Nu die blonde dame nog die altijd voor haar klerenkast staat te dansen.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:52 schreef Nashipeer het volgende:
Deze gezellige vrolijke vrouw uit Letland heeft ook dit jaar weer gereageerd
Bekijk deze YouTube-video
Hier is ze!quote:Op maandag 3 maart 2025 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Nu die blonde dame nog die altijd voor haar klerenkast staat te dansen.
Waar ging claude reageren op reactievideos?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:47 schreef Greys het volgende:
Denk dat Claude - toen hij ging reageren op de reactievideo's - met z'n label heeft overlegd om de copyright veel minder streng te maken. Want sinds Wiwi zie ik nu steeds meer reactievideo's die zonder probleem zonder blur of liedjes eroverheen of stiltes worden geupload.
Ik vreesde hun reactie maar wauwsers wat positief!quote:Op maandag 3 maart 2025 19:44 schreef summer52 het volgende:
Hier zat ik al op te wachten! Toy en Goy![]()
En....positief, nou dat is echt een wonder bij T en G.![]()
Op YouTube. Onder de reactievideo's zelf. Om ze te bedanken! Oa bij Ierse Tom en bij ene Harry met een kleiner account ook en ik zag diverse lieve reacties van hem.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:54 schreef Thrts het volgende:
[..]
Waar ging claude reageren op reactievideos?
Die ja, ze heeft haar notities op de zijkant van de kast geplakt, maar daar merk je verder niets van.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:14 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Hier is ze!![]()
En het is één van haar favorieten
Oh jaquote:Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Hopelijk krijgen we ook nog een video van The Lethargic Sloth.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |