Yes, je hebt helemaal gelijk. Voor de badkamer gaan we dat ook doen, hebben we net afgesproken. Een schuifdeur geeft ook meer opties voor de indeling van de badkamer.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou proberen ze nu al in te bouwen. Schuifdeuren die de wand in gaan zijn echt wel tof ^^
Hoe rolstoelvriendelijk wil je het nu al maken? Want de indeling van de badkamer met zn dichte douche is niet erg mantelzorg proof voor als iemand hulpbehoevend is.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yes, je hebt helemaal gelijk. Voor de badkamer gaan we dat ook doen, hebben we net afgesproken. Een schuifdeur geeft ook meer opties voor de indeling van de badkamer.
Kun je geen doorloop inloopkast maken? Dat had ik in mijn vorige huis en dat was echt ideaal. Kast links/rechts, achterin een spiegel. En dan kan je wel ook schuifdeuren gebruiken. En heb je ook extra geluidsdemping vanuit t huis. Vond ik echt super praktischquote:Op zondag 2 maart 2025 17:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yes, je hebt helemaal gelijk. Voor de badkamer gaan we dat ook doen, hebben we net afgesproken. Een schuifdeur geeft ook meer opties voor de indeling van de badkamer.
Iddquote:Op zondag 2 maart 2025 19:32 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Hoe rolstoelvriendelijk wil je het nu al maken? Want de indeling van de badkamer met zn dichte douche is niet erg mantelzorg proof voor als iemand hulpbehoevend is.
Wil je nog verbouwen als het zover is? Of wil je dat het direct goed toegankelijk is. Indien dat laatste dan zou ik nog een iemand met ervaring kritisch naar de plattegrond laten kijken.
Draaicirkel in de badkamer 1.50 meter (stond in de bouwplannen van ons huis). Om door te rijden rekenen ze hier 1.20 meter. Deur minimaal 80 centimeter breed en niet breder dan 100 centimeter.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je geen doorloop inloopkast maken? Dat had ik in mijn vorige huis en dat was echt ideaal. Kast links/rechts, achterin een spiegel. En dan kan je wel ook schuifdeuren gebruiken. En heb je ook extra geluidsdemping vanuit t huis. Vond ik echt super praktisch
En 1m is qua doorloop/door-rol voldoende voor een rolstoel. Maar een 1,2 a 1,5 is wel gewenst qua draaicirkel. Dus ik zou nog een keer goed naar de plattegrond kijken![]()
Gaan we naar kijken.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:12 schreef Managarm het volgende:
[..]
Draaicirkel in de badkamer 1.50 meter (stond in de bouwplannen van ons huis). Om door te rijden rekenen ze hier 1.20 meter. Deur minimaal 80 centimeter breed en niet breder dan 100 centimeter.
Voor een doorloopkast moeten we de looproutes weer aanpassen, en we zijn op hoofdlijnen blij met de huidige indelingquote:Op zondag 2 maart 2025 19:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je geen doorloop inloopkast maken? Dat had ik in mijn vorige huis en dat was echt ideaal. Kast links/rechts, achterin een spiegel. En dan kan je wel ook schuifdeuren gebruiken. En heb je ook extra geluidsdemping vanuit t huis. Vond ik echt super praktisch
Dit kwadraat ^^quote:Op zondag 2 maart 2025 19:32 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Hoe rolstoelvriendelijk wil je het nu al maken? Want de indeling van de badkamer met zn dichte douche is niet erg mantelzorg proof voor als iemand hulpbehoevend is.
Wil je nog verbouwen als het zover is? Of wil je dat het direct goed toegankelijk is. Indien dat laatste dan zou ik nog een iemand met ervaring kritisch naar de plattegrond laten kijken.
Suffe vraag maar je hebt zoveel producten geplaatstquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:08 schreef Seven. het volgende:
De staaltjes van de leien zijn binnen. Deze kleurtjes zijn niet beschikbaar in de maat die we nodig hebben voor een ruitpatroon helaas. Jammer, want ik ben wel weg van Havanabruin, die neigt in het echte leven echt naar lever en dat maakt nét dat het niet oubollig is maar juist edgy. Six. vindt 'm te donker.
[ link | afbeelding ]
En Mol vind ik zelf ook heel mooi. Het moge duidelijk zijn dat de beslissing rondom gevelbekleding nog lang niet beklonken is.
Geen suffe vraagquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Suffe vraag maar je hebt zoveel producten geplaatst![]()
Welk merk en welke producten en kleuren zijn dit nu in deze post?
Ik vind ze beide erg mooi trouwens, heeft allebei wel wat
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:06 schreef Seven. het volgende:
Recht patroon vind ik prachtignaar Six. en flipsen zijn geen fan.
Bijna een jaar later: we zijn bijna zover dat we deze bestelling kunnen plaatsenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Seven. het volgende:
Voor de screens op de zijgevel hebben we deze staaltjes gehad: taupe, zand en licht zand. We vinden allebei licht zand het mooist. En dan met RAL9010 geleiders + cassette, zelfde kleur als de raamkozijnen. Past ook mooi bij de donkerbruine dorpelstenen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor het grote raam bij de eetkamer, het kleine raam in de woonkamer en de slaapkamer komt dat dan op 1700 euro via Creon, 4-6 weken levertijd.
Hehe, door jouw post krijg in ineens een mental image van Six. die de droogbloemen met zijn peuken in lichterlaaie zet. Maar hij vaped tegenwoordigquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:18 schreef Leandra het volgende:
Droogbloemen voor dat raam waar de bank tegenaan staat? Is dat handig?
Zelfs jij moet toegeven dat deze plastic Xenos meuk het raam weinig recht aan doetquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:45 schreef flipsen het volgende:
Droogbloemen uberhaubt? Ik ga voor Team Six. in ieder geval...Droog of niet.
Kunst? Een grote fotolijst? Gewoon niets? Ik ben niet zo van de droogbloemen geloof ik, ik vind zelfs die plastic Xenos meuk beterquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toegeven dat deze plastic Xenos meuk het raam weinig recht aan doetmaar ik sta open voor suggesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |