Ik kwam erop omdat sommige vrouwen hun schaamlippen laten verwijderen, omdat ze dat dan mooier vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
Die ene die aan een leuke vrouw vastzit.
Echt, zolang het geen ontplofte bloemkool is wat boeit het hoe dat ding eruitziet.
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
Echt, zolang het geen ontplofte bloemkool is wat boeit het hoe dat ding eruitziet.
Hoe ziet een ontplofte bloemkool eruit dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe ziet een ontplofte bloemkool eruit dan?
Ontplofte mol bedoelt ie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe ziet een ontplofte bloemkool eruit dan?
Dikke schaamlippen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:38 schreef LXIV het volgende:
Geen of weinig haar, dikke schaamlippen, liefst recht
Hoe ziet een ontplofte mol eruit dan?quote:
Hey .... spreek voor jezelfquote:Het is geen televisietoestel in de zin dat we er uren naar kijken.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dikke schaamlippen inderdaad.
Me vriendin (vietnamees) draagt graag een gymsharklegging zonder ondergoed.
als ze geen lang shirt erover draagt zie je echt zoeen bult daar. Vind ik mooi, maar schaam me dood als we dan naar familie gaan.
Nee dat niet. De lippen zitten erg strak tegen elkaar en de broek trekt er niet in gelukkig.quote:
Dus alleen oma neemt er aanstoot aan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee dat niet. De lippen zitten erg strak tegen elkaar en de broek trekt er niet in gelukkig.
Schaam me wel vaak als we naar oma gaan en ze loopt in een strakke broek te paraderen.
Hoewel t voor haar niet paraderen is want t zit gewoon fijn en dikke billen heeft ze niet.
Want denk je van oom nico die er graag naar kijkt en fantaseert en jaloerse tante kitty?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus alleen oma neemt er aanstoot aan?
Dan roept oma enthousiast: "kleindochter, wat heb je weer een fraaie camel toe!"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dikke schaamlippen inderdaad.
Me vriendin (vietnamees) draagt graag een gymsharklegging zonder ondergoed.
als ze geen lang shirt erover draagt zie je echt zoeen bult daar. Vind ik mooi, maar schaam me dood als we dan naar familie gaan.
If you have it, flaunt it.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Want denk je van oom nico die er graag naar kijkt en fantaseert en jaloerse tante kitty?
Die waarvan de dame het fijn vind samen te avonturen wat voor leuks er mee kan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:22 schreef tesssssssss het volgende:
Welk soort vulva (vagina) vinden mannen het mooist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |