Ik vrees dus Pootje. Mijn rekensom is: als Milena weg, da stapt Sharice als lijfeigene op. Maar Pootje zei dat hij zich opoffert als Sharice zou vertrekken... zodoende...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie zal vertrekken vanavond
Milena
Sharice
of toch
Pootje
ik hoop dat den volder gelijk heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Laat ik hier even de Belgische FB poll tegenover zetten. It ain't over till the fat lady sings...
[ afbeelding ]
same ... alleen heeft den volder alles overgedragenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat den volder gelijk heeft
ook om het pretentieuze gedrag van Salar
euhhhquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy vindt double dippen heeeeeeel vies
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
hey lieve Cosser
Heb jij nog niet gestemd ?
En wil je ook van Milena af ?
Gooi dan nog even een stem op Sharice![]()
lol .. voor de meelezers, dit ging om de snack variantquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh
je hebt meerdere vormen he
Ik hoop dit keer dat deze poll juist isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Laat ik hier even de Belgische FB poll tegenover zetten. It ain't over till the fat lady sings...
[ afbeelding ]
i knowquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
same ... alleen heeft den volder alles overgedragen
En dat is het ook ..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy vindt double dippen heeeeeeel vies
Mijn ervaring is dat zijne hoogheid De Volder altijd gelijk heeft in zijn FB-groepen. Is de Milena van de beheerders daar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat den volder gelijk heeft
ook om het pretentieuze gedrag van Salar
Heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
hey lieve Cosser
Heb jij nog niet gestemd ?
En wil je ook van Milena af ?
Gooi dan nog even een stem op Sharice![]()
* Kodiak100 Zet zijn influencermodus weer uit
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:14 schreef Ynti het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Met een aangespannen kringspier, en dichtgeknepen ogen
De gene die gaat, gaat in stijlquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
och gaan ze in hun bb outfit de deur uit
weken lopen huilen en doen om de koffersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
och gaan ze in hun bb outfit de deur uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |