quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:25 schreef Greys het volgende:
@:grazz darling even tussendoor, ik wil in het Serviëtopic graag je mening over de foto van de vanavond gekozen deelnemert.
Ontopic: ik geniet echt als een malle van al die positieve reactievideo's!
(En van de foto van Servië.)
Deze is zo leuk!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:05 schreef summer52 het volgende:
Deze 2 genieten zo echt!![]()
Bekijk deze YouTube-video
YouTube is er volgens mij sowieso zelf al 'automatisch' strenger op geworden als je als platenmaatschappij aangeeft aan youtube dat je hele nummer niet door een ander geupload mag worden oid.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:50 schreef Dave het volgende:
Werden de copyrights eigenlijk altijd zo strikt nageleefd? Deze hebben 't er ook weer over (verder zijn ze enthousiast hoor "Winner alert" ;-) )
Oh wat goed en leuk dat Claude reageert!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:27 schreef blackswangreen het volgende:
http://youtube.com/post/U(...)?si=HQnKoy1xNSOZ3Eh_
Hij doet het bij meer reactievideo's, ook bij die Harry die "lost for words" is. Leuk van hem (en ook slim natuurlijk).quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat goed en leuk dat Claude reageert!
Heel slim. Hij heeft al een gunfactor door z'n uitstraling en karakter, en die vergroot hij zo alleen maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij doet het bij meer reactievideo's, ook bij die Harry die "lost for words" is. Leuk van hem (en ook slim natuurlijk).
"this will have a huge radio appeal across Europe"quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:57 schreef Dave het volgende:
"This is easily gonna be top 5 finish."
Ik snap alleen niet waar z'n vriendje is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
"this will have a huge radio appeal across Europe"
Je gaat de commissie en hun uitspraken zo ook steeds beter snappen he haha.
Ja die mist inderdaad!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar z'n vriendje is.
Op insta zeggen ze dat ze eindelijk een keer dezelfde mening hebben! En: c’est la vie. And in this instance it’s a beautiful onequote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:22 schreef Greys het volgende:
De reactie van Wiwi komt om 19.15 uur online. Benieuwd of William en Deban er net zo dol op zijn als hun (Portugese?) wiwicollega die het als z'n nr 1 heeft.
quote:Ben ik de enige die haar op iemand vind lijken?
Op wie? Ik weet niet wie je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:30 schreef Dave het volgende:
Ben ik de enige die haar op iemand vind lijken?
Ohhh ik zie nu de insta preview ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:54 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Op insta zeggen ze dat ze eindelijk een keer dezelfde mening hebben! En: c’est la vie. And in this instance it’s a beautiful one
Käärijä's grootste fanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Op wie? Ik weet niet wie je bedoelt.
En gezien grazz z'n reactie mis ik een grap.
Ik had ‘m al wel gezien, maar hij stond hier nog niet!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:16 schreef Greys het volgende:
Twee keer gecheckt of deze er al stond maar vast alsnog overheen gekeken. Hele leuke, dit.
Echt? Ik zie het niet!quote:
Ik dacht ‘t, maar ik ken haar ook niet in het echt natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Ik zie het niet!
Misschien omdat ik haar live en bewegend ken zeg maar haha. Ik vind C veel leuker en mooier.
(Niks mis met de dame in de video trouwens!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |