SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Pakt LTVDK beet voor een KSC -polonaiseJa ok, ik ga wel weer aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee nee, te laatquote:
Al mijn zonden?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zoveel zullen het er niet zijn bij jou. Denk ik.
Mag ik dan nu uit die bootquote:
lekker optijd, niet te vroeg; 20 minuten voor het kantoorvolk om op te startenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb over ongeveer 20 min een overleg via Teams
Wie verzint dit?
Kantoorvolkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker optijd, niet te vroeg; 20 minuten voor het kantoorvolk om op te starten
Ja, super grappig weer Fles.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:4everblackeyed staat in ieder geval wel op gelijk niveau met ze
Helapikaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net vragen om meer uitleg.
Niet? ohquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, super grappig weer Fles.
Hoeveel rate je je eigen grap op een schaal van 10?
Wil je hier antwoord op?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Koude koffie, wat is mis met mij?
Mwah. Uitdelen is leuk, maar incasseren is voor de meesten een ander verhaal.quote:
Een top 10.000?quote:
Eenmaal in de boot, altijd in de boot.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik dan nu uit die bootik wil tussen 4ebe en ltvdk in zitten met mijn dolce gusto machientje
Ze hadden 'm eigenlijk om 16.30 in willen plannen, maar daar kregen ze commentaar op.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb over ongeveer 20 min een overleg via Teams
Wie verzint dit?
Wat? Is me hier nog niet opgevallen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah. Uitdelen is leuk, maar incasseren is voor de meesten een ander verhaal.
Ik wil ook zeker niet buiten de boot vallen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eenmaal in de boot, altijd in de boot.
Op vrijdag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden 'm eigenlijk om 16.30 in willen plannen, maar daar kregen ze commentaar op.
Nee he, ik breng het nieuws hierquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Is me hier nog niet opgevallen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag ik dan nu uit die bootik wil tussen 4ebe en ltvdk in zitten met mijn dolce gusto machientje
Zo streng, kwieuwsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eenmaal in de boot, altijd in de boot.
Stelletje onzekere pubers hier in de sc.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee he, ik breng het nieuws hier![]()
ja dat is wel zo ja. Maar goed, heb de laatste tijd wel vaker dat grapjes verkeerd vallen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah. Uitdelen is leuk, maar incasseren is voor de meesten een ander verhaal.
Hehehequote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stelletje onzekere pubers hier in de sc.
Helemaal niets, jij bent doodnormaalquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel zo ja. Maar goed, heb de laatste tijd wel vaker dat grapjes verkeerd vallen.
Ik ga ook maar eens koude koffie zetten, er is kennelijk wat mis met mij
gebruik je de nieuwe versie?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom loopt dat tyfus Outlook de hele tijd vast ?![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel zo ja. Maar goed, heb de laatste tijd wel vaker dat grapjes verkeerd vallen.
Ik heb een klusweekend; dus als schilder en ikea-kast-in-elkaar-zetterquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als wat ga je verkleed?
En jij @:citizen.erased ?
Volgens mij niet, want er is een vinkje wat je kan aanzetten, dat je de nieuwste versie van Outlook kan proberenquote:
Doe nou niet in de ochtend. Geen goed idee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
en maandag/dinsdag verplicht vrij
Je kan ook wel een ESMA maken van koude koffiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe nou niet in de ochtend. Geen goed idee.
ahh, dan gebruik je gelukkig nog de klassieke versie.. dan weet ik het ook niet zo 1,2,3quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want er is een vinkje wat je kan aanzetten, dat je de nieuwste versie van Outlook kan proberen
Dit moet ik even googlen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ook wel een ESMA maken van koude koffie
@:uitstraling
Jammerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, dan gebruik je gelukkig nog de klassieke versie.. dan weet ik het ook niet zo 1,2,3
Google ook even POMAquote:
zoveel mailtjes verzonden?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik denk dat ik gewoon Outlook overvraag
Wordt het weer slecht weer?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, nog even naar de winkel voordat het weer begint te zeiken.
Dochter eet me arm deze maand.
even naar Dr @bitterbal voor een nieuwe arm danquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, nog even naar de winkel voordat het weer begint te zeiken.
Dochter eet me arm deze maand.
niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe laat gaan jullie vanavond de stad in om carnaval te vieren?
Scheutje whisky in de vrijdagochtendkoffie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ook wel een ESMA maken van koude koffie
@:uitstraling
Ik zie nu dat de verwachting is bijgesteld. Nog maar 25% kans op regen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt het weer slecht weer?
Of een scheutje koffie in je whiskyquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheutje whisky in de vrijdagochtendkoffie.
En een Gintoquote:
Wat geweldigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de verwachting is bijgesteld. Nog maar 25% kans op regen.
Misschien even scheren volgende keer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik de afgelopen dagen
Oh?quote:
Buikstreepje laten staan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien even scheren volgende keer.
quote:
Oke, het is nog voor tienen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan niet linken, want kan niet in NWS, maar begreep van Loka dat er daar een topic was ober een mondhygiënist die veroordeeld is.
Hij zou tijdens de behandeling in de mond van een patiënt klaar zijn gekomen.like, wtf.
Wat mankeert sommige mensen.
Heb jij nog een ouderwetse tandarts dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan niet linken, want kan niet in NWS, maar begreep van Loka dat er daar een topic was ober een mondhygiënist die veroordeeld is.
Hij zou tijdens de behandeling in de mond van een patiënt klaar zijn gekomen.like, wtf.
Wat mankeert sommige mensen.
Heb een dame. Daarvoor is het iets lastiger.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij nog een ouderwetse tandarts dan?
Ze vertelde me dit om 6 uur vanmorgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, het is nog voor tienen.
Die zal niet even lekker gaan zitten squirten in je muil nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een dame. Daarvoor is het iets lastiger.
Ik geef hier over een half uurtje antwoord op.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een dame. Daarvoor is het iets lastiger.
Goeiemorgen..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zal niet even lekker gaan zitten squirten in je muil nee.
Super dank je welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vertelde me dit om 6 uur vanmorgen.
Gedeelde smart is halve smart.
Vind je dat vervelend? Doodse stiltes?quote:
ze zijn allemaal aan het bijkomen..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn allemaal aan het wachten totdat het 10:00 is
Na zo'n zwaar onderwerp eerder ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat vervelend? Doodse stiltes?
Iedereen op zoek naar de tandarts van Haags.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn allemaal aan het wachten totdat het 10:00 is
Is de KSC niet een aaneenschakeling van ongemakkelijkheden dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Na zo'n zwaar onderwerp eerder ongemakkelijk.
Ja halloquote:
Dat valt wel mee. Ksc is best beschaafd en netjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de KSC niet een aaneenschakeling van ongemakkelijkheden dan?
Hmmmmquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ksc is best beschaafd en netjes.
Kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier voor tienen iets vies zegt dan komt er een asteroïde van mi-ni-maal tien kilometer op je kop.
In vergelijking met wat?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ksc is best beschaafd en netjes.
Heel fijn, ben je misschien toch een tikje blauw?quote:
Expres op 10:02.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel fijn, ben je misschien toch een tikje blauw?
Pettyquote:
Nou neequote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
bijna goorlellerij tijd, hebben jullie je plaatjes al klaar staan?
Pisgeel?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
"Mijn vorige wasmachines was een Bosch die al na 5 jaar kapot ging. Door deze wasmachine met de ai functie worden de kleren echt heel erg schoon. Zelf de gele vlekken onder de oksels oa gaan eruit. Zeer tevreden!"
Ik moet even wat minder chronisch online zijn geloof ik.quote:You've blocked over 500,000 ads—placing you in the top 7% of all AdBlock users.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat sommige mensen oude urine zweten.
Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet even wat minder chronisch online zijn geloof ik.
Voorjaarsschoonmaak dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk krijg ik dan een existentiële crisis.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat sommige mensen oude urine zweten.
Ik heb m'n slaapkamer al gedaan. Dit weekend staat de keuken op het programma. Ik ben bang.quote:
Ik had al mijn kruiden logisch ingedeeld, zelfs een datasheet gemaakt met houdbaarheid dit dat en toen ging ik los in de keukenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De keukenkastjes mogen hier wel weer eens
Doorsturen naar je moeder.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Badkamermannetjes waren hier gisteren even om dat lek op te sporen, en die zeiden van 'het ziet eruit alsof alles vorige week is geplaatst, soms komen we na een half jaar weer ergens en dan ziet het er niet meer uit'.
Valt weer mee
Ja, als je alles van te voren weet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Achteraf had ik dat beter kunnen doen toen het buiten nog vroor. Nu worden de items in de vriezer een uitdaging.
Keuken is altijd een uitdaging hier. Voordat ik het weet koop ik een nieuwe pannenset.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb m'n slaapkamer al gedaan. Dit weekend staat de keuken op het programma. Ik ben bang.
Ik heb weer veel dubbele kruidenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had al mijn kruiden logisch ingedeeld, zelfs een datasheet gemaakt met houdbaarheid dit dat en toen ging ik los in de keuken
Jij hebt toch meerdere paspoorten; altijd wel eentje die nog geldig is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
De Duitse douane attendeerde me er vanochtend op dat m'n paspoort bijna verloopt, dacht altijd dat ze eigenlijk helemaal niet naar de gegevens op je paspoort keken als je een belastingstempel gaat halen, dat je het meer voor de sier moest laten zienGoed dat ie het zei, had er echt totaal niet op gelet
Het is voorjaarsschoonmaak, niet voorjaarsinkoop.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Keuken is altijd een uitdaging hier. Voordat ik het weet koop ik een nieuwe pannenset.
Zonder plastic.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keuken is altijd een uitdaging hier. Voordat ik het weet koop ik een nieuwe pannenset.
Wat is een belastingstempel?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:43 schreef kwiwi het volgende:
De Duitse douane attendeerde me er vanochtend op dat m'n paspoort bijna verloopt, dacht altijd dat ze eigenlijk helemaal niet naar de gegevens op je paspoort keken als je een belastingstempel gaat halen, dat je het meer voor de sier moest laten zienGoed dat ie het zei, had er echt totaal niet op gelet
Zo, op je voorhoofd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een belastingstempel?
Een soort gele ster, maar dan op je voorhoofd.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is voorjaarsschoonmaak, niet voorjaarsinkoop.
quote:Cryptomunten maken duikvlucht: bitcoin in week tijd bijna 20.000 dollar minder waard
De waarde van de bitcoin ging vrijdag verder omlaag door de aanhoudende verkoopgolf onder de digitale munten. De prijs van de grootste en bekendste cryptomunt ter wereld zakt tot iets boven de 75.000 dollar en bereikt daarmee het laagste niveau sinds 10 november.
De laatste week gaat het helemaal hard: sinds vorige week vrijdag is één bitcoin bijna 20.000 dollar minder waard geworden. De munt was vrijdagochtend om 08.15 uur ongeveer 75.500 dollar waard. Dat is ruim 7 procent minder dan een dag eerder en bijna 19 procent minder dan een week geleden. Ook andere cryptomunten als XRP, Solana en Dogecoin gingen vrijdag verder omlaag, met koersverliezen van rond de 10 procent. Ethereum daalde sinds begin deze week met 25 procent.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik heb weer veel dubbele kruiden
Als je buiten de EU woont, en je koopt in de EU bij een winkel spullen voor meer dan 50 euro, krijg je de BTW terug (als je de bon laat afstempelen bij de douane).quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De belastings tempelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort gele ster, maar dan op je voorhoofd.
Oke, interessant concept.
Surprise octopus!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En qua geven en terugverwachten, tsja. Net hoe je in elkaar steekt. Het hele cadeau geven omdat jarig/kerst/sinterklaas heb ik een hekel aan, en op die moment vraag/verwacht ik zelf ook niets, maar als ik iets tegenkom waarvan ik wéét dat de ontvanger het tof gaat vinden en het binnen mijn budget valt/niet zodanig duur is dat het de ontvanger ongemakkelijk maakt, dan krijgen ze het.
Ja hier is mijn complete salaris van februari en de tegemoetkoming gederfde studiebeurs aan op gegaan.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog 1 pan met een anti-aanbaklaag. Voor als Cali iets wil koken
Investeren moet je ook alleen doen met geld dat je kunt missenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hier is mijn complete salaris van februari en de tegemoetkoming gederfde studiebeurs aan op gegaan.
Wees blij dat het geen An-225 hommel is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Enorme hommel binnen, lijkt wel een hommel 747.
ohhhh.. werkt dat zo...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Investeren moet je ook alleen doen met geld dat je kunt missen
Dit kon ik missen. Heb genoeg over om het salaris van maart te halen dit keerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is geen investeren maar gokken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je wel je 2e date betalen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kon ik missen. Heb genoeg over om het salaris van maart te halen dit keer
Je hebt nog meer dan een tientje om de maand door te komen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kon ik missen. Heb genoeg over om het salaris van maart te halen dit keer
Die gaat niet komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel je 2e date betalen?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nog meer dan een tientje om de maand door te komen?
Weet je wel meteen of het echte liefde is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel je 2e date betalen?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb ik 20 zodat de telefoonrekening van ¤10 ook betaald kan worden.
En dan word je Statushouder 1e Klasse?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, alle documenten weer opgehaald bij de gemeente en alles opgestuurd naar de ambassade. Nu wachten tot ik een afspraak kan maken. Zal wel weer even duren.
quote:
Een Chinook -hommel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Enorme hommel binnen, lijkt wel een hommel 747.
Een beste hommel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hommel van 16 meter lang en 5,8 meter hoog.
Superlachen.quote:
Hallo Zwab.quote:
Of een kras op je kleuter xDquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijt er een roedel wolven je kont eraf.
Zeventien keer gelezen deze zin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een kras op je kleuter xD
KLEUTERquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeventien keer gelezen deze zin.
Zo iesj natoer!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijt er een roedel wolven je kont eraf.
Ammaal brandnetels, bramen en dode bomen door stikstof en klimaatverandering. En dan zitten er ook nog wat Russen achter een boom.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fijn dat ik er weer ben he 4ebe.
Klopt, gleuter met een K.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wat anders dan een gleuter.
doemkijkersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ammaal brandnetels, bramen en dode bomen door stikstof en klimaatverandering. En dan zitten er ook nog wat Russen achter een boom.
Die was echt fantastisch.quote:
als het droog blijft ga ik dat heus wel even doen zo jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker de natuur in dan. Het is 5 graden en grijs.
quote:– De regering-Trump bevestigt dat ze bekijken of ze de 590 miljoen dollar aan financiering in willen trekken die Moderna in de laatste dagen van de regering-Biden ontving voor de ontwikkeling van een mRNA-vaccin tegen vogelgriep bij mensen.
– Trumps adviseur Peter Navarro wil de grens met Canada herzien. Hij dringt aan op ‘onderhandelingen’ hierover.
– De FAA overweegt een contract van 2,4 miljard dollar met Verizon te annuleren en dit in plaats daarvan aan Starlink van Elon Musk te geven.
Het is hier zelfs soort van zonnig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker de natuur in dan. Het is 5 graden en grijs.
En het is daar ook een graad warmer!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier zelfs soort van zonnig.
Heerlak.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
En het is daar ook een graad warmer!
Geen zon in jouw scherm!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het ook heerlie de weerlie. Gordijnen snel dichtgedaan.
quote:
dat ga ik mij niet laten gebeuren...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik naar het pakket punt moet en ze zijn daar erg onaardig en onbehulpzaam
quote:Gewicht: 20,12 kg
Details: 59 x 42 x 73 cm
Zeker omdat je een buutnlander bentquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik naar het pakket punt moet en ze zijn daar erg onaardig en onbehulpzaam
ik las net wat over een viandel, misschien dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten
Iets eetbaars, bij voorkeurquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Psst, kijk, dat is die gekke mevrouw die steeds al die ledlampje bestelt."quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tuinerwten- preistamppot met gehaktballen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
nee dat niet eensquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker omdat je een buutnlander bent
toch maar bezorg drones introducerenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet eensze zeiden vanwege de overstroming maar ja die is voorbij
Oke, dat is super specifiek.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuinerwten- preistamppot met gehaktballen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Psst, kijk, dat is die gekke mevrouw die steeds al die ledlampje bestelt."
Ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja je kan om vreemdere dingen bekend staan :p
Ik ben een bron van ideeën!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat is super specifiek.
Een soort orakel.quote:
Alles.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zeg niet dat ze allemaal even goed zijn...
Het leven is lijden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan vanavond kiezen uit allemaal ongezonde dingen.
Jammer! Had gehoopt dat je onder mijn invloed zou komen te vallen.quote:
Op een schaal van 1 tot 10, hoe beïnvloedbaar vind je mij?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer! Had gehoopt dat je onder mijn invloed zou komen te vallen.
Jep, maar zo is leefquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat we paar dagen geleden nog positief gestemd waren
3.1415.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe beïnvloedbaar vind je mij?
Sorry, maar dit klinkt echt walgelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zal ik mijn proeverij van nasi-goreng-paaseitjes op TikTok zetten.
Misschien ook niet, want lelijk en spraakgeblek.
Ja. Weet hetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, maar zo is leef
Vrouwen zijn gigantisch onvoorspelbaar wat dit betreft.
Ja, echt zin in.quote:
Je mag niet liegen van je moeder.quote:
Dat heb ik dus ook gedaan. Ben nog geen heel smerige tegengekomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar dit klinkt echt walgelijk.
Zou ze wel kopen uit nieuwsgierigheid.
Meiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
ohh is de vooringevulde vanaf maart of april?
Ach ja, het was niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer zijn. Je moet gewoon af en toe op je bek gaan om uiteindelijk raak te schietenquote:
"lol"quote:
Welke smaken waren er nog meer?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook gedaan. Ben nog geen heel smerige tegengekomen.
net als heel nederland, dus ik wacht nog wel even, alles ligt waarschijnlijk platquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
nou zal ik ook wel morgen doen
mimimimimimi
Zo ben ik. Rebels.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je moeder.
De leerlingen weten dat 69 en 420 "grappige" getallen zijn, maar ze snappen niet waarom.quote:
Ik had in elk geval de nasi goreng, bossche bol, viooltjes, appelflap, gebakken banaan, pannenkoekstroop, pistache cannoli en appelmoes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke smaken waren er nog meer?
is 420 grappig dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De leerlingen weten dat 69 en 420 "grappige" getallen zijn, maar ze snappen niet waarom.
Ik raak regelmatig de draad kwijt waar ik nou wat moet lezen en betalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kreeg een brief en een bericht dat ik een bericht had en in Mijn Belastingdienst moet kijken, omdat er mogelijk actie nodig is.
Ok.
Viooltjes klinkt prima.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had in elk geval de nasi goreng, bossche bol, viooltjes, appelflap, gebakken banaan, pannenkoekstroop, pistache cannoli en appelmoes.
Bankrekening leeg ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had in elk geval de nasi goreng, bossche bol, viooltjes, appelflap, gebakken banaan, pannenkoekstroop, pistache cannoli en appelmoes.
Viooltjes was gewoon witte chocola eigenlijk. En sinds ik die op heb, snak ik naar witte chocola.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viooltjes klinkt prima.
Ik zal eens kijken.
Ja, ik dacht: de groetjes, dit gaat over de aangifte per 1 maartquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik raak regelmatig de draad kwijt waar ik nou wat moet lezen en betalen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bankrekening leeg ?Met deze chocoladeprijzen
quote:De prijzen van boodschappen gaan dit jaar harder omhoog dan afgelopen jaar. Dat verwacht ING-econoom Marten van Garderen, die uitgaat van een stijging van een paar procent. Daarbij gaat het vooral om eten.
Ik was dus met een vriend dus ik overal twee eitjes van pakken, maar hij is op turbodieet en hoefde ze dus niet. Acht euro aan paaseitjes, cha-ching. Wil ik ook eens aardig zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bankrekening leeg ?Met deze chocoladeprijzen
...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vierhonderdentwintig, blaas het.
Ja, even normaal doen hoorquote:
Crack_quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Wat is de correcte naam van crack. wil haar taggen
Crack_quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Wat is de correcte naam van crack. wil haar taggen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, even normaal doen hoor
Turbodieet klinkt iets als iets waar ik ver vandaan wil blijvenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was dus met een vriend dus ik overal twee eitjes van pakken, maar hij is op turbodieet en hoefde ze dus niet. Acht euro aan paaseitjes, cha-ching. Wil ik ook eens aardig zijn.
de hoeveelheid wordt alleen steeds minder?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vaatwastabletten en wasmiddel is al tig jaar even duur
Nee niet eens. Ik stond er ook van te kijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
de hoeveelheid wordt alleen steeds minder?
Meevallerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens. Ik stond er ook van te kijken.
Het pensioen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou graag eens een brief of e-mail krijgen met 'hoera, dit gaat omlaag!'
Huisdieren zijn alleen nog voor de rijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meevaller![]()
Caafvoer is inmiddels weer verhoogd
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens. Ik stond er ook van te kijken.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huisdieren zijn alleen nog voor de rijken.
Ik had gedroomd dat Madelief van alles mankeerde en een of andere experimentele dierenarts dat arme beestje helemaal binnenstebuiten keerde
Oh well..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huisdieren zijn alleen nog voor de rijken.
Ik had gedroomd dat Madelief van alles mankeerde en een of andere experimentele dierenarts dat arme beestje helemaal binnenstebuiten keerde
Ik ben even blij dat ik mijn dromen niet meer onthoudquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook over m'n moeder gedroomd
Aangepaste Wim Hof methodequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een soort koud-helings techniek?
ahhquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wasmiddel eigen merk AH en vaatwastabletten eigen merk g'woon
Zie je dat in je binnenspiegel achter jequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
@:mschol wat voor jou?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
nahquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
@:mschol wat voor jou?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |