Dat roept enorme weerstand op in Europa, nog steeds, en terecht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een demo tegen racisme in 2025 en dan met hakenkruizen komen aanzetten, dan ben je onderhand wel een keer af, ja.
Ik heb het grvoel dat de sticker ‘racisme’ wordt opgeplakt op onwelgevallige uitingen. Zo zie ik het. En daar zal ik nooit achter staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En het gemene is dat racisme springlevend is en nazistisch gedachtegoed her en der ook de kop weer opsteekt.
Want welk protestcomité vernoemd zich nou naar de geboortedag van Twitter-X?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:30 schreef VEM2012 het volgende:
Tegen racisme en fascisme, maar antisemieten zijn zeer welkom...
Ik kan dat heel moeilijk serieus nemen.
Hoeveel democratieën ken jij waarin een koning per decreet regeert met een verzameling ultra rijke mannen om zich heen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het Amerikaanse politieke systeem is een democratie met een tweepartijenstelsel.
Dat positieve racisme zoals zo prachtig gedramatiseerd in Mississippi Burning? Daarvoor moet je in de VS zijn toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Lachen man de anti fascistische actie die Poetin wil laten winnen.
En ongetwijfeld een grote groep clubs die wel voor "positief" racisme is.
Ik ben er niet bij.
Dat de Amerikaanse president gebruikt maakt van executive orders is daar normaal. En dat (hele) rijke mensen een grote invloed hebben op de politiek helaas ook. Dat maakt het dus allemaal niet dat er geen democratie meer is. Trump is gekozen door het volk en zijn plannen waren duidelijk, daar heeft de Amerikaanse burger dus voor gestemd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel democratieën ken jij waarin een koning per decreet regeert met een verzameling ultra rijke mannen om zich heen?
Zolang er stemcomputers gebruikt worden in de VS ben ik er niet zo zeker van dat Trump door het volk gekozen is, kunnen ook een stelletje cyberpunks zijn geweest, en dat zijn oa een aantal zeer rijke mensen waarvan er een op handen gedragen werd met zijn accu-auto's en hyperloop.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat de Amerikaanse president gebruikt maakt van executive orders is daar normaal. En dat (hele) rijke mensen een grote invloed hebben op de politiek helaas ook. Dat maakt het dus allemaal niet dat er geen democratie meer is. Trump is gekozen door het volk en zijn plannen waren duidelijk, daar heeft de Amerikaanse burger dus voor gestemd.
En wat vond je van de uitslag in 2020?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:09 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zolang er stemcomputers gebruikt worden in de VS ben ik er niet zo zeker van dat Trump door het volk gekozen is, kunnen ook een stelletje cyberpunks zijn geweest, en dat zijn oa een aantal zeer rijke mensen waarvan er een op handen gedragen werd met zijn accu-auto's.
Er waren mensen die meenden dat daar veel meer aan de hand was.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En wat vond je van de uitslag in 2020?
Mogen bans per PM-DM besproken worden?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:29 schreef Origami94 het volgende:
Wat een voorspelbare reacties weer. Ik wil hierover iets schrijven maar de vorige keer kreeg ik een ban omdat een admin het er niet mee eens was.
"Op 11 september 2024 besloot de Europese Commissie de twee nieuwe Europese burgerinitiatieven (EBI) te registreren. Het gaat om de initiatieven genaamd “EBI voor een Europa dat slim en weerbaar met water omspringt” en “PsychedeliCare”."quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon een veredelde pro-Palestina rally waar ook nog even de andere intersectionele stokpaardjes bij van stal gehaald mogen worden.
Ik voorspel een heel wit studentikoos gezelschap, met hier en daar wat salafisten, veel trommels, steenkolen Engels slogans, Palestina én LGBTQ-vlaggen, veel verwijzingen naar Hitler en wat pseudo-marxistisch gebazel. Waarschijnlijk zal de UvA rijkelijk vertegenwoordigd zijn.
Doodvermoeiend, dat volk.
Wat is een flesje X?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:39 schreef yessie234 het volgende:
[..]
"Op 11 september 2024 besloot de Europese Commissie de twee nieuwe Europese burgerinitiatieven (EBI) te registreren. Het gaat om de initiatieven genaamd “EBI voor een Europa dat slim en weerbaar met water omspringt” en “PsychedeliCare”."
En jij bent doodvermoeiend. Nog niet gestopt met hallucineren? Nog een flesje X erbij, of doen anderen dat werk voor je?
https://ecer.minbuza.nl/-(...)heid-en-psychedelica
Zal ook wel weer een barricade komen en dat ze niet weg willen en dat soort doodvermoeiende dingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon een veredelde pro-Palestina rally waar ook nog even de andere intersectionele stokpaardjes bij van stal gehaald mogen worden.
Ik voorspel een heel wit studentikoos gezelschap, met hier en daar wat salafisten, veel trommels, steenkolen Engels slogans, Palestina én LGBTQ-vlaggen, veel verwijzingen naar Hitler en wat pseudo-marxistisch gebazel. Waarschijnlijk zal de UvA rijkelijk vertegenwoordigd zijn.
Doodvermoeiend, dat volk.
Stop dan na "Wat een voorspelbare reacties weer.". Wij kunnen nooit controleren of het terecht was dat je een ban kreeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:29 schreef Origami94 het volgende:
Wat een voorspelbare reacties weer. Ik wil hierover iets schrijven maar de vorige keer kreeg ik een ban omdat een admin het er niet mee eens was.
Als je pro apartheid, Pro genocide, Pro etnische zuiveringen, pro Sieg Heil Musk bent, ben je inderdaad extreem rechts.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En als je daar tegen bent ben je extreem rechts.
Fok gonna fok. Niks geks. We leven in een post truth wereld waar feiten slechts meningen zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:29 schreef Origami94 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |