SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Charly loopt maar een eind weg.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vond gouden uur ook t beste. Ik zet nu net ellis aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:13 schreef HappyCharly het volgende: [..] Oh echt? Die vond ik inhoudelijke Diepe gronden is n wat meer standaard thrillertjr Maar prima vermakelijk Gouden uur was t beste Nu op zoek naar n nieuwe serie
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ok Malioquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik denk veel mensen niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier is een meneer regelmatig zijn parkiet kwijt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die klinkt heel serieusquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond gouden uur ook t beste. Ik zet nu net ellis aanTrust nobody![]()
Awwquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier is een meneer regelmatig zijn parkiet kwijt.Trust nobody![]()
Ja is het ook denk ikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat was die saaie ook al weer met dat mens dat tegenwoordig in alle Belgische Nederlands triller films speelt. Was er een vermoord en halverwege was al duidelijk dat die lesbische zus de dader was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geeeeeen ideequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was die saaie ook al weer met dat mens dat tegenwoordig in alle Belgische Nederlands triller films speelt. Was er een vermoord en halverwege was al duidelijk dat die lesbische zus de dader was.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Niet spoileren mikey!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Jij vond dat wel een leuke film.quote:
Dat mens speelt ook in Knokke off.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij vond dat wel een leuke film.
Dat mens speelt ook in Knokke off.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In die ferry serie zat ze ook undercover maar was niet Elize Schaap.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh anna drijverWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar nu heb jr de plot verklaptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij vond dat wel een leuke film.
Dat mens speelt ook in Knokke off.
Trust nobody![]()
Ik vind die Ellis nu al niksWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja denk ik wel.quote:Je had hem toch al gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar nu heb jr de plot verklapt![]()
En ik zat die film te kijken met iemand ik zei halverwege al we kunnen naar bed die zus heeft het gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Anna drijver is leuk. Elise schaap trouwens ook.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jelka vind ik ook heel leuk altijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
die gaat met die jongen met dat aparte hoofd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:23 schreef Moeraskat het volgende:
Jelka vind ik ook heel leuk altijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Das niet leukvoor de meelezersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja denk ik wel.
[..]
Je had hem toch al gezien![]()
En ik zat die film te kijken met iemand ik zei halverwege al we kunnen naar bed die zus heeft het gedaan.Trust nobody![]()
Hoe heet die film ook al weer.quote:
Ik zit op die anna drijver der wikipedia te kijken maar staat hij niet tussen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die gaat met die jongen met dat aparte hoofd.
Oh was wel met Elize SchaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier is er ook niet veel an. Ik ga maar weer eens slapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou zegquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:32 schreef DJMO het volgende:
Hier is er ook niet veel an. Ik ga maar weer eens slapenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Faithfully yours ofzo niet best.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier is het gezelligquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:32 schreef DJMO het volgende:
Hier is er ook niet veel an. Ik ga maar weer eens slapen![]()
Trust nobody![]()
Oh die heb ik gezien. Maar dat is toch met Bracha van Doesburghquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Faithfully yours ofzo niet best.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eet iemand hier vegan of vegetarisch?
[ Bericht 6% gewijzigd door HappyCharly op 28-02-2025 00:44:12 ]Trust nobody![]()
Ook denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh die heb ik gezien. Maar dat is toch met Bracha van DoesburghThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen als zo iemand zichzelf vegetarisch noemt ipv vegetariër eet ik een vegetariërquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
Eet iemand hier vegan of vegetarier?
Als je rundvlees eet, eet je technisch gezien ook een vegetariërUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet met annaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je goed onderhoud en wast en verder heel lief en speciaal bent wil ik dat af en toe wel doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
Eet iemand hier vegan of vegetarier?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen als zo iemand zichzelf vegetarisch noemt ipv vegetariër eet ik een vegetariër
Als je rundvlees eet, eet je technisch gezien ook een vegetariër
Maar niet zomaar ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikeyquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je goed onderhoud en wast en verder heel lief en speciaal bent wil ik dat af en toe wel doen.
Trust nobody![]()
Steek soms makkelijker ergens wat in dan dan dat ik er een likje aan geef.quote:
R.I.P DTS.![]()
Snap ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steek soms makkelijker ergens wat in dan dan dat ik er een likje aan geef.
Is toch iets speciaals toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks mis mee ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja facts.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lik ook niet aan alles hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is meer zuigen toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze man.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn worst wordt wel graag gelikt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Plus 1They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snapikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn worst wordt wel graag geliktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar zijn die kraantjes op de wc toch ook voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Om te likken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daar zijn die kraantjes op de wc toch ook voor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap het ook niet meerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je dan met een dame film ging kijken vroeger of gewoon chillen gamen blowen etc en je wist dat het er mogelijk inzit dat ze nog bepaalde handelingen ging doen even de boel goed afspoelen met die kraantjes die precies op de juiste hoogte hangen vaak op het toilet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee want ik ben geen manquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je dan met een dame film ging kijken vroeger of gewoon chillen gamen blowen etc en je wist dat het er mogelijk inzit dat ze nog bepaalde handelingen ging doen even de boel goed afspoelen met die kraantjes die precies op de juiste hoogte hangen vaak op het toilet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je wil wel fris zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe lang ben jij?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je dan met een dame film ging kijken vroeger of gewoon chillen gamen blowen etc en je wist dat het er mogelijk inzit dat ze nog bepaalde handelingen ging doen even de boel goed afspoelen met die kraantjes die precies op de juiste hoogte hangen vaak op het toilet.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Iemand had zin in ijsjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heullll langquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
1,82quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Valt tegenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand had zin in ijsjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het is tijd om naar bed te gaan jongensWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Trusten katThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even douchen en een boekje lezen nogWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga ik met Killem een potje zwaardvechten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wilquote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga ik met Killem een potje zwaardvechten.
Ik zienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
@Nattekatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
Even douchen en een boekje lezen nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kattenlokkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
GaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
02:03They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2614 / +85 / +0 / 12224 / 12907
2. KillemWieft / 1107 / +59 / +19 / 739 / 1112
3. Dr.Mikey / 959 / +101 / +15 / 1448 / 1833
4. maily / 824 / +14 / +0 / 4003 / 4244
5. _UserName_ / 688 / +62 / +0 / 1162 / 1403
6. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
7. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
8. sp3c / 606 / +21 / +0 / 800 / 986
9. RedShoe / 573 / +87 / +0 / 5911 / 6233
10. kree / 441 / +0 / +0 / 1960 / 2258
11. DJMO / 436 / +17 / +0 / 1053 / 1311
12. Bally-b / 350 / +2 / +0 / 173 / 255
13. HappyCharly / 333 / +25 / +9 / 2256 / 2538
14. mario390 / 310 / +2 / +1 / 539 / 684
15. Lovely / 303 / +38 / +0 / 3028 / 3324
16. Moeraskat / 267 / +33 / +23 / 2669 / 2816
17. Moonlight / 264 / +5 / +0 / 1999 / 2159
18. AardappelSchotel / 262 / +15 / +0 / 2967 / 3221
19. ToT / 253 / +7 / +0 / 3622 / 3832
20. Grotetijd / 237 / +6 / +0 / 2224 / 2440SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MehThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HoeraThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
ZzzThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Heyalles goed
R.I.P DTS.![]()
Oh dat klinkt veelbelovend!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarschijnlijk krijgen we vandaag een inleidingsdatum te horen, of het wordt een week later
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah leuk nieuws! Met recht leuke spanning!
Wens jullie succes vandaag ik ga nog even verder slapen.
R.I.P DTS.![]()
maar (miezer)regen net zo goed of is de overkapping wel een stuk ruimer dan waar het hout ligt?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mwah, die loopt ect op het einde, last van nachtelijk maagzuur omdat de baarmoeder groter wordt e op de maag drukt. Die is er inmiddels wel klaar mee. Kan ook niks meer in huis doen zonder te puffen als een stoommachine. Maar vandaag krijgen we te horen of, en zo ja wanneer ze volgende week wordt ingeleid. Iets in mij zegt dat het maandag of dinsdag gaat gebeuren en we voor het weekend trotse ouders zijn en de kleine al thuis is
Nou spannend allemaal hoor, geloof ook wel dat een vrouw denkt soms laat nu maar komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 05:25 schreef _UserName_ het volgende:
Mwah, die loopt ect op het einde, last van nachtelijk maagzuur omdat de baarmoeder groter wordt e op de maag drukt. Die is er inmiddels wel klaar mee. Kan ook niks meer in huis doen zonder te puffen als een stoommachine. Maar vandaag krijgen we te horen of, en zo ja wanneer ze volgende week wordt ingeleid. Iets in mij zegt dat het maandag of dinsdag gaat gebeuren en we voor het weekend trotse ouders zijn en de kleine al thuis is![]()
Ja, ze vindt het ook moeilijk om mij het huisouden te laten doen omdat ik het net wat anders doe dan haar (lees: ik doe alles fout) en daarbij ka ze sowieso niet stil zitten, giste wa voor het eerst dat ik echt het idee had dat er een zwangere vrouw op de bank lag met dekentje: moe van het zwanger zijn/niks doen
Nog eventjes moet je maar denken, je krijgt er iets heel moois voor terugquote:Op vrijdag 28 februari 2025 05:31 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, ze vindt het ook moeilijk om mij het huisouden te laten doen omdat ik het net wat anders doe dan haar (lees: ik doe alles fout) en daarbij ka ze sowieso niet stil zitten, giste wa voor het eerst dat ik echt het idee had dat er een zwangere vrouw op de bank lag met dekentje: moe van het zwanger zijn/niks doen
![]()
![]()
Ja nou ja, ik heb eigenlijk nergens last van, van de week de puntjes op de i gezet en ben er klaar voor. Moet allee ff kijken dat ik wat in huis haal voor de eerste dagen als de kleine er is en in het ziekenhuis qua wat te happen en drinken, mocht het nachtwerk wordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gaat vastGaat vast goedkomenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ja nou ja, ik heb eigenlijk nergens last van, van de week de puntjes op de i gezet en ben er klaar voor. Moet allee ff kijken dat ik wat in huis haal voor de eerste dagen als de kleine er is en in het ziekenhuis qua wat te happen en drinken, mocht het nachtwerk wordenalvast succes
lees het hier wel v d week. Ga wat doen, fijne dag en goed weekend
![]()
![]()
Ongetwijfeld! Dankjewel, fijne dag vandaag!
En weekend uiteraard
Ja goed, lekker geslapen lekker lang.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen
Hoe is het daar?
Alleen last van mijn bovenarm al een paar weken. Voelt een beetje als RSI.![]()
Bij mij viel de slaap mee, maar heb gister veel geslapen, dat compenseert de boel wel. Minder van je arm!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja goed, lekker geslapen lekker lang.
Alleen last van mijn bovenarm al een paar weken. Voelt een beetje als RSI.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja kut van arm, anders was ik nog wel even blijven liggen. Maar hoe ik ook lag het bleef pijn doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bij mij viel de slaap mee, maar heb gister veel geslapen, dat compenseert de boel wel. Minder van je arm!![]()
Ja als het aanhoudt ga ik dat doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
Vervelend ja, misschien even dokter bellen?
Heb wel vaker soort van beetje RSI gehad. En dat was vooral goed rusten. Dus ik muis nu met links enzo super kut.![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Helloquote:hey KWquote:![]()
Ja redelijk geslapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguhh
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
quote:
.
quote:
.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
vandaag de grote dag (deel 1 van meerdere)![]()
Vandaag krijgen we te horen of volgende week, en zo ja wanneer mijn vrouw wordt ingeleidquote:
Wow grote stap! Bijna Papa UNquote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vandaag krijgen we te horen of volgende week, en zo ja wanneer mijn vrouw wordt ingeleid![]()
![]()
Spannendquote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vandaag krijgen we te horen of volgende week, en zo ja wanneer mijn vrouw wordt ingeleid
.
Ja, best wel grote stap, je hebt de hele zwangerschap gemistquote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow grote stap! Bijna Papa UN
Hoe bedoel je? Was het heftig?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, best wel grote stap, je hebt de hele zwangerschap gemist![]()
Best wel, ben gestopt met werken, vanaf begin dit jaar om de dag naar het ziekenhuis, december en januari wekelijkse nachtelijke epilepsie aanvallen. Nu de laatste maand gelukkig rustig qua aanvallen, maar wel veel op en neer naar ziekenhuisquote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Was het heftig?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Koffie
.
Wow zeg dat klinkt echt hels. Jouw vrouw heeft de epilepsie of jij?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Best wel, ben gestopt met werken, vanaf begin dit jaar om de dag naar het ziekenhuis, december en januari wekelijkse nachtelijke epilepsie aanvallen. Nu de laatste maand gelukkig rustig qua aanvallen, maar wel veel op en neer naar ziekenhuis![]()
Rustig hier.Don't follow me. I am lost too
.
Nee, mijn vrouw. Ik heb in die tijd amper geslapen en als ik sliep was het waakstand want ik moest noodmedicatie toedienen, daar val je van in slaap maar ik moest haar wakker houden tot ik wist dat ze geen hersenschade had opgelopen (dmv vragen stellen), dan pas mocht ze slapen waarbij ik haar ademhaling in de gaten moest houden, die kon haperen door die noodmedicatiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow zeg dat klinkt echt hels. Jouw vrouw heeft de epilepsie of jij?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wow zeg dat klinkt echt super heftig. En die epilepsie komt door de zwangerschap en gaat straks weer over? (Hopelijk)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw. Ik heb in die tijd amper geslapen en als ik sliep was het waakstand want ik moest noodmedicatie toedienen, daar val je van in slaap maar ik moest haar wakker houden tot ik wist dat ze geen hersenschade had opgelopen (dmv vragen stellen), dan pas mocht ze slapen waarbij ik haar ademhaling in de gaten moest houden, die kon haperen door die noodmedicatie![]()
Heftig .quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw. Ik heb in die tijd amper geslapen en als ik sliep was het waakstand want ik moest noodmedicatie toedienen, daar val je van in slaap maar ik moest haar wakker houden tot ik wist dat ze geen hersenschade had opgelopen (dmv vragen stellen), dan pas mocht ze slapen waarbij ik haar ademhaling in de gaten moest houden, die kon haperen door die noodmedicatie
Naar om te zien zo'n aanval.Don't follow me. I am lost too
.
Ja, deels. Komt door andere medicatie tijdens de zwangerschap. Beter voor het kind, minder goed voor de vrouwquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow zeg dat klinkt echt super heftig. En die epilepsie komt door de zwangerschap en gaat straks weer over? (Hopelijk)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, dat is het zeker, gelukkig heeft ze deze nu 5 weken al niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heftig .
Naar om te zien zo'n aanval.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah ja, nou dan ziet het er naar uit dat je eindelijk verlossing gaat krijgen. (Hoewel een kind verzorgen ook super heftig is merk ik uit mijn omgevingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, deels. Komt door andere medicatie tijdens de zwangerschap. Beter voor het kind, minder goed voor de vrouw)
Kun je straks weer terugkomen bij je werk?![]()
Meestal zijn er wel een aantal toch?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Inmiddels hoor ik vrouwlief ook wakker worde dus ga richting bank. Kom vanmiddag nog wel ff buurten
Zijn er toch ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Meestal zijn er wel een aantal toch?![]()
![]()
Yes, veel succes straks!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
Inmiddels hoor ik vrouwlief ook wakker worde dus ga richting bank. Kom vanmiddag nog wel ff buurten![]()
Nee, maar dat wil ik ook niet.. Is een grote pleurisbende geworden. Mijn directe collega heeft ook ontslag genomen omdat tevens bij haar de werkdruk te groot werd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, nou dan ziet het er naar uit dat je eindelijk verlossing gaat krijgen. (Hoewel een kind verzorgen ook super heftig is merk ik uit mijn omgeving)
Kun je straks weer terugkomen bij je werk?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nouja jammer dan maar dat is dan ook maar beter dan misschien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil ik ook niet.. Is een grote pleurisbende geworden. Mijn directe collega heeft ook ontslag genomen omdat tevens bij haar de werkdruk te groot werd.![]()
Ojaquote:
.
Ik heb weleens beter geslapen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe is het dan? Lekker geslapen?
En jij dan?Don't follow me. I am lost too
.
Jammer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb weleens beter geslapen.
En jij dan?
Ik gelukkig goed, lekker lang. Wel vroeg wakker doordat mijn arm pijn deed maar goed, je kunt niet alles hebben.![]()
Pijn is altijd k t
.
Moggequote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jammer.
Ik gelukkig goed, lekker lang. Wel vroeg wakker doordat mijn arm pijn deed maar goed, je kunt niet alles hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2614 / +85 / +0 / 12224 / 12907
2. KillemWieft / 1115 / +59 / +27 / 739 / 1116
3. Dr.Mikey / 1002 / +101 / +58 / 1449 / 1843
4. maily / 824 / +14 / +0 / 4003 / 4244
5. _UserName_ / 777 / +62 / +89 / 1183 / 1439
6. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
7. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
8. sp3c / 606 / +21 / +0 / 800 / 986
9. RedShoe / 578 / +87 / +5 / 5915 / 6244
10. DJMO / 465 / +17 / +29 / 1053 / 1312
11. kree / 441 / +0 / +0 / 1960 / 2258
12. Bally-b / 361 / +2 / +11 / 178 / 271
13. mario390 / 360 / +2 / +51 / 539 / 689
14. HappyCharly / 333 / +25 / +9 / 2256 / 2538
15. Lovely / 303 / +38 / +0 / 3028 / 3324
16. Moeraskat / 267 / +33 / +23 / 2669 / 2816
17. Moonlight / 264 / +5 / +0 / 1999 / 2159
18. AardappelSchotel / 262 / +15 / +0 / 2967 / 3221
19. ToT / 253 / +7 / +0 / 3622 / 3832
20. Grotetijd / 237 / +6 / +0 / 2224 / 2440SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Fok is weer traag.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Assie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je nog verder gekomen met je zoektocht, of heb je het nog even naast je neergelegd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neh, kan veel sneller.quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
![]()
Hey Paul
Ik dacht even dat Speedy even hier was. Ik zie haar nooit meer eigenlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VenzDon't follow me. I am lost too
.
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Speedy even hier was. Ik zie haar nooit meer eigenlijk.jaaaaaaa @Speedfight waar ben je, zeker gekidnapt door @Notorious_Roy
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ook weggejaagd?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Speedy even hier was. Ik zie haar nooit meer eigenlijk.![]()
Notorious kom ik nog wel eens tegen als ik onderweg ben op FOK!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:46 schreef Paul het volgende:
[..]jaaaaaaa @:speedfight waar ben je, zeker gekidnapt door @:notorious_roy
Ook weggejaagd? Wie is er weggejaagd dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij zit veel in CUL en GAM zie ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Notorious kom ik nog wel eens tegen als ik onderweg ben op FOK!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goeie vraagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook weggejaagd? Wie is er weggejaagd dan?
.
Ik heb wat op de vrijwilligerswebsite gekeken maar verder nog even naast me neer gelegd. Ik zit nog te bedenken hoe ik het oude moet afsluitenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nog verder gekomen met je zoektocht, of heb je het nog even naast je neergelegd?![]()
![]()
Niemandquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook weggejaagd? Wie is er weggejaagd dan?
Vage shit.Don't follow me. I am lost too
.
Ik kom hem ook wel elders tegen.quote:
Maar mi sschien zit speedy in topics waar ik zelden kom, dat kan ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ken een andere Speedy.Don't follow me. I am lost too
.
Ik zie wel veel mensen amper of niet meer komen.quote:
Speklap3000 is nog steeds spoorloos verdwenen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Speedy even hier was. Ik zie haar nooit meer eigenlijk.
Die is druk bezig tong80 te helpen in zijn strijd tegen zijn verslaving om kuttopics te openen!Môgguh luitjes!
![]()
Spekkies
.
Mogguhh Totquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is druk bezig tong80 te helpen in zijn strijd tegen zijn verslaving om kuttopics te openen!Môgguh luitjes!
.
Speedfight is gewoon druk met haar moderatiewerk en tarotkaarten leggen
Morguh ToTquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is druk bezig tong80 te helpen in zijn strijd tegen kuttopics te openen!Môgguh luitjes!
Zijn ze samen druk, zieook niet veel meer.
En ove hetr hele FOK! worden er topics geopend waarvan ik denk moet dit nu waar slaat het op.
Overal openen sommige een topic over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zou er idd haast een topic over gaan openen in [KLB] ja...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ToT
Zijn ze samen druk, zieook niet veel meer.
En ove hetr hele FOK! worden er topics geopend waarvan ik denk moet dit nu waar slaat het op.
Overal openen sommige een topic over.![]()
Nou ik heb zeker drie drukke en twee wat minder drukke forums waar ik mod en heb toch tijd om hier te komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:51 schreef Paul het volgende:
Speedfight is gewoon druk met haar moderatiewerk en tarotkaarten leggen
Maar misschien heeft ze ook geen zin meer hier te posten dat kan ook natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel handig om topics te openen op een forum.Don't follow me. I am lost too
.
Ja, zou maar zo kunnenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou er idd haast een topic over gaan openen in [KLB] ja...
![]()
.
![]()
![]()
ze moet ook haar speedfightscooter schoonmaken en met NotoriousRoy romantische dingen doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik heb zeker drie drukke en twee wat minder drukke forums waar ik mod en heb toch tijd om hier te komen.
Maar misschien heeft ze ook geen zin meer hier te posten dat kan ook natuurlijkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
.
![]()
![]()
Druk baasje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:55 schreef Paul het volgende:
[..]
ze moet ook haar speedfightscooter schoonmaken en met NotoriousRoy romantische dingen doenDon't follow me. I am lost too
.
O ja, daar gaat wel veul tijd in zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:55 schreef Paul het volgende:
[..]
ze moet ook haar speedfightscooter schoonmaken en met NotoriousRoy romantische dingen doen
Maaaruhhh ga jij dit jaar weer een vrijgezellenreisje maken in de vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: