omdat ze zo graag hun kleding wildenquote:
Omdat de BB kleding een verrassing isquote:
De nieuwe lichting StarSisters???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik ook, het was pijnlijk, onaangenaam, maar alles om Miles eruit te krijgen. Shar volgt nog welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:14 schreef Ynti het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Met een aangespannen kringspier, en dichtgeknepen ogen
Ik dacht heel ff aan het ijs, maar niet gekozen. Geen zin in nog meer geschraapquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de kabeljauw, de kaas, het zoete broodbeleg en de tomatensoep gekozen.
De soep als eerbetoon aan DavidS
Dat zegt ze zelf ook regelmatig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
volgens mij
is Milena ietsje pietsje aangekomen
die broek zit even een stuk strakker![]()
ze heeft inderdaad een dikkere buikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:22 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat zegt ze zelf ook regelmatig.
Ze is de enige, alle anderen zijn afgevallen.
Ik dacht van de week voor de grap: misschien is er toch wat voorgevallen met Matti en is ze zwanger
Dat hoop ik zo ergquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik ook, het was pijnlijk, onaangenaam, maar alles om Miles eruit te krijgen. Shar volgt nog wel
Oh ik vond die drie smaken ijs wel heel toepasselijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de kabeljauw, de kaas, het zoete broodbeleg en de tomatensoep gekozen.
De soep als eerbetoon aan DavidS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |