Vooral ziedend dat Koeman en de Jong op snoepreisjes gaan om Memphis een paar minuten te zien spelen tegen een derdeklasser.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen ZIEDEND omdat De Paai geselecteerd gaat worden
Zin an makker
Geef ze eens ongelijk, lekker naar de tietenbar in Brazilie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vooral ziedend dat Koeman en de Jong op snoepreisjes gaan om Memphis een paar minuten te zien spelen tegen een derdeklasser.
Zo is dat. Lekker genieten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, lekker naar de tietenbar in Brazilie.
Vroeger had je die bende nog van Blendle. Had die sukkel ten minutes mail varianten niet dichtgezet voor die gratis 2,50 per lid.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik switch gewoon om de paar maanden van proefabonnement binnen het DPG-concern, alleen het parool vermijd ik uiteraard. Ons binne zuunig.
6 weken geen rasmussenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:51 schreef Houniet het volgende:
Waarschijnlijk zondag geen Jordan en Pasveer.
Moet te doen zijn, 2e keepertje zag er goed uit afgelopen weekend en Klaassen op de plek van Henderson is ook oké.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:51 schreef Houniet het volgende:
Waarschijnlijk zondag geen Jordan en Pasveer.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik reken me echt nog niet rijk maar het gaat er steeds beter uitzien
Eerst zelf maar eens winnen tegen het altijd lastige Almere.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik reken me echt nog niet rijk maar het gaat er steeds beter uitzien
Eens. Als we morgen winnen, dan moeten we kampioen worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:49 schreef KingRoland het volgende:
fuck it ik zeg het nu voor het eerst en ik schreeuw het van de daken
WE WORDEN KAMPIOEN
Je kan zien dat we als supporters te maken hebben met een interseizoeneel trauma.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst zelf maar eens winnen tegen het altijd lastige Almere.
STOP.MET.JINXEN.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogen we Ajax inmiddels al feliciteren met het kampioenschap?
Dit was de Kampioensnederlaagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogen we Ajax inmiddels al feliciteren met het kampioenschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |