Ik had ergens anders gelezen dat het een combinatie was van schoppen, duwen en slaan. Een paar keer tegen iemands hoofd schoppen en je bent al knock out denk ik. Bizar allemaal.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe kan je nou door een meisje van 13 knock out worden geslagen dat gaat mij echt de pet te boven
Eentje is al vrijgelaten en heeft een avondklok. Poeh.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:27 schreef superniger het volgende:
Tijd voor billenkoek voor die 2.
Goed zo. Ik kan me voorstellen dat je dit als ouder niet leuk vindt en derhalve op treedt.quote:De minderjarige verdachten werden door hun ouders herkend nadat de politie beelden van het incident had getoond in het regionale opsporingsprogramma Bureau Rijnmond.
Dit ja, ik kan het me ook niet voorstellen, KO geslagen worden door 2 12 jarigen. Ik lees ook nergens iets over mensen in de omgeving die hebben ingegrepen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:27 schreef superniger het volgende:
Tijd voor billenkoek voor die 2.
Ik wel hoor, maar ik ben ook maar 1.61 cm.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:30 schreef piere het volgende:
[..]
Dit ja, ik kan het me ook niet voorstellen, KO geslagen worden door 2 12 jarigen. Ik lees ook nergens iets over mensen in de omgeving die hebben ingegrepen.
Het schijnt vaker voor te komen onder (toekomstige) uitkeringgenieters.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:57 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik had toen ik 10 was ook eens iemand knock out geslagen maar toen hadden we geen zulke media aandacht
Dit ook nog : https://nos.nl/artikel/25(...)ngen-11-in-rotterdamquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
De politie heeft eerder deze week twee meisjes van twaalf en veertien jaar aangehouden voor de mishandeling van twee vrouwen in de Rotterdamse metro. De meisjes sloegen hun slachtoffers bewusteloos. De mishandeling vond plaats op dinsdagavond 21 januari rond 22.50 uur in de metro van Oosterflank naar Kralingse Zoom.
De politie heeft eerder deze week twee meisjes van twaalf en veertien jaar aangehouden voor de mishandeling van twee vrouwen in de Rotterdamse metro. De meisjes sloegen hun slachtoffers bewusteloos.
De minderjarige verdachten werden door hun ouders herkend nadat de politie beelden van het incident had getoond in het regionale opsporingsprogramma Bureau Rijnmond.
Op 21 januari vielen de meisjes twee vriendinnen lastig die in de metro van Oosterflank naar Kralingse Zoom zaten. Een van de vriendinnen sprak hun belagers hierop aan, waarna de meisjes op de vrouw af liepen.
Dat was zo bedreigend voor de vrouw, dat ze haar telefoon pakte om de politie te bellen. Toen ze foto's van de situatie maakte, sloegen de meisjes haar telefoon uit haar hand. Daarna werd ze door haar belagers geduwd, geschopt en geslagen.
Toen de andere vrouw haar te hulp schoot, werd ook zij mishandeld. Beide vrouwen verloren hierdoor het bewustzijn. Naast de mishandelingen vernielden de meisjes ook eigendommen van hun slachtoffers.
https://www.nu.nl/binnenl(...)HLSh5LN0iYyxRM1xkGKA
Gaat lekker met de kids hier. Een 13 jarige die iemand dood steekt en nu dit... Goed van de ouders dat ze de kinderen naar het politiebureau brachten, maar het tijdstip .... Wat deden de kinderen nog buiten?
Bij de Asterlo flat zag ik op de foto. Vlakbij station Slinge is dat. Lekkere buurt ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dit ook nog : https://nos.nl/artikel/25(...)ngen-11-in-rotterdam
Ik denk idd vooral vanuit mezelf en ik had ze, meisjes of niet, direct wat aangedaan als ze me ook maar aanraakten. Je hebt helemaal gelijk dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik ben ook maar 1.61 cm.
Er hield ook nog een jongen mee.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe kan je nou door een meisje van 13 knock out worden geslagen dat gaat mij echt de pet te boven
Hier mist iig een groot gedeelte een fatsoenlijke opvoeding...quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
De politie heeft eerder deze week twee meisjes van twaalf en veertien jaar aangehouden voor de mishandeling van twee vrouwen in de Rotterdamse metro. De meisjes sloegen hun slachtoffers bewusteloos. De mishandeling vond plaats op dinsdagavond 21 januari rond 22.50 uur in de metro van Oosterflank naar Kralingse Zoom.
De politie heeft eerder deze week twee meisjes van twaalf en veertien jaar aangehouden voor de mishandeling van twee vrouwen in de Rotterdamse metro. De meisjes sloegen hun slachtoffers bewusteloos.
De minderjarige verdachten werden door hun ouders herkend nadat de politie beelden van het incident had getoond in het regionale opsporingsprogramma Bureau Rijnmond.
Op 21 januari vielen de meisjes twee vriendinnen lastig die in de metro van Oosterflank naar Kralingse Zoom zaten. Een van de vriendinnen sprak hun belagers hierop aan, waarna de meisjes op de vrouw af liepen.
Dat was zo bedreigend voor de vrouw, dat ze haar telefoon pakte om de politie te bellen. Toen ze foto's van de situatie maakte, sloegen de meisjes haar telefoon uit haar hand. Daarna werd ze door haar belagers geduwd, geschopt en geslagen.
Toen de andere vrouw haar te hulp schoot, werd ook zij mishandeld. Beide vrouwen verloren hierdoor het bewustzijn. Naast de mishandelingen vernielden de meisjes ook eigendommen van hun slachtoffers.
https://www.nu.nl/binnenl(...)HLSh5LN0iYyxRM1xkGKA
Gaat lekker met de kids hier. Een 13 jarige die iemand dood steekt en nu dit... Goed van de ouders dat ze de kinderen naar het politiebureau brachten, maar het tijdstip .... Wat deden de kinderen nog buiten?
Waarschijnlijk woonden ze daar niet aangezien ze onderweg waren richting de Kralingse zoom.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:42 schreef Richestorags het volgende:
Oosterflank. Nou dan weet je ook wel weer genoeg.
Het patroon is wel dat ze de pan uit flippen als ze gecorrigeerd en geconfronteerd worden met hun daden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hier mist iig een groot gedeelte een fatsoenlijke opvoeding...
Vraag me af of iemand überhaupt nog zo'n werk wilt doenquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er moeten weer wagenbegeleiders komen. Hadden ze een tijdje en dat werkte goed, maar zijn wegbezuinigd.
Een ander patroon is er ook, maar dat mag je niet benoemen natuurlijk...quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het patroon is wel dat ze de pan uit flippen als ze gecorrigeerd en geconfronteerd worden met hun daden.
Deze meiden werden boos toen ze gefilmd werden en men de politie besloot te gaan bellen.
Joni werd vermoord omdat hij zijn vriend aangaf bij zijn ouders/politie.
Tijdens een vakantie naar Rotterdam (lijkt een gekke keuze, maar het was in de coronatijd) had ik voor mezelf iig de regel 'na 21 uur niet meer op straat lopen'.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:54 schreef gwn_een_user het volgende:
na ~22:00u nog in een metro zijn in amsterdam/rotterdamik kan weinig engers bedenken
@GurneyIsBestOke @Caland @Wereldgozer @RamboDirk @fetXquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:42 schreef Richestorags het volgende:
Oosterflank. Nou dan weet je ook wel weer genoeg.
HA, hahahahahquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:29 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Goed zo. Ik kan me voorstellen dat je dit als ouder niet leuk vindt en derhalve op treedt.
Van wie mag je dat niet benoemen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Een ander patroon is er ook, maar dat mag je niet benoemen natuurlijk...
Wat een erge site (ook dat bericht waarin Raisa Bommestijn openlijk gesteund wordt, ergens).quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:35 schreef littlemindy het volgende:
Post dan meteen de beelden erbij:
https://www.dagelijksesta(...)e-zoekt-kansenparels
Dan ben je wel een waanzinnige mietquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tijdens een vakantie naar Rotterdam (lijkt een gekke keuze, maar het was in de coronatijd) had ik voor mezelf iig de regel 'na 21 uur niet meer op straat lopen'.
Is mogelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je wel een waanzinnige miet
Misschien was een 'meisje'.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:08 schreef MMaRsu het volgende:
Op vakantie (of een weekendje weg) naar Rotterdam is helemaal geen gekke keuze. Ik werk in een toeristisch gebied en ik kom meer dan genoeg toeristen tegen, ook uit eigen land.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tijdens een vakantie naar Rotterdam (lijkt een gekke keuze, maar het was in de coronatijd) had ik voor mezelf iig de regel 'na 21 uur niet meer op straat lopen'.
Hoezo erge site, aan het artikel omtrent dit voorval is toch niks gelogen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wat een erge site (ook dat bericht waarin Raisa Bommestijn openlijk gesteund wordt, ergens).
Site voor beroepswappies, derhalve niet gekliktquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:05 schreef plesner het volgende:
[..]
Hoezo erge site, aan het artikel omtrent dit voorval is toch niks gelogen?
Bingo, zijn dat onze zo gewaarde kansparels? Heerlijk toch die multi-culti samenleving - echt een aanwinstquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:30 schreef Filosoofert het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/width:1080/height:720/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:30 schreef Filosoofert het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/width:1080/height:720/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
Die zijn waarschijnlijk hier gewoon geborenquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Bingo, zijn dat onze zo gewaarde kansparels? Heerlijk toch die multi-culti samenleving - echt een aanwinst![]()
Import shit - create a shithole!!
Dus? Blijven kansparels schijnbaarquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk hier gewoon geboren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |