SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lt.Bookman op 27-02-2025 23:16:36 ]
We hebben de VAR van dienst alvast benaderd!quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:20 schreef TornadoDK het volgende:
Nog nooit een competitiewedstrijd gewonnen in Almere![]()
Dat wordt lastig
Hij heeft toch sowieso een geschiedenis met blessures? Hoe hij ooit bij City terecht is gekomen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:08 schreef Caland het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander (ja, die lees ik) dat Ajax vorig jaar eigenlijk al wel rond was met Sandler voor een bedrag tussen de 5-7 miljoen.
Toen men van Ajax in de afrondende fase op de tribune in Nijmegen zat scheurde hij zijn hamstring. Dodged a bullet
Ja, bij Feyenoord toen na dat half jaartje huur ook geen contract gekregen om die reden ondanks dat hij (op de trainingen) bij de beste spelers hoordequote:Op donderdag 27 februari 2025 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch sowieso een geschiedenis met blessures? Hoe hij ooit bij City terecht is gekomen is mij een raadsel.
Lolquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:20 schreef TornadoDK het volgende:
Nog nooit een competitiewedstrijd gewonnen in Almere![]()
Dat wordt lastig
KNJBquote:Feyenoord en AZ krijgen vrij weekend tussen Europese duels, verzoek Ajax niet ingewilligd
De eredivisiewedstrijden van Feyenoord en AZ in het weekend tussen de Europese achtste finales zijn verplaatst. PSV speelt dan wel, maar op een ander tijdstip. De wedstrijd van Ajax blijft, ondanks een verzoek tot wijziging, staan op de geplande datum.
Voor Ajax is dat PEC.quote:
Zou Sandler niet perse lager inschatten dan Baas maar blij dat je lokale kranten steunt. Jammer genoeg niet de lokale club.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:08 schreef Caland het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander (ja, die lees ik) dat Ajax vorig jaar eigenlijk al wel rond was met Sandler voor een bedrag tussen de 5-7 miljoen.
Toen men van Ajax in de afrondende fase op de tribune in Nijmegen zat scheurde hij zijn hamstring. Dodged a bullet
Ik switch gewoon om de paar maanden van proefabonnement binnen het DPG-concern, alleen het parool vermijd ik uiteraard. Ons binne zuunig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou Sandler niet perse lager inschatten dan Baas maar blij dat je lokale kranten steunt. Jammer genoeg niet de lokale club.
Blijft het een vreemd verhaal vinden dat ze met een shirt gaan komen zonder het logo erop.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:07 schreef Houniet het volgende:
Ajax gaat thuis tegen AZ spelen in dit jubileumshirt spelen.
[ afbeelding ]
Vooral heel lelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Blijft het een vreemd verhaal vinden dat ze met een shirt gaan komen zonder het logo erop.
Mensen ZIEDEND omdat De Paai geselecteerd gaat wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over de KNJB gesproken: Straks komt de nieuwe voorselectie van Ronald Koeman uit.
Hopelijk verliezen we zodat Oranje in de Euroborg komt te spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen ZIEDEND omdat De Paai geselecteerd gaat worden
Zin an makker
Zou ook wel heel triest zijn. Had een opleving ergens in december maar schiet nu geen deuk meer in een pakje boter en de supporters van z'n club zijn ook al weer klaar met hem.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zin an makker
Schandalig dat X aanwezig isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zin an makker
Kijk, het begint alquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zou ook wel heel triest zijn. Had een opleving ergens in december maar schiet nu geen deuk meer in een pakje boter en de supporters van z'n club zijn ook al weer klaar met hem.
Ik doe graag mee aan leuke rubrieken.quote:
Ziedend niet maar ik verwacht er helemaal niks van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zin an makker
Vooral ziedend dat Koeman en de Jong op snoepreisjes gaan om Memphis een paar minuten te zien spelen tegen een derdeklasser.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zin an makker
Geef ze eens ongelijk, lekker naar de tietenbar in Brazilie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vooral ziedend dat Koeman en de Jong op snoepreisjes gaan om Memphis een paar minuten te zien spelen tegen een derdeklasser.
Zo is dat. Lekker genieten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, lekker naar de tietenbar in Brazilie.
Vroeger had je die bende nog van Blendle. Had die sukkel ten minutes mail varianten niet dichtgezet voor die gratis 2,50 per lid.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik switch gewoon om de paar maanden van proefabonnement binnen het DPG-concern, alleen het parool vermijd ik uiteraard. Ons binne zuunig.
6 weken geen rasmussenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:51 schreef Houniet het volgende:
Waarschijnlijk zondag geen Jordan en Pasveer.
Moet te doen zijn, 2e keepertje zag er goed uit afgelopen weekend en Klaassen op de plek van Henderson is ook oké.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:51 schreef Houniet het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik reken me echt nog niet rijk maar het gaat er steeds beter uitzien
Eerst zelf maar eens winnen tegen het altijd lastige Almere.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik reken me echt nog niet rijk maar het gaat er steeds beter uitzien
Eens. Als we morgen winnen, dan moeten we kampioen worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:49 schreef KingRoland het volgende:
fuck it ik zeg het nu voor het eerst en ik schreeuw het van de daken
WE WORDEN KAMPIOEN
Je kan zien dat we als supporters te maken hebben met een interseizoeneel trauma.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst zelf maar eens winnen tegen het altijd lastige Almere.
STOP.MET.JINXEN.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogen we Ajax inmiddels al feliciteren met het kampioenschap?
Dit was de Kampioensnederlaagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogen we Ajax inmiddels al feliciteren met het kampioenschap?
moet wel lukken tegen Almere. Het is een wonder als Almere een wedstrijd wint.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:51 schreef Houniet het volgende:
De carnaval dip tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Dit is ook extra lekker vanwege carnaval in het zuidenVeel plezier daar
denk dat dat wel meevalt. Sterker nog, verliezen is beter dan winnen blijkbaar in die wedstrijd. Zullen ze zeker rustig aan doen daarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]
Beter houdt die rooie ze wel heel.
Is prins carnaval in het land dan speelt psv als een krantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bitch to me
Succes maatje. Graag nog een keer verliespunten voor PSV tot de directe confrontatie. Dan kunnen wij een slechte dag bij PEC hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:51 schreef Wotte het volgende:
Ik zit op de eerste vlucht naar Somalië @:tjacka Amsterdamse kruiden mee in de tas.
Waar spreken we af op het Museumplein?quote:
Nee hoor. Heb ze als eerste gepouled deze competitie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Als ik vorig jaar had gezegd dat Ajax kampioen zou worden dan had IEDEREEN mij uitgelachen
Normaal gesproken heb jij ze niet helemaal op een rijtje. Dat geeft dus al aan hoe bijzonder het isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb ze als eerste gepouled deze competitie.
Je hebt duidelijk dit topic niet gezien, met bijbehorende video........quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb jij ze niet helemaal op een rijtje. Dat geeft dus al aan hoe bijzonder het is
Trusten vriendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk dit topic niet gezien, met bijbehorende video........
TV / tong80 op televisie. VoetbalKrexxx. Mei 1997. KRO Nederland 1.......
Truste mien jong.
Kan niet eens tot 10 tellen....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef -XOR- het volgende:
Morgen op 10 punten, Liverpooleske toestanden.
5+3=10quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:31 schreef -XOR- het volgende:
Morgen op 10 punten, Liverpooleske toestanden.
Wat heeft de tweede plek met de prestaties van PSV te maken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:29 schreef Scorpie het volgende:
Prima dat PSV weer choked, 2e plek is bijna binnen zo.
bij de albert heijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Succes maatje. Graag nog een keer verliespunten voor PSV tot de directe confrontatie. Dan kunnen wij een slechte dag bij PEC hebben.
[..]
Waar spreken we af op het Museumplein?
Eerst zelf nog winnen morgen voordat we FEEST gaan vieren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:03 schreef Dven het volgende:
Twente morst, PSV gaat onderuit, Feyenoord staat vooralsnog gelijk. Wordt het wéér zo'n weekend?
De ultieme bananenschilquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerst zelf nog winnen morgen voordat we FEEST gaan vieren.
Kampioen wordt je tegen de kleintjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:12 schreef Simmertje het volgende:
Morgen winnen en je bent er oprecht bijna. Ik durf het ook nog niet te geloven, maar dit PSV gaat ook nog punten verspelen. Zolang we onze "kleine" wedstrijden blijven winnen zijn we kampioen.
Toevallig zei ik dat ook in een leuke discussie die ik met @PicoMMP @Bugno3 en @onlogisch had.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kampioen wordt je tegen de kleintjes.
Wordt jequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kampioen wordt je tegen de kleintjes.
Dan nog altijd een marge van vijf gelukkigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er morgen toch niet gerust op. Almere is de laatste weken best lekker bezig en daarnaast zullen wij toch ook wel eens tegen een zeperd aan moeten lopen
ach die geven wij gewoon een dikke jantjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er morgen toch niet gerust op. Almere is de laatste weken best lekker bezig en daarnaast zullen wij toch ook wel eens tegen een zeperd aan moeten lopen
quote:
We hebben een dusdanig matige selectie dat we van iedereen kunnen verliezen. Vorig week waren nog wat mensen herstellende van griep enzo. Ajax heeft nu een volle week gehad om weer aan te sterken, fit te worden, uit te rusten, etc. Maar, morgen zul je zien dat veel er weer als een zoutzak bijlopen, op zijn elfendertigst achter de bal aan gaan, ieder duel verliezen en achterin weer veelvuldig dom balverlies lijden. Want ja, dat is ook Ajax.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun ze nu die beker ook wel. Wat een seizoen draaien ze daar.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:54 schreef Dven het volgende:
Gaat in ieder geval een mooi flesje wijn richting Deventer
Ik gun het ze ook wel, maar voor de coefficienten beter dat AZ die beker pakt.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik gun ze nu die beker ook wel. Wat een seizoen draaien ze daar.
dit idd.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het ze ook wel, maar voor de coefficienten beter dat AZ die beker pakt.
Krijgt GAE sowieso niet die Europese plek als AZ zich via de competie al plaatst? Of is dat afgeschaft?quote:Op zondag 2 maart 2025 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo dacht ik, dat gaat dan naar de eerstvolgende op de ranglijst, even afhankelijk van welke europese competitie hoger is.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Krijgt GAE sowieso niet die Europese plek als AZ zich via de competie al plaatst? Of is dat afgeschaft?
In dit tempo gaat GAE nog top 6 eindigenquote:Op zondag 2 maart 2025 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo dacht ik, dat gaat dan naar de eerstvolgende op de ranglijst, even afhankelijk van welke europese competitie hoger is.
Dat klopt en de bekerwinnaar is ook de hoogst mogelijke EL plekquote:Op zondag 2 maart 2025 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo dacht ik, dat gaat dan naar de eerstvolgende op de ranglijst, even afhankelijk van welke europese competitie hoger is.
Gelukkig willen ze dat aanpassen.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat klopt en de bekerwinnaar is ook de hoogst mogelijke EL plek
Dacht dat het verplicht moest van de UEFA?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Gelukkig willen ze dat aanpassen.
Vandaag degelijke 0-2
Je hebt gelijk. Maar ik ben de focus op die coëfficiënt soms ook wel een beetje moe. En dat zeg ik als enige echte uitvinder van de coëfficiëntenpolonaise...quote:Op zondag 2 maart 2025 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk maar ik las laatst dat ze dat willen veranderen dat ze wel een el ticket krijgen maar niet meer de hoogste.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht dat het verplicht moest van de UEFA?
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Tevens heel jammer dat Branco op de bank zit en niet in een pub in Wolverhampton ofzo.
Dat is mijn favoriete plek voor Branco, ver weg van ons aller Ajax. Maar die zal ook wel zo'n mokerdomme Mislintat clausule hebben dat die in de wedstrijdselectie MOET als die fit is.quote:
Nee, nog steeds niet fit na Fortuna. En toen nog een keer van de bank moeten komen terwijl het eigenlijk niet kon.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Henderson toch een vaste bankzitter geworden, lijkt het?
Nee.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Marcoss het volgende:
Pasveer wel op de bank, zie ik, is er een nieuwe 1e keeper?
Nee, zegt Farioli net.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Marcoss het volgende:
Farioli heeft net letterlijk gezegd dat dat niet het geval isquote:Op zondag 2 maart 2025 14:18 schreef Marcoss het volgende:
1-6.quote:
Wat een genante vraag net. 'Do you have a golden cock?' Niet eens grappig.quote:
Het hele seizoen al niet.quote:
Irritant die camera zo laagquote:
Ligt dus niet aan mijquote:
Het blijft een Belg hè, die zal niet meer beter worden dan dit. Jammer, maar op basis van deze actie zou Farioli hem meteen moeten wisselen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:22 schreef XDo het volgende:
Als Godts nog stappen wil maken mag ie wel wat beter om zich heen gaan kijken voor het doel in plaats van ALTIJD zelf voor het schot te gaan.
Mwa, in deze situatie vond ik ook wel dat de lijn naar Brobbey goed was afgedekt. Neemt niet weg dat dit niet goed was uitgespeeld door Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:22 schreef XDo het volgende:
Als Godts nog stappen wil maken mag ie wel wat beter om zich heen gaan kijken voor het doel in plaats van ALTIJD zelf voor het schot te gaan.
Je gelijk halen is niet altijd leuk, zeker nu niet. Man man, wat was die eerste helft tenenkrommend slecht. Vooral wat Ajax liet zien, veel dom balverlies, veel slordigheden, onnodige terugspelen, zomaar passes geven in het luchtledige, waar gaat dit eigenlijk over?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We hebben een dusdanig matige selectie dat we van iedereen kunnen verliezen. Vorig week waren nog wat mensen herstellende van griep enzo. Ajax heeft nu een volle week gehad om weer aan te sterken, fit te worden, uit te rusten, etc. Maar, morgen zul je zien dat veel er weer als een zoutzak bijlopen, op zijn elfendertigst achter de bal aan gaan, ieder duel verliezen en achterin weer veelvuldig dom balverlies lijden. Want ja, dat is ook Ajax.
Ik kan me die periode van Tadic herinneren dat die juist alleen voor de assists ging terwijl ie er zelf vaak beter voor stond. Precies het andere uiterste.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het blijft een Belg hè, die zal niet meer beter worden dan dit. Jammer, maar op basis van deze actie zou Farioli hem meteen moeten wisselen.
Het maken van de juiste keuze is een kwaliteit, als je die kwaliteit ontbeert heb je niets te zoeken bij Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:28 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik kan me die periode van Tadic herinneren dat die juist alleen voor de assists ging terwijl ie er zelf vaak beter voor stond. Precies het andere uiterste.
Ik kan me nog wel een opmerking van gisteren herinneren van iemand die nog heilig gelooft in de titel van PSV! Weet jij wie dat was?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je gelijk halen is niet altijd leuk, zeker nu niet. Man man, wat was die eerste helft tenenkrommend slecht. Vooral wat Ajax liet zien, veel dom balverlies, veel slordigheden, onnodige terugspelen, zomaar passes geven in het luchtledige, waar gaat dit eigenlijk over?
Dit, the beast mocht zich wel wat beter vrij lopen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, in deze situatie vond ik ook wel dat de lijn naar Brobbey goed was afgedekt. Neemt niet weg dat dit niet goed was uitgespeeld door Ajax natuurlijk.
Die opmerking is niet alleen van gisteren, maar ook van vandaag, want dat denk ik nog steeds. Zeker als je ziet hoe Ajax vandaag speelt.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een opmerking van gisteren herinneren van iemand die nog heilig gelooft in de titel van PSV! Weet jij wie dat was?
Dat vraag ik me meestal ook af bij jouw postquote:
Dat mag, maar ik post hier pro deo, deze spelers vangen een paar ton per jaar voor wat ze doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vraag ik me meestal ook af bij jouw post
ging maar net goedquote:Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef Black-Death het volgende:
Gas erop, doordrukken. Geen zin in een middagje met bezwete bilnaad
Het is echt niet om aan te gluren.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:57 schreef Karzai het volgende:
zeer matige inzet van ajax, zeker gezien nu je het kampioenschap veilig kan stellen
Berghuis er af wel terecht. En het lijkt beter te draaien nu.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:05 schreef Black-Death het volgende:
Defensief wisselen bij een voorsprong tegen Almere. Wat is deze…
tempo veteranenelftal na een avondje zuipen tot 5 uur sochtends.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:04 schreef Scorpie het volgende:
Het is niet om aan te zien en de 1-1 hangt in de lucht.
Dan had het nu 3-0 gestaan ipv 0-1quote:
Als je de slechtste wedstrijden wint....quote:Op zondag 2 maart 2025 16:27 schreef peaceman het volgende:
Blij met de punten. Verder top 5 slechtste wedstrijden van dit seizoen.
Nu maar hopen dat Zelensky in Londen geen ruzie gaat makenquote:
I know. Maar dit was echt heel heel slecht.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je de slechtste wedstrijden wint....
Das de 30e pas, duurt nog iets langer.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:35 schreef Karzai het volgende:
mja volgende week psv nog klop geven en dan is het wel zeker
Volgende weekquote:Op zondag 2 maart 2025 16:35 schreef Karzai het volgende:
mja volgende week psv nog klop geven en dan is het wel zeker
We hebben een keer meer op doel geschoten dan hunnie dus volledig terecht gewonnenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
I know. Maar dit was echt heel heel slecht.
Is Wout eloquent?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:LentinGoodijk
De geblesseerde Wout Weghorst was vandaag met #Ajax in Almere. Hij heeft vlak voor de aftrap een speech in de kleedkamer gehouden, op verzoek van Francesco Farioli. #almaja
Niet echt geholpenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De geblesseerde Wout Weghorst was vandaag met #Ajax in Almere. Hij heeft vlak voor de aftrap een speech in de kleedkamer gehouden, op verzoek van Francesco Farioli. #almaja
Hier houd ik niet zo van.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daarom was het zo slechtquote:Op zondag 2 maart 2025 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Come on boys!quote:Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij heeft gezegd, minimaal de 3 punten pakken, wie weet een klein beetje.
Als we spelen zoals vandaag winnen we niet van PEC.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:07 schreef PicoMMP het volgende:
Acht punten los is natuurlijk waanzinnig. Volgende week PEC-uit winnen en je kunt best relaxed naar AZ en PSV toe.
Gaan we nog wel een wedstrijd winnen of kunnen we beter afbellen voor de wedstrijden die nog gaan volgen?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als we spelen zoals vandaag winnen we niet van PEC.
Je moet het altijd proberen natuurlijk, niet geschoten is altijd mis. Maar kampioen worden we niet, misschien als het erg meezit wel tweede. Toegegeven, daar zouden veel van ons (inclusief mijzelf) voor tekenen begin van het seizoen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaan we nog wel een wedstrijd winnen of kunnen we beter afbellen voor de wedstrijden die nog gaan volgen?
Als je een paar schooljochies op een net omgespit akkerland een potje laat voetballen, zijn veel nog wel in staat om een pass te geven over 4 meter. Dat lukte veel Ajax-spelers vandaag niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef papert het volgende:
We moeten vandaag ook niet groter maken dan het is. Het was niet best, maar uit op een knollenveld in Almere de zondag voor een Europese wedstrijd met deze spelers is de 3 punten blijkbaar het maximaal haalbare.
PSV heeft een selectie met zoveel kwaliteit dat als het even weer gaat lopen ze de komende 10 wedstrijden gewoon 28 punten pakken (waarbij alleen in De Kuip misschien gelijk wordt gespeeld)quote:Op zondag 2 maart 2025 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Uit de laatste 10 wedstrijden mag je er een stuk of 4 verliezen (of bv 3 gelijk en 2 verliezen), PSV gaat ook nog wel minimaal 5 punten verliezen.
Je realiseert je dat Ajax aan deze wedstrijden in totaal nul punten kan overhouden hè?quote:Met PSV en Utrecht uit en AZ en Twente thuis
Hey ouwe trol, ben je na al die jaren nog steeds je act aan het opvoeren?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft een selectie met zoveel kwaliteit dat als het even weer gaat lopen ze de komende 10 wedstrijden gewoon 28 punten pakken (waarbij alleen in De Kuip misschien gelijk wordt gespeeld)
[..]
Je realiseert je dat Ajax aan deze wedstrijden in totaal nul punten kan overhouden hè?
Kloptquote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft een selectie met zoveel kwaliteit dat als het even weer gaat lopen ze de komende 10 wedstrijden gewoon 28 punten pakken (waarbij alleen in De Kuip misschien gelijk wordt gespeeld)
[..]
Je realiseert je dat Ajax aan deze wedstrijden in totaal nul punten kan overhouden hè?
Ik ben als één van de weinige hier realistisch, eind mei zal ik weer met gepaste tegenzin mijn gelijk komen halen.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hey ouwe trol, ben je na al die jaren nog steeds je act aan het opvoeren?
Flamingo, Obispo, Boscagli en Malacia zouden bij Ajax allemaal in de basis staan.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt
Verdedigend staat het echt veel beter bij psv
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Flamingo, Obispo, Boscagli en Malacia zouden bij Ajax allemaal in de basis staan.
Heb je de wedstrijden van die clubs dit weekend gezien?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je moet het altijd proberen natuurlijk, niet geschoten is altijd mis. Maar kampioen worden we niet, misschien als het erg meezit wel tweede. Toegegeven, daar zouden veel van ons (inclusief mijzelf) voor tekenen begin van het seizoen.
Gisteren en de vorige wedstrijd tegen GAE hebben die echt geweldige wedstrijden gespeeld. We moeten blij zijn als we nog derde worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Flamingo, Obispo, Boscagli en Malacia zouden bij Ajax allemaal in de basis staan.
Post je hier nooit meer als je geen gelijk krijg?quote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Shreyas[/url[quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2731501/10/25#p216897359]zondag 2 maart 2025 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben als één van de weinige hier realistisch, eind mei zal ik weer met gepaste tegenzin mijn gelijk komen halen.
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij schreef je soortgelijke berichten ook in alle voorgaande kampioensjaren (en wanneer Ajax 3 wedstrijden voor het einde 7 punten voor stond, werd je pas iets positiever door te stellen dat ze dan 70% kans hadden om kampioen te worden). Als dergelijke posts dus enige indicatie voor aanstaand succes vormen, zouden we vast de vlaggen uit kunnen hangen (maar dat doet niemand hier)quote:Op zondag 2 maart 2025 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben als één van de weinige hier realistisch, eind mei zal ik weer met gepaste tegenzin mijn gelijk komen halen.
Eerst moeten de PSV spelers bij de psycholoog van de bank afgetrokken worden nadat ze 2 keer helemaal ziek worden gespeeld door Arsenal. Misschien dat ze daarna wel weer weten wat winnen is.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon een act.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik ben er helemaal voor om de verwachtingen een beetje te temperen, want je ziet hoe snel het kan omslaan in het voetbal, ten positieve en negatieve. Maar Shreyas, wat ben jij een azijnzeiker tering.
FEEST maatje!quote:
Plek 2 zo 98% zeker, geen tegengoal en 9e overwinning op rij. Niet echt in de problemen gekomen, moreel hoog na wederom de 0 gehouden.quote:
Gewoon geloof in mij houden en alles komt goed vriend. Laat het werk van de Sjamaan maar aan @Wotte over en dan sta jij met je vriendjes op het Museumplein.quote:
En zo is dat maar net!quote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon geloof in mij houden en alles komt goed vriend. Laat het werk van de Sjamaan maar aan @:Wotte over en dan sta jij met je vriendjes op het Museumplein.
Je doet alsof het weinig is, maar over tien wedstrijden betekent het dus dat je maar één keer mag verliezen, twee keer mag gelijkspelen en zeven keer moet winnen.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:29 schreef Black-Death het volgende:
23 punten pakken en je bent gegarandeerd kampioen. Wat een bizarre Eredivisie
Toch heb je dan een puntenaantal waarmee je in veel andere seizoenen ook “gewoon” kampioen zou worden. Alleen is bij PSV de puntenverdeling over het seizoen nogal bizar..quote:Op zondag 2 maart 2025 20:29 schreef Black-Death het volgende:
23 punten pakken en je bent gegarandeerd kampioen. Wat een bizarre Eredivisie
Nee ik zei het zonder oordeel.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je doet alsof het weinig is, maar over tien wedstrijden betekent het dus dat je maar één keer mag verliezen, twee keer mag gelijkspelen en zeven keer moet winnen.
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee ik zei het zonder oordeel.
Maar gezien het feit dat je nog tegen directe tegenstanders moet, zou een kleiner puntenaantal mogelijk ook al voldoende zijn. Maar het is allemaal theorie natuurlijk. Ik heb theorie nog nooit een goal zien maken.
Je doet net alsof het heel veel is maar vergeet voor het gemak dat de opgave voor PSV nog veel moeilijker is; zij moeten elke wedstrijd winnen in dit scenario.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je doet alsof het weinig is, maar over tien wedstrijden betekent het dus dat je maar één keer mag verliezen, twee keer mag gelijkspelen en zeven keer moet winnen.
Klopt, dat maakt het alleen nog maar beter.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Je doet net alsof het heel veel is maar vergeet voor het gemak dat de opgave voor PSV nog veel moeilijker is; zij moeten elke wedstrijd winnen in dit scenario.
Dat tegenstanders van PSV sinds de winterstop trefzeker waren met 23 procent van hun schoten in de Eredivisie. Bij Ajax ligt dat op 3 procent.quote:
Nee joh, alle tegenstanders zijn bang die bejaarde in het doel te hard te rakenquote:
Niks dusquote:Op zondag 2 maart 2025 21:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat tegenstanders van PSV sinds de winterstop trefzeker waren met 23 procent van hun schoten in de Eredivisie. Bij Ajax ligt dat op 3 procent.
Dat PSV vrij grote schietkansen laat ontstaan, en Ajax dat minder doet.quote:
Waar is dat filmpje met uitleg?quote:Op maandag 3 maart 2025 08:56 schreef manny het volgende:
Ik weet niet hoe dat precies werkt. Maar als ik zo een filmpje met uitleg goed heb begrepen dan werken ze heel erg met zones. Dus ze weten precies vanuit welke zone het meeste potentieel gevaar komt. Die houden ze potdicht. Dat dwingt de tegenstander dus tot schoten / voorzetten van plekken met minder kans op succes. Nu ga ik nog verder glad ijs op, maar ik dacht dat dat voor de assistgever, met name rond de hoek van de 16 meter is, dus niet helemaal centraal, maar aan de zijkanten.
Die aanval Brobbey, berghuis van gisteren, waar de bal van Brobbey net niet gehaald werd door meneer Berghuis (dankjewel meneer de terreinknecht van Almere) was dus een voorbeeld dat Ajax het wel lukte die "gevaarlijkste" zone in te komen.
My 2 cents zonder echte kennis van zaken.
Ik zal eens kijken of ik terug kan vinden waar ik em voorbij zag komen, maar ik beloof niks jongen. Kijk / luister zoveel Ajax dingen..quote:Op maandag 3 maart 2025 08:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje met uitleg?
Dit lijkt mij namelijk wel informatie wat onze DATA-TRAINER gebruikt
pittige woorden. Waarom precies? Verkeerde inschatting met het uitkomen en de bal op de lat daarna. Verder wel vrij stabiel toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die reservekeeper van jullie is wel een clown zeg
Ja heeft vrij malle acties, doet veel denken aan Onana met die momentjes.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
pittige woorden. Waarom precies? Verkeerde inschatting met het uitkomen en de bal op de lat daarna. Verder wel vrij stabiel toch?
Omdat die 1 fout maakt?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die reservekeeper van jullie is wel een clown zeg
mwaw kan me verder weinig andere momenten herinneren om eerlijk te zijn. Voor nu best stabielquote:Op maandag 3 maart 2025 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja heeft vrij malle acties, doet veel denken aan Onana met die momentjes.
Maar ja dat was buiten de malle momenten een prima doelman.
Selectief geheugenverlies is the way to go. Oh ja joh, speelde wij gisteren? Daar heb ik geen actieve herinnering aan. Maar zie we dat we 3 punten hebben, super!quote:Op maandag 3 maart 2025 12:14 schreef Black-Death het volgende:
Gisteren de samenvatting nog eens bekeken. Het spel was niet best, schrale overwinning, maar je had ook zomaar nog 2 goals erbij kunnen maken. Kans van Godst vlak voor rust, en Brobbey die in de 2e helft een voorzet gaf vanaf links. Dan onthoud je zo'n wedstrijd toch heel anders.
Mjah, het was echt heel slecht. Ook Almere kreeg nog wel wat kansjes.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:14 schreef Black-Death het volgende:
Gisteren de samenvatting nog eens bekeken. Het spel was niet best, schrale overwinning, maar je had ook zomaar nog 2 goals erbij kunnen maken. Kans van Godst vlak voor rust, en Brobbey die in de 2e helft een voorzet gaf vanaf links. Dan onthoud je zo'n wedstrijd toch heel anders.
Ja zeker was het slecht. Alleen typisch zo'n wedstrijd die toch anders in het geheugen blijft hangen als je wel die 2-0 en evt 3-0 maakt. Maarja, da's logisch.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, het was echt heel slecht. Ook Almere kreeg nog wel wat kansjes.
Ondanks dat gewoon 3 punten erbij
Denk je? Zelfs met 0-3 had ik het heel erg slecht gevonden. Alleen was er dan meer gescoord.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zeker was het slecht. Alleen typisch zo'n wedstrijd die toch anders in het geheugen blijft hangen als je wel die 2-0 en evt 3-0 maakt. Maarja, da's logisch.
Donderdag pittig potje. Zondag ook weer uit.
Zeker was het slecht, maar dan heb je niet zo'n slotfase van de wedstrijd waar het toch weer billenknijpen is. En dat gevoel overheerst vaak.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je? Zelfs met 0-3 had ik het heel erg slecht gevonden. Alleen was er dan meer gescoord.
Gelukkig zijn ze wel zover dat je donderdag een 'ander team' kan zien en ze gewoon een goede kans hebben tegen Frankfurt.
Exact dit.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax heeft de eigen zestien vakkundig beschermd. Met spanning en emotie kan het lijken alsof Almere kans had, maar ze schoten vanuit - in theorie - ongevaarlijke posities. De les van Atlético is ook een beetje: bescherm die 16 alsof het je leven en dood is, en je kunt een heel eind komen. Dat doet een bescheiden Ajax dan ook.
Alleen zijn we het Cholo-principe in Nederland niet gewend, en zitten onze poortwachters in de media er niet op te wachten. Een stortvloed aan geklaag is het gevolg. Alleen moet dat niet de perceptie van de prestatie op zichzelf beïnvloeden. Dat zou zelfbedrog en ontkenning van de voetbalgeschiedenis zijn.
Onze Italiaanse coach lacht zich kapot om die domme Hollanders met hun zucht naar mooi voetbal waarbij ze aan het einde van de rit zonder prijzen staan.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax heeft de eigen zestien vakkundig beschermd. Met spanning en emotie kan het lijken alsof Almere kans had, maar ze schoten vanuit - in theorie - ongevaarlijke posities. De les van Atlético is ook een beetje: bescherm die 16 alsof het je leven en dood is, en je kunt een heel eind komen. Dat doet een bescheiden Ajax dan ook.
Alleen zijn we het Cholo-principe in Nederland niet gewend, en zitten onze poortwachters in de media er niet op te wachten. Een stortvloed aan geklaag is het gevolg. Alleen moet dat niet de perceptie van de prestatie op zichzelf beïnvloeden. Dat zou zelfbedrog en ontkenning van de voetbalgeschiedenis zijn.
Heerlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:09 schreef Wotte het volgende:
Kortom niet iedereen vindt het even leuk dat Ajax bovenaan staat.
Dikke lul vrinden.
Graag meer info over het Cholo-principequote:Op maandag 3 maart 2025 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daarom mogen we juist blij zijn met waar Ajax staat. Dit is het hele ding. We weten dat Ajax met een marginale, terecht afgeschreven selectie voetbalt terwijl dit seizoen CL halen heel belangrijk is voor de club.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben natuurlijk erg blij met de stand net als iedereen maar het blijft erg broos allemaal
Als het dit weekend nog steeds 8 punten is dan kan er weinig mis gaan. Of misschien gaat Heerenveen weer wat leuks doen nu ze van de totale bevrijding genieten?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben natuurlijk erg blij met de stand net als iedereen maar het blijft erg broos allemaal, met RFS-uit en Union-thuis in het achterhoofd. Ajax is over de hele vrij stabiel maar toont af en toe aan absoluut geen ondergrens te hebben waardoor je zelfs met deze voorsprong nog nergens zeker van kan zijn. Nou ja oke, plek 2 durf ik al wel aan
Persoonlijk vind ik dit de grootst mogelijke onzin. Op dit moment ruilt niemand Brobbey, Godts en Traore in voor Lang, de Jong en die Kroaat. Feyenoord heeft krap aan twee fatsoenlijke buitenspelers en een spits die echt heel matig is.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We weten dat Ajax met een marginale, terecht afgeschreven selectie voetbalt
De kracht van dit Ajax is juist het geheel en dat is wat er ontbreekt bij de anderen, de discussie of Pietje of Jantje beter is op een bepaalde positie, is een zinloze.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit de grootst mogelijke onzin. Op dit moment ruilt niemand Brobbey, Godts en Traore in voor Lang, de Jong en die Kroaat. Feyenoord heeft krap aan twee fatsoenlijke buitenspelers en een spits die echt heel matig is.
Defensief heb je minimaal vergelijkbare spelers lopen en dan denk ik persoonlijk dat je meer kwaliteit hebt achterin dan Feyenoord en PSV. Alleen het middenveld leg je kwalitatief af tegen de andere topclubs.
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit de grootst mogelijke onzin. Op dit moment ruilt niemand Brobbey, Godts en Traore in voor Lang, de Jong en die Kroaat. Feyenoord heeft krap aan twee fatsoenlijke buitenspelers en een spits die echt heel matig is.
Defensief heb je minimaal vergelijkbare spelers lopen en dan denk ik persoonlijk dat je meer kwaliteit hebt achterin dan Feyenoord en PSV. Alleen het middenveld leg je kwalitatief af tegen de andere topclubs.
Nergens om maar Hadj Moussa is van niveau Younes en die Braziliaan is tijdens een zeldzame bevlieging krap aan uitstekend. Maar goed dat is discutabel.quote:
Plek 2 durf ik nu ook wel te zeggen ook al is er nog steeds een miniem kansje dat dat misgaat. Kampioenschap denk ik nog bij lange na niet aan, heel gek. Misschien 5 wedstrijden voor het einde met 10 punten voorsprong.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben natuurlijk erg blij met de stand net als iedereen maar het blijft erg broos allemaal, met RFS-uit en Union-thuis in het achterhoofd. Ajax is over de hele vrij stabiel maar toont af en toe aan absoluut geen ondergrens te hebben waardoor je zelfs met deze voorsprong nog nergens zeker van kan zijn. Nou ja oke, plek 2 durf ik al wel aan
Mwa, Traore kan je echt wel inwisselen voor Bakayoko, Hadj Mousa of Perisic. Bakayoko zou in dit Ajax ongetwijfeld beter presteren.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hadj Moussa blijft een blind paard, broer van Amin Youness. Paixao en Bakayoko in zeker zin ook, maar die presteren nog wel eens wat.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef papert het volgende:
[..]
Mwa, Traore kan je echt wel inwisselen voor Bakayoko, Hadj Mousa of Perisic. Bakayoko zou in dit Ajax ongetwijfeld beter presteren.
Daarnaast is Boscagli op dit moment echt wel beter dan Baas, en Sutalo doet het nu goed, maar daar vonden we vorig jaar nog van dat ie er weinig van kon. Veel spelers van Feyenoord maar vooral van psv zouden in een goed systeem echt wel beter presteren.
Jij vond dat Sutalo er niks van kon.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef papert het volgende:
[..]
Mwa, Traore kan je echt wel inwisselen voor Bakayoko, Hadj Mousa of Perisic. Bakayoko zou in dit Ajax ongetwijfeld beter presteren.
Daarnaast is Boscagli op dit moment echt wel beter dan Baas, en Sutalo doet het nu goed, maar daar vonden we vorig jaar nog van dat ie er weinig van kon. Veel spelers van Feyenoord maar vooral van psv zouden in een goed systeem echt wel beter presteren.
Op dit moment zeg ik ook geheel tactischquote:Op maandag 3 maart 2025 18:30 schreef papert het volgende:
[..]
Bundesligaclub, dus veel INTENSITEIT.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:12 schreef Tjacka het volgende:
Wel zin in aankomende donderdag. Het gaat prachtig weer worden. Leuke tegenstander met leuke fans en veel en een redelijk positieve sfeer onder de Ajax fans. Al zie ik ons niet doorgaan in het tweeluik trouwens.
Maakt ook niet uit. Ook Europees is het nu al boven verwachting. Kampioen en 16e finale EL en ik ben enorm blijquote:Op maandag 3 maart 2025 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bundesligaclub, dus veel INTENSITEIT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |