen toch weglaten in mijn brief.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:12 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon " je ontvangt dit bedrag" of, als je openstaande schulden hebt (belastingschuld of toeslagschuld) dan verrekenen ze het daarmee en ontvang je niks of wat overblijft.
nu heb je geld om te betalen voor onze eerste datequote:Op dinsdag 29 april 2025 15:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://i.postimg.cc/tCgX(...)9-150304-Gallery.jpg
Ik heb gebeld voor de zekerheid en ik krijg het gewoon, maar het geeft toch een beetje twijfel het is niet echt helder.
Het zijn standaard brieven die automatisch door de computer wordt aangemaakt. Er komt geen ambtenaar aan te pas dus de tekst in zn brief is standaard. Mensen weten vast wel of ze schulden hebben dus kun je zelf bedenken dat het woord "ontvangen" op jouw situatie van toepassing is. Heb je schulden dan is de zin waar "verrekenen" in staat van toepassing.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb geen schulden dus ze kunnen dat verrekenen toch weglaten in mijn brief.
Kan zijn dat het nog niet zichtbaar is. Zoals ik zei, mijn registratie was al vier dagen eerder alleen niet zichtbaar.quote:
Arme mensen daar. Al die mensen die gaan bellen omdat ze het zinnetje Te ontvangen of te verrekenen niet snappenquote:Op dinsdag 29 april 2025 15:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://i.postimg.cc/tCgX(...)9-150304-Gallery.jpg
Ik heb gebeld voor de zekerheid en ik krijg het gewoon, maar het geeft toch een beetje twijfel het is niet echt helder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |