abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 maart 2025 @ 21:47:02 #101
163650 Greys
pi_216900677
Denk dat Claude - toen hij ging reageren op de reactievideo's - met z'n label heeft overlegd om de copyright veel minder streng te maken. Want sinds Wiwi zie ik nu steeds meer reactievideo's die zonder probleem zonder blur of liedjes eroverheen of stiltes worden geupload.

Bekijk deze YouTube-video
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 maart 2025 @ 21:50:24 #102
163650 Greys
pi_216900711
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 maart 2025 @ 09:38:59 #105
163650 Greys
pi_216904458
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_216909277

Zo leuk om op zijn gezicht te zien dat hij zit te genieten. En... Hij ziet de overeenkomst met Joost en zijn backstory. En hij ziet het wel in de top drie komen.
pi_216909558

Hij denkt dat het nog een long long life after the ESC zal hebben...
pi_216910213

C'est la voiture.
C’est Davie :o)
pi_216911066
Deze gezellige vrolijke vrouw uit Letland heeft ook dit jaar weer gereageerd :P

pi_216911857
Hier zat ik al op te wachten! Toy en Goy :)
En....positief, nou dat is echt een wonder bij T en G. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door summer52 op 03-03-2025 19:50:41 ]
pi_216912089
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 18:52 schreef Nashipeer het volgende:
Deze gezellige vrolijke vrouw uit Letland heeft ook dit jaar weer gereageerd :P

Nu die blonde dame nog die altijd voor haar klerenkast staat te dansen.
pi_216912350
pi_216912412
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2025 19:57 schreef Dave het volgende:

[..]
Nu die blonde dame nog die altijd voor haar klerenkast staat te dansen.
Hier is ze! :D
En het is één van haar favorieten
  maandag 3 maart 2025 @ 20:52:08 #119
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_216913111
Matt doet nog steeds geen reviews?
Hoe gaat het eigenlijk met hem?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_216913134
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 21:47 schreef Greys het volgende:
Denk dat Claude - toen hij ging reageren op de reactievideo's - met z'n label heeft overlegd om de copyright veel minder streng te maken. Want sinds Wiwi zie ik nu steeds meer reactievideo's die zonder probleem zonder blur of liedjes eroverheen of stiltes worden geupload.

Waar ging claude reageren op reactievideos?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 maart 2025 @ 20:54:36 #121
163650 Greys
pi_216913135
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 19:44 schreef summer52 het volgende:
Hier zat ik al op te wachten! Toy en Goy :)
En....positief, nou dat is echt een wonder bij T en G. :)

Ik vreesde hun reactie maar wauwsers wat positief! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 maart 2025 @ 20:57:46 #122
163650 Greys
pi_216913179
quote:
6s.gif Op maandag 3 maart 2025 20:54 schreef Thrts het volgende:

[..]
Waar ging claude reageren op reactievideos?
Op YouTube. Onder de reactievideo's zelf. Om ze te bedanken! Oa bij Ierse Tom en bij ene Harry met een kleiner account ook en ik zag diverse lieve reacties van hem. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_216913588
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 20:14 schreef Nashipeer het volgende:

[..]
Hier is ze! :D
En het is één van haar favorieten
Die ja, ze heeft haar notities op de zijkant van de kast geplakt, maar daar merk je verder niets van. O+
pi_216914623
Hopelijk krijgen we ook nog een video van The Lethargic Sloth.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 maart 2025 @ 00:23:35 #125
163650 Greys
pi_216915534
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Hopelijk krijgen we ook nog een video van The Lethargic Sloth.
Oh ja :D

En Andy van Eurovoxx.
Die vindt dit ook wel leuk denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_216919871

Definitely in her top three.
pi_216923440
Haha, heerlijk deze gast.

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 maart 2025 @ 18:36:35 #132
163650 Greys
pi_216923471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:32 schreef blackswangreen het volgende:
Haha, heerlijk deze gast.

Hahaha! Ik zit automatisch mee te hyperen door hem. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_216928269
Excuus als deze toch dubbel is, maar deze was ik nog niet tegengekomen.
pi_216929617
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 maart 2025 @ 01:08:20 #135
163650 Greys
pi_216929960
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_216935733
quote:
Zo, wat een meeslepende vertelstijl heeft deze jongen... maar het is goed om de mening van een Fransman te horen. Die het dus te generiek vindt, iets wat hij al eerder heeft gehoord. Dat lijkt mij ook het voornaamste probleem van dit lied.
pi_216936039
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:30 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Zo, wat een meeslepende vertelstijl heeft deze jongen... maar het is goed om de mening van een Fransman te horen. Die het dus te generiek vindt, iets wat hij al eerder heeft gehoord. Dat lijkt mij ook het voornaamste probleem van dit lied.
En toch is dat ook juist de kracht van het liedje, denk ik. Het is niet specifiek voor Franstaligen geschreven, maar voor een internationaal publiek en die vinden juist de mix Engels/Frans wél werken, omdat ze genoeg Frans begrijpen om de strekking ervan te voelen, dat is wat ik in veel comments lees en hoor. Ik vind het zelf ook geen hoogstaand Frans, maar het is ook geen chanson in de orde van Voila. Juist in de simpelheid verwoordt het toch heel precies wat Claude wil vertellen, de boodschap van zijn moeder: soms gaat het up en soms gaat het down, soms is het een rollercoaster, soms lijkt alles roze en soms lijkt alles zwart, maar hé, zo is het leven.

Is dat nieuw? Nee. Is dat revolutionair? Nee. Wordt het met flair en overtuiging gebracht? Ja. Zitten er genoeg verrassende wendingen in? Ja. Voelt het als een muzikale eenheid. Ja. Voelt het authentiek voor wie Claude is? Ja Is het aanstekelijk? Wil je het meezingen? Wil je meedansen? ...... Ik denk dat dát allemaal meer de doorslag gaat geven dan hoe hoogstaand de Franse taal wordt ingezet bij dit lied.
pi_216936224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:52 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
En toch is dat ook juist de kracht van het liedje, denk ik. Het is niet specifiek voor Franstaligen geschreven, maar voor een internationaal publiek en die vinden juist de mix Engels/Frans wél werken, omdat ze genoeg Frans begrijpen om de strekking ervan te voelen, dat is wat ik in veel comments lees en hoor. Ik vind het zelf ook geen hoogstaand Frans, maar het is ook geen chanson in de orde van Voila. Juist in de simpelheid verwoordt het toch heel precies wat Claude wil vertellen, de boodschap van zijn moeder: soms gaat het up en soms gaat het down, soms is het een rollercoaster, soms lijkt alles roze en soms lijkt alles zwart, maar hé, zo is het leven.

Is dat nieuw? Nee. Is dat revolutionair? Nee. Wordt het met flair en overtuiging gebracht? Ja. Zitten er genoeg verrassende wendingen in? Ja. Voelt het als een muzikale eenheid. Ja. Voelt het authentiek voor wie Claude is? Ja Is het aanstekelijk? Wil je het meezingen? Wil je meedansen? ...... Ik denk dat dát allemaal meer de doorslag gaat geven dan hoe hoogstaand de Franse taal wordt ingezet bij dit lied.
Heb je z'n commentaar wel gehoord? Hij zegt dat de combinatie Engels/Frans prima werkt, en ook de wisseling van ballad naar uptempo vindt hij sterk. Hij vindt het nummer wel goed maar niet meer dan dat, omdat het dus een beetje generiek is. En die kritiek lijkt me fair. Niet voor niks staan er op dit moment twee nummers getiteld C'est La Vie in de Nederlandse Spotify charts, zo generiek is de titel alleen al :)
pi_216936755
Ik wist trouwens niet dat er zoveel buitenlandse esf kanalen waren. Ik schrik er een beetje van _O-
pi_216937265
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Heb je z'n commentaar wel gehoord? Hij zegt dat de combinatie Engels/Frans prima werkt, en ook de wisseling van ballad naar uptempo vindt hij sterk. Hij vindt het nummer wel goed maar niet meer dan dat, omdat het dus een beetje generiek is. En die kritiek lijkt me fair. Niet voor niks staan er op dit moment twee nummers getiteld C'est La Vie in de Nederlandse Spotify charts, zo generiek is de titel alleen al :)
Generiek of niet, het staat niet zomaar op nummer 3 bij de bookmakers. Soms vinden mensen het gewoon prettig om iets meteen te herkennen. Ik zeg niet dat het vanwege de bookmakers een gedoodverfde winnaar is, maar binnen alle nummers die nu bekend zijn, doet C'est La Vie het helemaal niet gek. En dat verbaast me net zo hard als dat het me verheugt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 maart 2025 @ 18:10:51 #143
163650 Greys
pi_216937650
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Generiek of niet, het staat niet zomaar op nummer 3 bij de bookmakers. Soms vinden mensen het gewoon prettig om iets meteen te herkennen. Ik zeg niet dat het vanwege de bookmakers een gedoodverfde winnaar is, maar binnen alle nummers die nu bekend zijn, doet C'est La Vie het helemaal niet gek. En dat verbaast me net zo hard als dat het me verheugt.
Je hoeft het naar ons toe niet te 'verdedigen' hoor, het lied. Het gaat in die video om de mening van een persoon. Eén persoon. Die diens mening ga je denk ik niet veranderen en dat hoeft ook niet want ieder z'n ding toch. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_216937871
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 18:10 schreef Greys het volgende:

[..]
Je hoeft het naar ons toe niet te 'verdedigen' hoor, het lied. Het gaat in die video om de mening van een persoon. Eén persoon. Die diens mening ga je denk ik niet veranderen en dat hoeft ook niet want ieder z'n ding toch. :)
Ben ik met je eens. 😊 Iedereen mag denken wat hij wil. Het is BlackSwanGreen die veel gewicht hangt aan die ene mening, want concludeert eruit dat er dus een probleem is met C'est la Vie. 😊.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 maart 2025 @ 18:37:37 #145
163650 Greys
pi_216937931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 18:33 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Ben ik met je eens. 😊 Iedereen mag denken wat hij wil. Het is BlackSwanGreen die veel gewicht hangt aan die ene mening, want concludeert eruit dat er dus een probleem is met C'est la Vie. 😊.
Nee joh. Dan lees je het te negatief denk ik. Blackswangreen vindt het ook een hartstikke leuk lied maar niet het meest unieke lied. Er zijn meer commentaren dat het wat generiek is. Maar dat is helemaal niks ergs, het hoeft niet het achtste wereldwonder te zijn. Het heeft warmte en charme en vrolijkheid en emotie en je zingt het zo mee en het doet het goed bij de bookmakers.

Er zijn meer liedjes die het Songfestival hebben gewonnen die niet het achtste wereldwonder waren. 😊
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_216937963
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 18:37 schreef Greys het volgende:

[..]
Nee joh. Dan lees je het te negatief denk ik. Blackswangreen vindt het ook een hartstikke leuk lied maar niet het meest unieke lied. Er zijn meer commentaren dat het wat generiek is. Maar dat is helemaal niks ergs, het hoeft niet het achtste wereldwonder te zijn. Het heeft warmte en charme en vrolijkheid en emotie en je zingt het zo mee en het doet het goed bij de bookmakers.

Er zijn meer liedjes die het Songfestival hebben gewonnen die niet het achtste wereldwonder waren. 😊
Dan zijn we het gewoon eens 😊
pi_216938499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Er is een dunne lijn tussen "meteen herkennen" en "te voorspelbaar". Arno Krabman balanceert altijd op die lijn. Hele simpele deuntjes, soms te simpel. Maar er zit wel altijd herkenbaarheid in, dat is zijn kracht. En dat is ook de kracht van dit nummer... maar het gevaar is dus dat het op het eerste gehoor wat te voorspelbaar is. Het is geen Arcade waarvan je meteen wist: ok, dit heeft echt impact, dit kan winnen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 maart 2025 @ 19:26:21 #148
163650 Greys
pi_216938683
Eens. Al heeft deze dan in elk geval nog de nogal verrassende overgang van waar iedereen eerst dacht dat het een ballad was naar het refrein.

En ik denk dat het straks nét dat extra beetje speciale gaat krijgen in de live versie. Puur door Claude zelf. Dan zou het weleens de ideale mix tussen meteen mee te zingen en tevens een bijzonder moment kunnen worden. (Wat ik trouwens ook al behoorlijk gelukt vind in de video!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_216940636

Vanaf minuut 9 gaat het over Nederland en ook deze meneer is ook zeer enthousiast *O* (Haalt ook een paar keer aan dat het een grote radiohit kan worden).
pi_216941260
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')