SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat iedereen ineens in dm zit, zit je met mij opgescheeptquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
PaaspechWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
feestje zonder ons?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ineens in dm zit, zit je met mij opgescheept
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haha geen JustinK TTquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ohquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik altijd zoAlleen bij Justin is altijd KUT TT!!!
Ik had ook 'paazgeluk' kunnen doen..
Maar toch niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Plek 4 voor één dagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Check die scores jonguhsssss!!!!
Iedereen is een kutlultrut
Ik was voor hemelvaart gegaan persoonlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:26 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had ook 'paazgeluk' kunnen doen..
Maar toch niet.Lach met een schone bips![]()
Straks een nieuwe kansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was voor hemelvaart gegaan persoonlijk.
Normaal ben jij de latere, denk dat ik dadelijk zelfs nog ff serietje op zet. Totaal niet moe.quote:Lach met een schone bips![]()
Plek 5quote:
Well, life can be a riot
Ik heb pringles hot die helemaal niet hot zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
happy is happy gewoon. geen gezeik daaroverquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Normaal ben jij de latere, denk dat ik dadelijk zelfs nog ff serietje op zet. Totaal niet moe.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig heb je geen vriendinquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:27 schreef kree het volgende:
dikke Turkse pizza weer besteld, met extra knoflook
Die van mij hoefde echt niet in de buurt te komen na iets met veel knoflook hoor
Well, life can be a riot
Dus je hebt gewoon Pringles? Oh.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb pringles hot die helemaal niet hot zijn.Well, life can be a riot
Bemoei je ff niet met HC en mij jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
happy is happy gewoon. geen gezeik daarover
Lach met een schone bips![]()
hahaha ja voordeel van vrijgezel zijn denkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen vriendin
Die van mij hoefde echt niet in de buurt te komen na iets met veel knoflook hoor
Do what you love, love what you do!![]()
Elke dag is andersquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Normaal ben jij de latere, denk dat ik dadelijk zelfs nog ff serietje op zet. Totaal niet moe.
Moet morgenochtend m 10 ergens zijn
Wat ga je kijken?Trust nobody![]()
Welke serie?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Normaal ben jij de latere, denk dat ik dadelijk zelfs nog ff serietje op zet. Totaal niet moe.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens de verpakking zou het hot moeten zijn.quote:
Vroeger had je veel meer pringles smaken in Nederland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon allebei knoflook etenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen vriendin
Die van mij hoefde echt niet in de buurt te komen na iets met veel knoflook hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kan lekker op de bank/in bed meurenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja voordeel van vrijgezel zijn denk
Well, life can be a riot
Heb je die zwarte?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens de verpakking zou het hot moeten zijn.
Vroeger had je veel meer pringles smaken in Nederland.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb echt geen idee, maar heb al tijden prime niet op gezet dus hopelijk daar weer wat nieuws te kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Elke dag is anders
Moet morgenochtend m 10 ergens zijn
Wat ga je kijken?
Prngles söur cream onionquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger had je veel meer pringles smaken in Nederland.
Trust nobody![]()
Klopt. En ook veel meer die daadwerkelijk waren wat ze zeiden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger had je veel meer pringles smaken in Nederland.Well, life can be a riot
Dat gaf de laatste x een halve tia aan beidenquote:
Maar vanavond wel heerlijk stokbroodje met lekkerbekje en knoflook gegeten.
(en stokbroodje met haring en een stukje makreel)
VIS
Well, life can be a riot
hoezo bemoeien. alles wat hier openbaar is is voor iedereen,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bemoei je ff niet met HC en mij ja
Happy is wel aardig en ander doe maar DM ofzo met dr als je anders wil uitvinden.
Ik ben er aardig uit wel onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
Heb geen prme meer..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar heb al tijden prime niet op gezet dus hopelijk daar weer wat nieuws te kijken
112263 leek me wel interessantTrust nobody![]()
Slaap lekker kreequote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo bemoeien. alles wat hier openbaar is is voor iedereen,
Happy is wel aardig en ander doe maar DM ofzo met dr als je anders wil uitvinden.
Ik ben er aardig uit wel onderhand.Lach met een schone bips![]()
Ja oa die pizza smaak en die met extra zout.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. En ook veel meer die daadwerkelijk waren wat ze zeiden.
Ook zo iets he kfc hot wings waren vroeger tot ergens 2010 ofzo ook echt spicy dat je de volgende dag punaises zat te poepen en het zweet je uitbrak zo pittig, Dat is tegenwoordig ook niet meer zo zag ik laatst een reclame van lava hot wings van kfc ik durf te wedden dat ze daarvoor gewoon het oude recept weer van stal hebben gehaaldZThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo bemoeien. alles wat hier openbaar is is voor iedereen,
Ik ben er aardig uit wel onderhand.
Alles is goed
@loveyoulongtime deed aardig
Trust nobody![]()
Heftigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat gaf de laatste x een halve tia aan beiden
Maar vanavond wel heerlijk stokbroodje met lekkerbekje en knoflook gegeten.
(en stokbroodje met haring en een stukje makreel)
VISWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Due softie boys fighting for happy.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh?
Alles is goed
@:loveyoulongtime deed aardig
Het Kennedy verhaal ja, die moet ik sowieso kijken. Maar niet iets voor nu, denk wat meer luchtig en dom vermaakquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb geen prme meer..
112263 leek me wel interessant
Beast games.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het Kennedy verhaal ja, die moet ik sowieso kijken. Maar niet iets voor nu, denk wat meer luchtig en dom vermaakThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tijden veranderen zelfs met smakenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja oa die pizza smaak en die met extra zout.
Ook zo iets he kfc hot wings waren vroeger tot ergens 2010 ofzo ook echt spicy dat je de volgende dag punaises zat te poepen en het zweet je uitbrak zo pittig, Dat is tegenwoordig ook niet meer zo zag ik laatst een reclame van lava hot wings van kfc ik durf te wedden dat ze daarvoor gewoon het oude recept weer van stal hebben gehaaldZ
Die met pizza smaak was écht goed jaVerdorie
Ik vond vroeger die oranje pringles ook lekker!Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: