SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat iedereen ineens in dm zit, zit je met mij opgescheeptquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
PaaspechWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
feestje zonder ons?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ineens in dm zit, zit je met mij opgescheept
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haha geen JustinK TTquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ohquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik altijd zoAlleen bij Justin is altijd KUT TT!!!
Ik had ook 'paazgeluk' kunnen doen..
Maar toch niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Plek 4 voor één dagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Check die scores jonguhsssss!!!!
Iedereen is een kutlultrut
Ik was voor hemelvaart gegaan persoonlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had ook 'paazgeluk' kunnen doen..
Maar toch niet.Lach met een schone bips![]()
Straks een nieuwe kansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was voor hemelvaart gegaan persoonlijk.
Normaal ben jij de latere, denk dat ik dadelijk zelfs nog ff serietje op zet. Totaal niet moe.quote:Lach met een schone bips![]()
Plek 5quote:
Well, life can be a riot
Ik heb pringles hot die helemaal niet hot zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
happy is happy gewoon. geen gezeik daaroverquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Normaal ben jij de latere, denk dat ik dadelijk zelfs nog ff serietje op zet. Totaal niet moe.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig heb je geen vriendinquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:27 schreef kree het volgende:
dikke Turkse pizza weer besteld, met extra knoflook
Die van mij hoefde echt niet in de buurt te komen na iets met veel knoflook hoor
Well, life can be a riot
Dus je hebt gewoon Pringles? Oh.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb pringles hot die helemaal niet hot zijn.Well, life can be a riot
Bemoei je ff niet met HC en mij jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
happy is happy gewoon. geen gezeik daarover
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: