Als je het rooster goedgekeurd hebt, dan mogen ze die niet meer aanpassen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:03 schreef YBouncer het volgende:
[..]
Gisteren het nieuwe rooster voor volgende week goedgekeurd door iedereen hier. Iedereen weer tevree, omdat we die 2 wijken terug hebben gekregen. Iedereen komt aan z'n uren.
En toen.....werden we vandaag gebeld door de planning dat de ZZP'er, die 1x in de week op zondag alle post wegbrengt, er door hogerhand toch wordt doorgedrukt en de wijken weer worden weggehaald bij ons. Dus staan mensen weer in de min.
Dit is echt ziek.
er zijn niet veel vacatures meer te zien,op indeed niet een.quote:
Het was juist onze PC die het geregeld had dat die ZZP-er werd weggestuurd nadat wij hem hadden verteld wat er allemaal voor ongein gebeurde door die vent. Maar onze PC wordt nu dus overruled door hogerhand. Hij is woest.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:03 schreef Bezorgertje het volgende:
[..]
Dit hoef je echt niet te accepteren. Zeker niet na de wanprestatie van die zzp-er. Allemaal samen de or aanspreken, een oranje kaart uitdelen of eea goed duidelijk maken aan je direct leidinggevende is wat ik zou proberen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:07 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.omroepzeeland(...)0-euro-als-resultaat
quote:de postbezorger
Ja wat is het nou he.quote:vaste pakketbezorger Jos Karelse
Zowel in de tekst zelf als bij de bijschriften onder de foto's worden postbezorger en pakketbezorger allebei gebruiktquote:Op zondag 23 maart 2025 16:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja wat is het nou he.
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens op hun site gekeken, maar ik vraag me af of ze iets toevoegen aan de markt. Hun prijzen zijn hoger dan die van PostNL, ze hebben geen servicepunten of afhaallocaties. En als ze je pakje niet kunnen bezorgen omdat de geadresseerde niet thuis is dan krijg je het geretourneerd als zijnde "geweigerd" en mag je ook nog eens de retourkosten betalen (die dus niet al bij het standaard verzendtarief inbegrepen zitten).quote:Op maandag 24 maart 2025 14:42 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ke-dekking~ad3379a6/
Wat ik elders hierover al zei: Zijn we dan dadelijk 2 pakketvervoerders rijker in Nederland? Dragonfly, een Canadese pakketvervoerder, wil ook al in Nederland gaan beginnen in mei. Toch vraag ik me ten zeerste af of al die nieuwe pakketvervoerders het vol blijven houden gezien het ‘succes’ van bijvoorbeeld Instabox (failliet), Collect & Deliver (failliet), Budbee (gestopt met bezorging aan huis), Sandd2me (destijds ook al gestopt) en Cycloon (gestopt met pakketbezorging)…quote:Op maandag 24 maart 2025 14:42 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ke-dekking~ad3379a6/
Ter beschikking toch? dat je oproepbaar bent.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:11 schreef V__L_N het volgende:
Weet iemand toevallig waar TBS voor staat?
Het staat op mijn rooster volgende week. Ik weet wat ik wordt geacht te doen, maar ik wil even weten waar de afkorting precies voor staat en wat mensen normaal doen als ze dat op hun rooster hebben.
ja het werk lijkt af en toe wel op een tbsinrichtingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:03 schreef V__L_N het volgende:
Ah dan hebben ze er gewoon een creatieve draai aan gegeven
met dien verschil dat je gewoon weg kan gaan.....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:47 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja het werk lijkt af en toe wel op een tbsinrichting
In de app en op de site inderdaad de volgende mededeling:quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het is weer een zooitje in het sorteercentrum blijkbaar. Post van woensdag foto in app ook vandaag nog niet bezorgd dus dat gaat dinsdag, een week later, worden. Particulier dus niet zakelijk dus mag eigenlijk al helemaal niet zoveel vertraging. En maar waarschuwingen in de app dat het druk is, want voorjaar?!. Er was toch juist minder post?elke week verzinnen ze wel weer een reden haha.
Het shopseizoen? Die term hebben ze volgens mij gewoon verzonnen! En zelfs al zou Nederland in maart/april massaal aan het shoppen slaan, dan zou dat toch hooguit tot meer pakjes leiden, en niet tot meer post en tijdschriften?quote:Het shopseizoen staat weer voor de deur! We bezorgen de komende dagen meer post en tijdschriften dan normaal. De bezorging van je post kan hierdoor iets langer duren.
ze draaien iedere keer om de brij heen,geloofwaardig is en zijn ze alllang niet meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
waarschuwingen in de app dat het druk is, want voorjaar?!. Er was toch juist minder post?
Met andere woorden er is zo veel blijven liggen wat we nu moeten verwerken dat het ineens weer heel veuuuul is... shopseizoen...wtf is dat dan!? en wat heeft dat met post te maken? compleet mesjoggequote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In de app en op de site inderdaad de volgende mededeling:
[..]
Het shopseizoen? Die term hebben ze volgens mij gewoon verzonnen! En zelfs al zou Nederland in maart/april massaal aan het shoppen slaan, dan zou dat toch hooguit tot meer pakjes leiden, en niet tot meer post en tijdschriften?
Als ze doelen op de uitverkoop bij Amazon en bol, dat is het hele jaar door ondertussen en veel pakketpost.. en tijdschriften zijn niet mega dik ineens nu hoor. Echt. Zet er gewoon neer: 'sorry, al het personeel wat we hadden is nu ziek of opgestapt omdat we landelijke sorteercentra zoals Den Bosch gaan sluiten, hopelijk is de achterstand snel weg wanneer we nieuwe uitzendkrachten zo gek hebben gekregen nog voor ons te werken in een tijd waar de banen elders voor het oprapen liggen'.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
Met andere woorden er is zo veel blijven liggen wat we nu moeten verwerken dat het ineens weer heel veuuuul is... shopseizoen...wtf is dat dan!? en wat heeft dat met post te maken? compleet mesjogge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |