verdiendquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef RamboDirk het volgende:
Owususu verdiend een vermelding van Bert Kassies.
Welterustenquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Sfeer begint hier grimmiger te worden
ik vertrek
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef KingRoland het volgende:
ik vertrek
NPO1?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef KingRoland het volgende:
ik vertrek
Dit wordt een lastige wedstrijd, want elke wedstrijd is een wedstrijd op zichquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat wordt een toptrainer in de toekomst.
Het is Bryan Limbombe avond, het is de Bryan Limbombe Cup.quote:
Zul je zien dat Go Ahead alsnog wintquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:59 schreef bambino het volgende:
Mooie uitslag zo. Az finale winnen is ook beter voor het Nederlands voetbal.
Manier waarop is wat sneu, maar Heracles heeft niks te zoeken in Europa. Eerst maar zien dat ze niet degraderen.
obsessieve rekenaars bepalen de uitslag van de wedstrijd nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ben je hartstochtelijk fan van Go Ahead of Heracles en droomde je deze week van de bekerwinst? Jammer, want de obsessieve rekenaars hebben besloten dat dat niet goed is voor de coefficienten.
Hij bedoelde het niet letterlijk maar figuurlijk. Zou raar zijn anders.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
obsessieve rekenaars bepalen de uitslag van de wedstrijd niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |