abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217132828
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 16:03 schreef YBouncer het volgende:

[..]
Gisteren het nieuwe rooster voor volgende week goedgekeurd door iedereen hier. Iedereen weer tevree, omdat we die 2 wijken terug hebben gekregen. Iedereen komt aan z'n uren.
En toen.....werden we vandaag gebeld door de planning dat de ZZP'er, die 1x in de week op zondag alle post wegbrengt, er door hogerhand toch wordt doorgedrukt en de wijken weer worden weggehaald bij ons. Dus staan mensen weer in de min.
Dit is echt ziek.
Als je het rooster goedgekeurd hebt, dan mogen ze die niet meer aanpassen.

Bovendien zit PostNL altijd te zeiken over hoe duur het is om wijken uit te besteden, dus snap ik hier echt niks van…
pi_217134340
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 15:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
het verloop is nog steeds hoog
er zijn niet veel vacatures meer te zien,op indeed niet een.

[ Bericht 0% gewijzigd door ophaling10 op 21-03-2025 21:51:25 ]
pi_217134952
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 17:03 schreef Bezorgertje het volgende:

[..]
Dit hoef je echt niet te accepteren. Zeker niet na de wanprestatie van die zzp-er. Allemaal samen de or aanspreken, een oranje kaart uitdelen of eea goed duidelijk maken aan je direct leidinggevende is wat ik zou proberen.
Het was juist onze PC die het geregeld had dat die ZZP-er werd weggestuurd nadat wij hem hadden verteld wat er allemaal voor ongein gebeurde door die vent. Maar onze PC wordt nu dus overruled door hogerhand. Hij is woest.
Wij ook...
pi_217155362
quote:
quote:
de postbezorger
quote:
vaste pakketbezorger Jos Karelse
Ja wat is het nou he.
pi_217157095
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ja wat is het nou he.
Zowel in de tekst zelf als bij de bijschriften onder de foto's worden postbezorger en pakketbezorger allebei gebruikt |:(
pi_217160714
Gelukkig ben ik niet de enige die zich daaraan ergert… :{
pi_217165617
quote:
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens op hun site gekeken, maar ik vraag me af of ze iets toevoegen aan de markt. Hun prijzen zijn hoger dan die van PostNL, ze hebben geen servicepunten of afhaallocaties. En als ze je pakje niet kunnen bezorgen omdat de geadresseerde niet thuis is dan krijg je het geretourneerd als zijnde "geweigerd" en mag je ook nog eens de retourkosten betalen (die dus niet al bij het standaard verzendtarief inbegrepen zitten).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_217165860
quote:
Wat ik elders hierover al zei: Zijn we dan dadelijk 2 pakketvervoerders rijker in Nederland? Dragonfly, een Canadese pakketvervoerder, wil ook al in Nederland gaan beginnen in mei. Toch vraag ik me ten zeerste af of al die nieuwe pakketvervoerders het vol blijven houden gezien het ‘succes’ van bijvoorbeeld Instabox (failliet), Collect & Deliver (failliet), Budbee (gestopt met bezorging aan huis), Sandd2me (destijds ook al gestopt) en Cycloon (gestopt met pakketbezorging)…
pi_217172305
er is weer een nieuwe editie verschenen:

https://www.rodemorgen.nl/PiB/2025/250225%20PiB%20maart-def.pdf
  donderdag 27 maart 2025 @ 22:11:21 #62
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_217201726
Weet iemand toevallig waar TBS voor staat?

Het staat op mijn rooster volgende week. Ik weet wat ik wordt geacht te doen, maar ik wil even weten waar de afkorting precies voor staat en wat mensen normaal doen als ze dat op hun rooster hebben.

[ Bericht 13% gewijzigd door V__L_N op 28-03-2025 07:43:35 ]
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_217203244
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:11 schreef V__L_N het volgende:
Weet iemand toevallig waar TBS voor staat?

Het staat op mijn rooster volgende week. Ik weet wat ik wordt geacht te doen, maar ik wil even weten waar de afkorting precies voor staat en wat mensen normaal doen als ze dat op hun rooster hebben.
Ter beschikking toch? dat je oproepbaar bent.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 18:03:07 #64
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_217210185
Ah dan hebben ze er gewoon een creatieve draai aan gegeven
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_217213021
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 18:03 schreef V__L_N het volgende:
Ah dan hebben ze er gewoon een creatieve draai aan gegeven
ja het werk lijkt af en toe wel op een tbsinrichting :)
pi_217217765
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 21:47 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
ja het werk lijkt af en toe wel op een tbsinrichting :)
met dien verschil dat je gewoon weg kan gaan.....
echt wat is dit bedrijf in minder dan 10 jaar naarde klote (pardon my french) geholpen!
pi_217220224
Het is weer een zooitje in het sorteercentrum blijkbaar. Post van woensdag foto in app ook vandaag nog niet bezorgd dus dat gaat dinsdag, een week later, worden. Particulier dus niet zakelijk dus mag eigenlijk al helemaal niet zoveel vertraging. En maar waarschuwingen in de app dat het druk is, want voorjaar?!. Er was toch juist minder post? ;) elke week verzinnen ze wel weer een reden haha.
pi_217220872
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 16:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Het is weer een zooitje in het sorteercentrum blijkbaar. Post van woensdag foto in app ook vandaag nog niet bezorgd dus dat gaat dinsdag, een week later, worden. Particulier dus niet zakelijk dus mag eigenlijk al helemaal niet zoveel vertraging. En maar waarschuwingen in de app dat het druk is, want voorjaar?!. Er was toch juist minder post? ;) elke week verzinnen ze wel weer een reden haha.
In de app en op de site inderdaad de volgende mededeling:

quote:
Het shopseizoen staat weer voor de deur! We bezorgen de komende dagen meer post en tijdschriften dan normaal. De bezorging van je post kan hierdoor iets langer duren.
Het shopseizoen? Die term hebben ze volgens mij gewoon verzonnen! En zelfs al zou Nederland in maart/april massaal aan het shoppen slaan, dan zou dat toch hooguit tot meer pakjes leiden, en niet tot meer post en tijdschriften?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_217221442
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 16:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
waarschuwingen in de app dat het druk is, want voorjaar?!. Er was toch juist minder post?
ze draaien iedere keer om de brij heen,geloofwaardig is en zijn ze alllang niet meer.
pi_217221572
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 17:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
In de app en op de site inderdaad de volgende mededeling:
[..]
Het shopseizoen? Die term hebben ze volgens mij gewoon verzonnen! En zelfs al zou Nederland in maart/april massaal aan het shoppen slaan, dan zou dat toch hooguit tot meer pakjes leiden, en niet tot meer post en tijdschriften?
Met andere woorden er is zo veel blijven liggen wat we nu moeten verwerken dat het ineens weer heel veuuuul is... shopseizoen...wtf is dat dan!? en wat heeft dat met post te maken? compleet mesjogge
pi_217222301
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 18:33 schreef liedetector het volgende:

[..]
Met andere woorden er is zo veel blijven liggen wat we nu moeten verwerken dat het ineens weer heel veuuuul is... shopseizoen...wtf is dat dan!? en wat heeft dat met post te maken? compleet mesjogge
Als ze doelen op de uitverkoop bij Amazon en bol, dat is het hele jaar door ondertussen en veel pakketpost.. en tijdschriften zijn niet mega dik ineens nu hoor. Echt. Zet er gewoon neer: 'sorry, al het personeel wat we hadden is nu ziek of opgestapt omdat we landelijke sorteercentra zoals Den Bosch gaan sluiten, hopelijk is de achterstand snel weg wanneer we nieuwe uitzendkrachten zo gek hebben gekregen nog voor ons te werken in een tijd waar de banen elders voor het oprapen liggen'. :') maar goed gaat mij er meer om dat het al jaren drama is dus mochten ze dit najaar goedkeuring krijgen voor aanpassing van de Postwet, dan is niet ineens alles 'op tijd,' hoor. Juist doordat je geen idee meer hebt wanneer het bezorgd zou moeten zijn zit je zo op een week vertraging en bij post zaterdag niet binnen zit je dan meteen op dinsdag omdat zondag en maandag geen bezorgdagen zijn.

Wanneer de overheid moet bezuinigen maken ze het wel heel makkelijk om alles nog meer te gaan digitaliseren ivm onbetrouwbare bezorging zodat er straks geen overheidspost meer is.. dan kan je de posttak meteen opheffen. Denemarken ging al voor (of nou ja nu komen er weer losse postbedrijven die het natuurlijk nooit lang volhouden).
pi_217240806
Ik vind de UNEX CEN 2024 resultaten ook weer triest. Vanuit Nederland haalt letterlijk alleen post naar België en naar Luxemburg de norm: https://www.ipc.be/-/medi(...)5E24FC0C3DE4C44D1B4C

Nou ligt dat zeker niet alleen aan PostNL en halen andere landen ook zeker niet de norm, maar toch…
pi_217259259
Wat een tegenslagen heeft het bedrijf toch :)

https://www.rtl.nl/nieuws(...)pakketkluizen-postnl
pi_217302430
Zelf niet kunnen uittesten want in mijn woonplaats zitten niet eens pakketautomaten van PostNL :9
En zo'n kleine woonplaats is het nu ook weer niet, DHL heeft hier meerdere pakketautomaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')