abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2025 @ 22:52:55 #211
117098 Hathor
Effe niet
pi_216901584
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vergis je ook niet in het aantal bekeerlingen. Gaat hard hoor. Wereldwijd zelfs.

:{²
Nee hoor, je blijft dat maar herhalen, maar er zijn ook dagelijks mensen die de islam de rug toe keren, maar daar hoor je clowns zoals jou dan weer niet over.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 2 maart 2025 @ 22:58:02 #212
117098 Hathor
Effe niet
pi_216901646
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 22:51 schreef JopieKlaassen het volgende:
Kijken wat dit jaar de score is:
https://www.thereligionof(...)madan-bombathon.aspx
Dat gaat nog wel wat oplopen.
pi_216901648
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 22:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee hoor, je blijft dat maar herhalen, maar er zijn ook dagelijks mensen die de islam de rug toe keren, maar daar hoor je clowns zoals jou dan weer niet over.
Nou, specifieker; er zijn mensen die de islam de rug toe keren en het vervolgens daarom met de dood moeten bekopen, maar daar hoor je ''gematigde'' islamitische clowns zoals @BansheeBoy dan weer niet over.
pi_216901746
Op radio en tv begint op 3 maart een ontbijtshow over de ramadan. De vastenmaand is hip geworden, ziet presentator Ouassima Tajmout. ‘Ze konden er bij de NPO niet meer omheen.’
https://www.trouw.nl/reli(...)tieke-zelf~b7979e07/
“Dat hippe, ja, dat herken ik helemaal. Het is een interessante ontwikkeling. In mijn jeugd was dat echt niet zo. Ik heb lang gevoetbald, toen vastte ik stiekem, bang om op de bank te belanden. Nu is de ramadan zichtbaarder. Ik hoef me niet meer te verantwoorden.”
De oorzaak van de verhipping? Media moeten toch wat met diversiteit, vermoedt Tajmout, dus omarmen ze de ramadan. “Maar ze kunnen er ook niet meer omheen, in winkelstraten zag ik ballonnen hangen met Ramadan Mubarak (gezegende vastenmaand) erop. Heel grappig.”
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 2 maart 2025 @ 23:05:50 #215
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216901759
quote:
4s.gif Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Het hoeft niet eens een tekening te zijn van de islamitische pedofiele barbaarse profeet zelf; het vermoeden alleen al is genoeg motivatie om met een mes de romp van het hoofd te scheiden waarbij de ''serene'' en ''gereserveerde'' moslims dit allemaal gelaten maar met geniepige ''fierheid'' laten gebeuren.
Ik kan je niet volgen. Ik weet wel dat ik vriendelijker ben dan een aantal van jullie. Waaronder jij. :)

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 2 maart 2025 @ 23:12:50 #216
13462 BansheeBoy
pi_216901841
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 22:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Onze tafels staan met carnaval vol met bier en zijn vrij van jodenhaat, daar kan je met al die zoete tyfusmeuk nog een puntje aan zuigen baardmans. :W
Je moet het zelf weten, maar ik wil niet verder gaan dan wat steekwoorden: kots, urinoirs, gekkigheid.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216901878
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik kan je niet volgen. Ik weet wel dat ik vriendelijker ben dan een aantal van jullie. Waaronder jij. :)

En toch is het echter vrij simpel;

(In dit specifieke voorbeeld)
- Iemand toont een prent en moslims vermoeden dat hier de islamitische profeet wordt afgebeeld.
- Daarom wordt die iemand onthoofd.
- De ''gematigde'' moslims zwijgen massaal en gelaten.

+ Dankzij islamitische troll bijdragen zoals die van jou wordt het hier voor de niet-moslims nog makkelijker om te beseffen dat de islam een kwaadaardig dodelijk kanker is.

Waarvoor dank.
  zondag 2 maart 2025 @ 23:19:13 #218
13462 BansheeBoy
pi_216901902
quote:
4s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:15 schreef SpaceOddity het volgende:

- Iemand toont een prent en moslims vermoeden dat hier de islamitische profeet wordt afgebeeld.
Kunnen we het weer over de fijne Ramadan hebben?

zondag 2 maart 2025 @ 23:23:06 #219
117098 Hathor
Effe niet
pi_216901925
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je moet het zelf weten, maar ik wil niet verder gaan dan wat steekwoorden: kots, urinoirs, gekkigheid.

Kots kan gebeuren als je gewoon ziek bent, urinoirs heb je gewoon nodig anders word het een puinhoop in je huis, en gekkigheid zou je als moslim wel bekend mee moeten zijn, jouw religie zit vol met psychopaten.

Verder nog vragen?
  zondag 2 maart 2025 @ 23:28:41 #220
13462 BansheeBoy
pi_216901967
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Kots kan gebeuren als je gewoon ziek bent, urinoirs heb je gewoon nodig anders word heht een puinhoop in je huis, en gekkigheid zou je als moslim wel bekend mee moeten zijn, jouw religie zit vol met psychopaten.
Als een feestje vooral gaat over kots, urine en alcohol mij niet gezien! Doe mij maar die volle iftar tafels met fijne familieleden die bij hun volle verstand het buikje vol eten om daarna naar de moskee te gaan voor een gezamenlijk gebed. Ga eens een kijkje nemen in een moskee. In Rotterdam is de moskee in Zuid zo vol dat ze zelfs het aangelegen plein gebruiken. #Fier!

Maar als jij in de rondte wilt plassen. Be my guest!

pi_216901990
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hersteld.

Je bent teveel geïndoctrineerd.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 2 maart 2025 @ 23:31:17 #222
117098 Hathor
Effe niet
pi_216901996
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als een feestje vooral gaat over kots, urine en alcohol mij niet gezien! Doe mij maar die volle iftar tafels met fijne familieleden die bij hun volle verstand het buikje vol eten om daarna naar de moskee te gaan voor een gezamenlijk gebed. Ga eens een kijkje nemen in een moskee. In Rotterdam is de moskee in Zuid zo vol dat ze zelf het aangelegen plein gebruiken. #Fier!

Maar als jij in de rondte wilt plassen. Be my guest!

Nee dank je, ik ben geholpen.
pi_216902036
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Kunnen we het weer over de fijne Ramadan hebben?

Wederom dank voor jouw islamitische troll post.

Laten we het hier vooral over de islamitische cultuur hebben.
Jij bent daar toch zo ''fier'' op?
  zondag 2 maart 2025 @ 23:37:04 #224
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_216902045
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Mooie vent die dit soort tafels met de hele familie heeft met carnaval. :')

Kijk em eens blij zijn met al dat "lekkers". :') Grote kans dat het een Fok!ker is ook nog. Ik sluit niet uit dat het @:EttovanBelgie is.

[ afbeelding ]

En na het eten gaan ze gezamenlijk schaamlipjes afsnijden?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 2 maart 2025 @ 23:38:49 #225
13462 BansheeBoy
pi_216902059
quote:
4s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:35 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Laten we het hier vooral over de islamitische cultuur hebben.
Jij bent daar toch zo ''fier'' op?
Praat met je maat die liever in de rondte plast met zijn slagertje dan een heerlijke warme voedzame maaltijd nuttigt.

pi_216902137
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Praat met je maat die liever in de rondte plast met zijn slagertje dan een heerlijke warme voedzame maaltijd nuttigt.

quote:
4s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:35 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
pi_216902144
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

hoe beviel je eerste maaltijd na het vasten?
  zondag 2 maart 2025 @ 23:51:20 #228
13462 BansheeBoy
pi_216902166
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
hoe beviel je eerste maaltijd na het vasten?
Erg goed moet ik zeggen. We proberen ook echt gematigd en gezond te eten. Dus geen suikers en deegwaren en voornamelijk groenvoer en bijvoorbeeld sardines.

pi_216902178
Een Ramadan topic zonder ook maar 1 enkele Sheikh. Here you have First episodes van drie ramadan series.

Bekijk deze YouTube-video
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 maart 2025 @ 01:16:05 #230
117098 Hathor
Effe niet
pi_216902489
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:53 schreef egayalS het volgende:
Een Ramadan topic zonder ook maar 1 enkele Sheikh. Here you have First episodes van drie ramadan series.

Je dacht toch niet echt dat ik daar naar ga zitten kijken he. :')
pi_216903979
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 22:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wie is Jason?
Zijn 2de persoonlijkheid denk ik...
:')
pi_216905083
Ik zou wel eens een dag mee willen doen. Vasten is sowieso heel goed voor je.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216905137
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:41 schreef Discombobulate het volgende:
De eerste twee dagen zijn het lastigst. Je moet dan je oude gewoontes afleren. Daarna is het lichamelijke aspect verwaarloosbaar.
  maandag 3 maart 2025 @ 10:56:07 #234
3542 Gia
User under construction
pi_216905176
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:41 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zou dat met moslims samen moeten? Als je een dag wilt vasten, dan doe je dat toch gewoon! Sta je 's morgens om 6 uur op en vreet je je vol voor kwart over 7. En dan eet je de hele dag niet. En 's avonds dek je de tafel weer vol met een copuleuze maaltijd, waarmee je het wel volhoudt tot 6 uur 's ochtends.
pi_216905189
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Waarom zou dat met moslims samen moeten? Als je een dag wilt vasten, dan doe je dat toch gewoon! Sta je 's morgens om 6 uur op en vreet je je vol voor kwart over 7. En dan eet je de hele dag niet. En 's avonds dek je de tafel weer vol met een copuleuze maaltijd, waarmee je het wel volhoudt tot 6 uur 's ochtends.
Dat hoeft helemaal niet met moslims samen, dat kan ik net zo goed zelf. Het moet alleen even prioriteit worden dát ik het doe. Maar dan zou ik liever 48 uur doen in plaats van een etmaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 3 maart 2025 @ 11:07:19 #236
3542 Gia
User under construction
pi_216905303
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat hoeft helemaal niet met moslims samen, dat kan ik net zo goed zelf. Het moet alleen even prioriteit worden dát ik het doe. Maar dan zou ik liever 48 uur doen in plaats van een etmaal.
Lijkt mij helemaal niks. Ik eet graag op vaste tijden, maar wel verse en veelal gezonde producten. Ik eet misschien 1x in de maand een pizza of iets van de shoarmazaak, maar dat is het wel wb thuisbezorgd. Ik ga nooit naar een Mac of KFC. Koek, snoep, cake of taart is er alleen in huis met verjaardagen of als er iemand op de koffie komt. Het staat niet op mijn boodschappenlijstje.

Kortom, je kunt al een heleboel doen zonder te vasten als het licht is. Want eigenlijk is het intermittent fasting, maar dan 12/12 op dit moment. Bij intermittent fasting is er een schema 16/8. Je eet dan in 8 uur tijd je normale voeding en dan eet je 16 uur niet, waaronder de nacht. Wat mij op zich gezonder lijkt dan wat moslims doen. Want hoe kun je nu fatsoenlijk zwaar werk doen op een lege maag?
  maandag 3 maart 2025 @ 11:16:03 #237
13462 BansheeBoy
pi_216905424
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Lijkt mij helemaal niks. Ik eet graag op vaste tijden, maar wel verse en veelal gezonde producten. Ik eet misschien 1x in de maand een pizza of iets van de shoarmazaak, maar dat is het wel wb thuisbezorgd. Ik ga nooit naar een Mac of KFC. Koek, snoep, cake of taart is er alleen in huis met verjaardagen of als er iemand op de koffie komt. Het staat niet op mijn boodschappenlijstje.

Kortom, je kunt al een heleboel doen zonder te vasten als het licht is. Want eigenlijk is het intermittent fasting, maar dan 12/12 op dit moment. Bij intermittent fasting is er een schema 16/8. Je eet dan in 8 uur tijd je normale voeding en dan eet je 16 uur niet, waaronder de nacht. Wat mij op zich gezonder lijkt dan wat moslims doen. Want hoe kun je nu fatsoenlijk zwaar werk doen op een lege maag?
Lijkt me sterk dat je gezonder dan mij eet. Dus ga aub die kant niet op.

Daarnaast is het mooie van de ramadan dat het vasten, wat gezond is mits goed uitgevoerd wordt, door miljarden tegelijk wordt gedaan. Ga dat maar voor elkaar krijgen in de westerse wereld. Lukt niet. Iedereen denkt alleen aan zichzelf.

pi_216905467
Vergeet niet wat eten en drinken mee te nemen voor onderweg. :7

https://www.nieuwnieuws.n(...)e-bus-beelden/182814

twitter
  maandag 3 maart 2025 @ 11:23:00 #239
3542 Gia
User under construction
pi_216905488
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat je gezonder dan mij eet. Dus ga aub die kant niet op.

Daarnaast is het mooie van de ramadan dat het vasten, wat gezond is mits goed uitgevoerd wordt, door miljarden tegelijk wordt gedaan. Ga dat maar voor elkaar krijgen in de westerse wereld. Lukt niet. Iedereen denkt zelf.

Gefixt, zo klopt het beter. Westerlingen hebben het vermogen om voor zichzelf te bedenken wat goed voor ze is. Dat bepaalt niet eoa sprookjesboek van 1001 nacht. Meestal laten wij ons door de wetenschap adviseren. Wij hebben daar diëtisten en voedingsconsulenten voor al dan niet verbonden aan een ziekenhuis.
En dan nog heb je de vrije keuze in hoeverre je je aan dat dieet houdt. Eigen lichaam, eigen leven, eigen keuze.

De keren dat ik tijdens de ramadan iets genuttigd heb bij een moslim thuis, was het altijd mierzoet en super machtig. Kun je jezelf wel wijsmaken dat dat gezond is, maar lijkt me niet. Het is juist goed om van tafel te gaan met het gevoel dat je nog wel wat zou lusten en dat dan niet doen. Moslims vreten zich vol in de tijd dat ze mogen eten. Dat is niet gezond.
  maandag 3 maart 2025 @ 11:27:34 #240
3542 Gia
User under construction
pi_216905529
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:20 schreef Nober het volgende:
Vergeet niet wat eten en drinken mee te nemen voor onderweg. :7

https://www.nieuwnieuws.n(...)e-bus-beelden/182814

[ x ]
Heb wel een beetje medelijden met de shoarmaboeren zo tijdens het carnaval. Hier in het plaatselijke sukkeltje stond een artikel van een shoarmaboer die het jammer vond dat hij nu niet mee kon feesten van achter de counter, maar alleen hard moet werken. Normaal verkleed hij zich ook en doet vrolijk mee met de carnavalsvierders. Dat kan de komende jaren niet.

Maar goed, ik heb jaren geleden al gezegd dat ik het er nog wel van zie komen dat we in de toekomst, tijdens de ramadan, niet in het openbaar mogen eten. En zie hier, het eerste resultaat. Mag aannemen dat deze man uit de bus is gezet. En dan heb ik het niet over de etende man. Overigens hoor ik haar zeggen: "go downstairs" Dubbeldekker dus. Is toch ook een oplossing voor meneer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')