abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216865826
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:09 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Zolang er stemcomputers gebruikt worden in de VS ben ik er niet zo zeker van dat Trump door het volk gekozen is, kunnen ook een stelletje cyberpunks zijn geweest, en dat zijn oa een aantal zeer rijke mensen waarvan er een op handen gedragen werd met zijn accu-auto's.
En wat vond je van de uitslag in 2020?
pi_216865903
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
En wat vond je van de uitslag in 2020?
Er waren mensen die meenden dat daar veel meer aan de hand was.

Dominion.com. Aanslag met weinig slachtoffers. Dat soort type aanslagen heb je in de VS ook, al wordt daar meteen een link met Iran gelegd. Wie heeft daar het meeste belang bij, denk je?

Netanyahu kon het niet zo goed vinden met Biden, is gebleken. Die wilde Trump.
pi_216866004
Wat een voorspelbare reacties weer. Ik wil hierover iets schrijven maar de vorige keer kreeg ik een ban omdat een admin het er niet mee eens was.
pi_216866075
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:29 schreef Origami94 het volgende:
Wat een voorspelbare reacties weer. Ik wil hierover iets schrijven maar de vorige keer kreeg ik een ban omdat een admin het er niet mee eens was.
Mogen bans per PM-DM besproken worden?
  vrijdag 28 februari 2025 @ 20:14:08 #65
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216867556
Gewoon een veredelde pro-Palestina rally waar ook nog even de andere intersectionele stokpaardjes bij van stal gehaald mogen worden.

Ik voorspel een heel wit studentikoos gezelschap, met hier en daar wat salafisten, veel trommels, steenkolen Engels slogans, Palestina én LGBTQ-vlaggen, veel verwijzingen naar Hitler en wat pseudo-marxistisch gebazel. Waarschijnlijk zal de UvA rijkelijk vertegenwoordigd zijn.

Doodvermoeiend, dat volk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216868016
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon een veredelde pro-Palestina rally waar ook nog even de andere intersectionele stokpaardjes bij van stal gehaald mogen worden.

Ik voorspel een heel wit studentikoos gezelschap, met hier en daar wat salafisten, veel trommels, steenkolen Engels slogans, Palestina én LGBTQ-vlaggen, veel verwijzingen naar Hitler en wat pseudo-marxistisch gebazel. Waarschijnlijk zal de UvA rijkelijk vertegenwoordigd zijn.

"Op 11 september 2024 besloot de Europese Commissie de twee nieuwe Europese burgerinitiatieven (EBI) te registreren. Het gaat om de initiatieven genaamd “EBI voor een Europa dat slim en weerbaar met water omspringt” en “PsychedeliCare”."

En jij bent doodvermoeiend. Nog niet gestopt met hallucineren? Nog een flesje X erbij, of doen anderen dat werk voor je?
https://ecer.minbuza.nl/-(...)heid-en-psychedelica
  vrijdag 28 februari 2025 @ 20:40:44 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216868043
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 20:39 schreef yessie234 het volgende:

[..]
"Op 11 september 2024 besloot de Europese Commissie de twee nieuwe Europese burgerinitiatieven (EBI) te registreren. Het gaat om de initiatieven genaamd “EBI voor een Europa dat slim en weerbaar met water omspringt” en “PsychedeliCare”."

En jij bent doodvermoeiend. Nog niet gestopt met hallucineren? Nog een flesje X erbij, of doen anderen dat werk voor je?
https://ecer.minbuza.nl/-(...)heid-en-psychedelica
Wat is een flesje X?

Wat hebben deze initiatieven te maken met het hobbyisme van de UvA?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216868263
Het zal er wel weer stikken van de palliewappies.
pi_216868272
quote:

Zal ook wel weer een barricade komen en dat ze niet weg willen en dat soort doodvermoeiende dingen.
pi_216868293
quote:
Stop dan na "Wat een voorspelbare reacties weer.". Wij kunnen nooit controleren of het terecht was dat je een ban kreeg.
pi_217072075
Mensen worden langzamerhand wakker. Werd tijd dat er een demonstratie kwam tegen fascisme. het fascisme is van alle tijden. Ook op dit forum worden fascistoïde meningen gebezigd en gepropageerd om onwelgevallige stemmen de mond te snoeren door de vrijheid van meningsuiting op te doeken. Zoals in dit topic NWS / pro-Palestina betoging UvA #35 - Demonstratieverbod
. onderstaande video verwoordt mearsheimer wat er in de VS gaande is waar onwelgevallige stemmen zonder proces het land uitgezet dreigen te worden.

https://x.com/Radlab72/status/1901024539493974028

[ Bericht 0% gewijzigd door egayalS op 16-03-2025 14:28:32 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_217072295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En als je daar tegen bent ben je extreem rechts.
Als je pro apartheid, Pro genocide, Pro etnische zuiveringen, pro Sieg Heil Musk bent, ben je inderdaad extreem rechts.

Maar we leven momenteel in een wereld waar je fascisme niet fascisme mag noemen. Racism geen racisme mag noemen. Een Sieg Heil geen Sieg Heil mag noemen.

Hier in Nederland doen we daar keihard aan mee. Toen de verkiezingen door de PVV werden gewonnen , wist de internationale journalistiek precies te benoemen wat er in Nederland was gebeurd, namelijk dat rechts extremisten de grootste partij waren geworden, maar hoe werd in Nederland de discussie gevoerd?, dat niet elke PVV stemmer een racist was :') dat ook Turken op de pvv stemmen :') dat pvv stemmers vooral bezorgde burgers waren :') de term extreem rechts werd in de ban gedaan en werd vervangen door radicaal rechts :')

Hoe werd in Nederland gereageerd toen Omtzigt aangaf dat Wilders met het voorstel kwam om 5 jaar gevangenis straf te geven aan mensen die de moskee bezoek? "Omtzigt werd emotioneel door een vraag" en bijna niemand had het over het feit dat de fascisten aan het roer zijn.

Om maar niet te spreken over al die users die hun ware aard tonen termen als racisme en fascisme vallen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 16 maart 2025 @ 14:28:20 #73
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217072313
Heel goed dat er eindelijk tegen de steeds grotere aanwezigheid van een intolerante, antisemitische, vrouwenhatende religie wordt geprotesteerd.

Oh, wacht.
pi_217072419
quote:
Fok gonna fok. Niks geks. We leven in een post truth wereld waar feiten slechts meningen zijn.

Die Musk interview van een tijd terug spreekt boekdelen waar musk en de interviewer spreken over "de waarheid" en Musk de interviewer vraagt "ga jij bepalen wat de waarheid is?".

"Wat nou racisme? Wat nou fascisme? We hebben het gewoon over bezorgde burgers die hun zorgen uiten."
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 16 maart 2025 @ 14:47:48 #75
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217072631
Ohja dit was
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 16 maart 2025 @ 19:41:55 #76
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_217077321
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 14:28 schreef Richestorags het volgende:
Heel goed dat er eindelijk tegen de steeds grotere aanwezigheid van een intolerante, antisemitische, vrouwenhatende religie wordt geprotesteerd.

Oh, wacht.
Hahaha ik wilde precies hetzelfde zeggen. Echt precies hetzelfde. De achterlijke spagaat van een deel van links continues. :')
  zondag 16 maart 2025 @ 19:47:13 #77
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_217077399
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 14:26 schreef egayalS het volgende:

[..]
Als je pro apartheid, Pro genocide, Pro etnische zuiveringen, pro Sieg Heil Musk bent, ben je inderdaad extreem rechts.

Maar we leven momenteel in een wereld waar je fascisme niet fascisme mag noemen. Racism geen racisme mag noemen. Een Sieg Heil geen Sieg Heil mag noemen.

Hier in Nederland doen we daar keihard aan mee. Toen de verkiezingen door de PVV werden gewonnen , wist de internationale journalistiek precies te benoemen wat er in Nederland was gebeurd, namelijk dat rechts extremisten de grootste partij waren geworden, maar hoe werd in Nederland de discussie gevoerd?, dat niet elke PVV stemmer een racist was :') dat ook Turken op de pvv stemmen :') dat pvv stemmers vooral bezorgde burgers waren :') de term extreem rechts werd in de ban gedaan en werd vervangen door radicaal rechts :')

Hoe werd in Nederland gereageerd toen Omtzigt aangaf dat Wilders met het voorstel kwam om 5 jaar gevangenis straf te geven aan mensen die de moskee bezoek? "Omtzigt werd emotioneel door een vraag" en bijna niemand had het over het feit dat de fascisten aan het roer zijn.

Om maar niet te spreken over al die users die hun ware aard tonen termen als racisme en fascisme vallen.
Weet je wat het meest fascistoïde op deze planeet is. Jouw geloof. Denk daar maar eens over na....
  zondag 16 maart 2025 @ 20:35:07 #78
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217078175
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 14:37 schreef egayalS het volgende:

[..]
Fok gonna fok. Niks geks. We leven in een post truth wereld waar feiten slechts meningen zijn.

Die Musk interview van een tijd terug spreekt boekdelen waar musk en de interviewer spreken over "de waarheid" en Musk de interviewer vraagt "ga jij bepalen wat de waarheid is?".

"Wat nou racisme? Wat nou fascisme? We hebben het gewoon over bezorgde burgers die hun zorgen uiten."
Nou nou, wat een zelfreflectie ineens.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217078388
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 14:09 schreef egayalS het volgende:
Mensen worden langzamerhand wakker. Werd tijd dat er een demonstratie kwam tegen fascisme. het fascisme is van alle tijden. Ook op dit forum worden fascistoïde meningen gebezigd en gepropageerd om onwelgevallige stemmen de mond te snoeren door de vrijheid van meningsuiting op te doeken. Zoals in dit topic NWS / pro-Palestina betoging UvA #35 - Demonstratieverbod
. onderstaande video verwoordt mearsheimer wat er in de VS gaande is waar onwelgevallige stemmen zonder proces het land uitgezet dreigen te worden.

https://x.com/Radlab72/status/1901024539493974028
Mearsheimer is de grootste Kremlintroll die er in het westen rondloopt. Wil je zo'n randdebiel steunen?

twitter

Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217079817
Weer georganiseerd door NGOs zoals eerder in Duitsland en Amerika?
pi_217079918
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 16 maart 2025 @ 22:32:57 #82
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217079947
22 maart? Jammer, maar dan kan ik niet.

Maar serieus, zulke 'demonstraties' zijn al lang gekaapt door lui waar ik helemaal geen ene moer mee te maken wil hebben. Voor je het weet sta je met je kop op internet naast zo'n dickhead met een pro Hamas spandoek. Dank je lekker, mij niet gezien...
pi_217079985
er staat in OP ''wie zwijgt stemt toe''
Ieder die niet zo uitspreekt zoals ze willen dat je t doet is xtreem rechts :')
pi_217080015
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 22:32 schreef kladderadatsch het volgende:
22 maart? Jammer, maar dan kan ik niet.

Maar serieus, zulke 'demonstraties' zijn al lang gekaapt door lui waar ik helemaal geen ene moer mee te maken wil hebben. Voor je het weet sta je met je kop op internet naast zo'n dickhead met een pro Hamas spandoek. Dank je lekker, mij niet gezien...
Dus jij zegt bom erop?
  zondag 16 maart 2025 @ 23:05:46 #85
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217080232
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 22:38 schreef Nober het volgende:

[..]
Dus jij zegt bom erop?
Nee, ik zeg dat ik er niet bij ben en ook waarom niet. LEZEN, ipv mij woorden in de mond proberen te leggen!

[ Bericht 2% gewijzigd door kladderadatsch op 16-03-2025 23:23:47 ]
pi_217081025
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 14:28 schreef Richestorags het volgende:

Oh, wacht.
Je kwam er bij oh wacht achter dat de islam niet groeiende is in Nederland?
pi_217081028
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Weet je wat het meest fascistoïde op deze planeet is. Jouw geloof. Denk daar maar eens over na....
Nee jij!!! Wat een zwak weerwoord.
pi_217082067
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 14:26 schreef egayalS het volgende:

[..]

In landen waar de islam de minderheid is eisen ze meer rechten.
In landen waar de islam de meerderheid is hebben de minderheden geen rechten, worden ze gediscrimineerd, onderdrukt ect ect. En dan durf jij te beweren dat wij fascistisch zijn. :')

Rot lekker een eind op met je fascistische kutreligie, superioriteitsgevoel en je nul zelfreflectie.
Corporate translator
  maandag 17 maart 2025 @ 09:41:21 #89
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217082233
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:20 schreef HSG het volgende:

[..]
In landen waar de islam de minderheid is eisen ze meer rechten.
In landen waar de islam de meerderheid is hebben de minderheden geen rechten, worden ze gediscrimineerd, onderdrukt ect ect. En dan durf jij te beweren dat wij fascistisch zijn. :')

Rot lekker een eind op met je fascistische kutreligie, superioriteitsgevoel en je nul zelfreflectie.
Dit.
En mods doen er geen klote aan. Mag gewoon zn gif spuien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 17 maart 2025 @ 11:53:38 #90
3542 Gia
User under construction
pi_217083313
quote:

Vraag me af hoe die combinatie gaat verlopen? Moslims hebben over het algemeen een hekel aan homo's en nu moeten ze samengaan in een demonstratie? Moeten homo's dan keurig van elkaar afblijven, om de moslims niet te provoceren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')