quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:25 schreef Greys het volgende:
@:grazz darling even tussendoor, ik wil in het Serviëtopic graag je mening over de foto van de vanavond gekozen deelnemert.
Ontopic: ik geniet echt als een malle van al die positieve reactievideo's!
(En van de foto van Servië.)
Deze is zo leuk!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:05 schreef summer52 het volgende:
Deze 2 genieten zo echt!![]()
Bekijk deze YouTube-video
YouTube is er volgens mij sowieso zelf al 'automatisch' strenger op geworden als je als platenmaatschappij aangeeft aan youtube dat je hele nummer niet door een ander geupload mag worden oid.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:50 schreef Dave het volgende:
Werden de copyrights eigenlijk altijd zo strikt nageleefd? Deze hebben 't er ook weer over (verder zijn ze enthousiast hoor "Winner alert" ;-) )
Bekijk deze YouTube-video
Oh wat goed en leuk dat Claude reageert!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:27 schreef blackswangreen het volgende:
http://youtube.com/post/U(...)?si=HQnKoy1xNSOZ3Eh_
Hij doet het bij meer reactievideo's, ook bij die Harry die "lost for words" is. Leuk van hem (en ook slim natuurlijk).quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat goed en leuk dat Claude reageert!
Heel slim. Hij heeft al een gunfactor door z'n uitstraling en karakter, en die vergroot hij zo alleen maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij doet het bij meer reactievideo's, ook bij die Harry die "lost for words" is. Leuk van hem (en ook slim natuurlijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |