SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Pakt LTVDK beet voor een KSC -polonaiseJa ok, ik ga wel weer aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee nee, te laatquote:
Al mijn zonden?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zoveel zullen het er niet zijn bij jou. Denk ik.
Mag ik dan nu uit die bootquote:
lekker optijd, niet te vroeg; 20 minuten voor het kantoorvolk om op te startenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb over ongeveer 20 min een overleg via Teams
Wie verzint dit?
Kantoorvolkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker optijd, niet te vroeg; 20 minuten voor het kantoorvolk om op te starten
Ja, super grappig weer Fles.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:4everblackeyed staat in ieder geval wel op gelijk niveau met ze
Helapikaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net vragen om meer uitleg.
Niet? ohquote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, super grappig weer Fles.
Hoeveel rate je je eigen grap op een schaal van 10?
Wil je hier antwoord op?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Koude koffie, wat is mis met mij?
Mwah. Uitdelen is leuk, maar incasseren is voor de meesten een ander verhaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |